• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    .........................................
    Inschrijven;

    Volledige naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Innerlijk;
    Uiterlijk +Foto;
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd];
    Extras;

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey
    Silverwing || Mike Nike Yuney


    Meisjes; [Max 5]

    MyMisery || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    TrueKlainer schreef:
    (...)

    [Lol is goed, kom je nog online?]


    Jaa ;d haha. Ik zal hem nu verder in vullen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Volledige naam; Scott Jefferson
    Bijnaam; Scott?
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Jongen
    Innerlijk; Scott is voorzichtig. Hij vertrouwd mensen minder snel. Hij vertrouwde sowieso al niet snel, maar door meneer Delacruz is dat alleen maar verslechterd. Scott probeert wel altijd zo vriendelijk mogelijk tegen anderen te blijven. Tegen iemand in gaan durft hij niet.
    Uiterlijk +Foto;

    Scott is lang en gespierd. zijn ogen zijn helder blauw en zijn haar is donkerbruin gekruld. Zijn ogen zijn een openboek. Hij mond laat een glimlach zien, maar zijn ogen droevigheid.
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd]; Op zijn 13 heeft hij een ongeluk gehad samen met zijn ouders. Zijn ouders kwamen daarbij om, maar hij niet. Ze zeggen dat hij geluk heeft gehad. Eerst geloofde hij dat, maar naar paar weken niet meer. Er was geen familielid die voor hem kon zorgen. Hij werd geadopteerd door meneer Delacruz. De eerste paar dagen was hij lief en zorgzaam voor Scott, maar daarna had hij hele erge bedoelingen. Voornamelijk seksuele bedoelingen. Vijf jaar lang is hij dagelijks misbruikt door meneer Delacruz en zijn vriend, ja meneer Delacruz had een vriend. Op zijn 18e is hij gevlucht. Een half jaar later kan hij het nog steeds niet achter zich laten en heeft hij van het kamp gehoord. Hij heeft lopen denken en twijfelen of hij het wel zou moeten doen. Wat als het een truc was van meneer Delacruz? Nu het een jaar verder nadat hij gevlucht is wil hij het toch proberen.
    Extras; Biseksueel -as usual-

    De foto heb ik vandaag alleen wel al eerde gebruikt voor een ander personage.. Maar ik vind hem zo leuk D:
    + ze gaan me hier gek aan kijken als ik nu op zoek ga naar jongens plaatjes..



    BAM, hij is klaar ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yea hij is goed!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yeah. Dan zal ik zo ff schrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik twijfel ik twijfel of ik wel of niet een jongen wil nemen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HELL YEAH, why not. Ik heb toch vakantie :3 En ik heb nog nooit een jongen gespeeld. :3

    Mag ik een jongen reserveren aub ^^ dan ga ik hem nu maken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimmm doe dat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Volledige naam; Jonathan Grey
    Bijnaam; Jona/John
    Leeftijd; 19 jaar
    Geslacht; jongen
    Innerlijk; Jonathan is erg gesloten, en geeft zich niet graag bloot. Dit komt doordat hij dat vroeger wel deed, en zijn vertrouwen te vaak misbruikt is. Hij praat wel mee, maar zegt nooit iets over zichzelf. Daar sluipt hij altijd subtiel om heen. En soms ook wat minder subtiel. Jonathan's vertrouwen in mensen is afgenomen.
    Uiterlijk +Foto;


    Jonathan ziet eruit zoals op de 4 foto's. Hij is knap, en heeft eigenlijk altijd wel zijn muts op. Hij heeft groene ogen, waar mensen altijd naar kijken. Maar als hij het doorheeft kijkt hij gewoon een andere kant op, of doet zelfs zijn ogen dicht.
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd]; Zijn ouders zijn gescheiden, en hij had een heks van een stiefmoeder. Een beetje zoals in sprookjes. (Nee oke, ik dwaal af.) En die heeft hem verkracht. Je hoort vaak dat meisjes verkracht worden door stiefvaders, maar dit keer is het anders. Hij vertrouwt geen meisje meer.
    Extras; Als hij niet wil praten, dan loopt hij of weg. Of hij negeert je vol, of hij stopt gewoon zijn vingers in zijn oren en zegt; lalalalala. En gaat dan op zijn kop zitten, of in onmogelijke poses. Oja, en aangezien er wel veel bi jongens hier zijn, laat ik de mijne gewoon straight. :3

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 23:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Volledige naam; Jonathan Grey
    Bijnaam; Jona/John
    Leeftijd; 19 jaar
    Geslacht; jongen
    Innerlijk; Jonathan is erg gesloten, en geeft zich niet graag bloot. Dit komt doordat hij dat vroeger wel deed, en zijn vertrouwen te vaak misbruikt is. Hij praat wel mee, maar zegt nooit iets over zichzelf. Daar sluipt hij altijd subtiel om heen. En soms ook wat minder subtiel. Jonathan's vertrouwen in mensen is afgenomen.
    Uiterlijk +Foto;


    Jonathan ziet eruit zoals op de 4 foto's. Hij is knap, en heeft eigenlijk altijd wel zijn muts op. Hij heeft groene ogen, waar mensen altijd naar kijken. Maar als hij het doorheeft kijkt hij gewoon een andere kant op, of doet zelfs zijn ogen dicht.
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd]; Zijn ouders zijn gescheiden, en hij had een heks van een stiefmoeder. Een beetje zoals in sprookjes. (Nee oke, ik dwaal af.) En die heeft hem verkracht. Je hoort vaak dat meisjes verkracht worden door stiefvaders, maar dit keer is het anders. Hij vertrouwt geen meisje meer.
    Extras; Als hij niet wil praten, dan loopt hij of weg. Of hij negeert je vol, of hij stopt gewoon zijn vingers in zijn oren en zegt; lalalalala. En gaat dan op zijn kop zitten, of in onmogelijke poses. Oja, en aangezien er wel veel bi jongens hier zijn, laat ik de mijne gewoon straight. :3


    WOW WIE IS DAT :O


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hij heet vanaf nu Jonathan Grey :Y) Ik ben zijn voornaam even kwijt, maar zij achternaam was geloof ik Bretzke. Of zoiets :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cedric Bratzke, maar die kan je neit doen, heb ik al :/


    Ich liebe dich 27.12.23

    O echt? Niet gezien :Y)

    Dan verander ik het plaatje wel :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja pagina een xD


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik herkende hem niet ^^ En damn, het is moeilijk om een andere te vinden :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo wel goed? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.