• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    .........................................
    Inschrijven;

    Volledige naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Innerlijk;
    Uiterlijk +Foto;
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd];
    Extras;

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey
    Silverwing || Mike Nike Yuney


    Meisjes; [Max 5]

    MyMisery || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Volledige naam;Flower Adriana Drea
    Bijnaam;Flow
    Leeftijd;18
    Geslacht;Vrouw
    Innerlijk;-Rpg-Ik zeg aleen ze doet bitchy omdat ze er overheen wil komen.
    Uiterlijk +Foto;


    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd];Haar vriend deed alles met haar. Ze werd bedrogen werd mishandeld. Ze moest sex hebben met vreemde mannen en uiteindelijk ging al het geld naar hem. Ze moest zelf een keer naakt foto's maken van haar Geslachtsdeel. Dat heeft ze uiteindelijk niet gedaan .Ze heeft de politie gewaarshuwd. Dat had ze nooit moeten doen haar vader is toen doodgeschoten.
    Extras; Haar vader is dooodgeschoten. Ze heeft zichzelf niet voor dit kamp opgegeven maar haar moeder. Zij vond dat Flower haar oude leven weer moest opakken

    Komop, ik wil jongens!!! :P


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kaien schreef:

    [Al mijn kerels in rpg's zijn biseksueel.. xd Dus deze ook..]


    Mijne zijn 'bijna' altijd homoseksueel, so xD


    Ich liebe dich 27.12.23

    Misschien als ik genoeg inspiratie heb -Met het verleden-
    Wil ik wel nog een jongen doen?
    Maar ik weet het nog niet zeker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Misschien als ik genoeg inspiratie heb -Met het verleden-
    Wil ik wel nog een jongen doen?
    Maar ik weet het nog niet zeker.


    Ja is goed, hij staat alvast ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wie wil er al beginnen? We beginnen toch dat iedereen aan de poort komt enzo, zo begind iedereen, dat is wel zo makkelijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    ik vind het goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam; Lana Skylina Parker
    Bijnaam; Skye, Laantje.
    Leeftijd; 19
    Geslacht; vrouw
    Innerlijk; Lana is een heel gevoelig, vriendelijk, goedgelovig meisje. Ze staat altijd voor iedereen klaar, is altijd een luisterend oor voor iedereen. Ze is goed gelovig en gelooft in het beste in iedereen waardoor ze gemakkelijk gebruikt en gemanipulleerd kan worden wat haar ex dus ook deed.
    Uiterlijk +Foto;


    Lana is rond de 1.75 meter lang. Ze heeft een zandloper figuur en is vrij slank. Ze heeft een volle C-cup en ronde billen. Lana heeft een vrij onschuldig-uitziend gezicht. Ze heeftt een volle bos lange bruine haren en blauwe ogen. Ze heeft volle lippen en spierwitte tanden
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd]; Lana komt uit een relatie waar ze heel erg mishandelt werd.
    Eerst was alles nog koek en ei, ze werd als een prinses behandelt en ze hadden in feite een hele goede relatie. Totdat ze gingen samen wonen en kwam zijn ware aard naar boven. Het begon met een duwtje of een kleine tik als ze ruzie hadden maar het werd steeds erger tot echt in elkaar slaan. Daarnaast manipuleerde hij haar heel erg en kleineerde zodat ze alles deed wat hij wilde. Ze had er zelf nooit wat aan gedaan als haar moeder haar daar niet had weggehaalt.
    Extras; komt nog


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okee ik ga topic aanmaken ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik reageer dan nog niet gelijk. Ik ga nu eerst bezig met het verleden van Ivan & daarna ga ik bezig met de ander ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    @Kaien, is neit erg neem gerust je tijd.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kaien schreef:
    Volledige naam; Ivan McCall
    Bijnaam; Iv
    Leeftijd; 20
    Geslacht; Jongen
    Innerlijk; Ivan is aardig, maar ook erg wantrouwend tegenover andere mensen.
    Uiterlijk +Foto;

    Hij is 1.80. Hij lijkt gespierd, maar dat komt omdat hij gewoon zo dun is. Hij heeft donkerbruin/zwart haar. Zijn ogen zijn donkergroen en stralen wanhoop uit.
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd]; Ivan is onzeker en was vroeger niet zo wantrouwend. Hij vertrouwde mensen te snel en daar werd dan al gauw misbruik van gemaakt. Zijn onzekerheid is alleen maar versterkt. Jongens, maar ook meisjes maakte misbruik van hem. Zo wel geeselijk en fysiek, maar ook seksueel.
    Extras; Ivan is biseksueel. Zijn lach is zijn alles. Hij probeert zo vaak mogelijk te lachen, al is dat bijna nooit gemeend.




    [Al mijn kerels in rpg's zijn biseksueel.. xd Dus deze ook..]



    Is het zo goed? ;d [Zeg ja ;D Dan kan ik bezig met de volgende]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gheeh, nee heeeel slecht... Natuurlijk is hij goed :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Volledige naam; Scott Jefferson
    Bijnaam; Scott?
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Jongen
    Innerlijk; Scott is voorzichtig. Hij vertrouwd mensen minder snel. Hij vertrouwde sowieso al niet snel, maar door meneer Delacruz is dat alleen maar verslechterd. Scott probeert wel altijd zo vriendelijk mogelijk tegen anderen te blijven. Tegen iemand in gaan durft hij niet.
    Uiterlijk +Foto;

    Scott is lang en gespierd. zijn ogen zijn helder blauw en zijn haar is donkerbruin gekruld. Zijn ogen zijn een openboek. Hij mond laat een glimlach zien, maar zijn ogen droevigheid.
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd]; Op zijn 13 heeft hij een ongeluk gehad samen met zijn ouders. Zijn ouders kwamen daarbij om, maar hij niet. Ze zeggen dat hij geluk heeft gehad. Eerst geloofde hij dat, maar naar paar weken niet meer. Er was geen familielid die voor hem kon zorgen. Hij werd geadopteerd door meneer Delacruz. De eerste paar dagen was hij lief en zorgzaam voor Scott, maar daarna had hij hele erge bedoelingen. Voornamelijk seksuele bedoelingen. Vijf jaar lang is hij dagelijks misbruikt door meneer Delacruz en zijn vriend, ja meneer Delacruz had een vriend. Op zijn 18e is hij gevlucht. Een half jaar later kan hij het nog steeds niet achter zich laten en heeft hij van het kamp gehoord. Hij heeft lopen denken en twijfelen of hij het wel zou moeten doen. Wat als het een truc was van meneer Delacruz? Nu het een jaar verder nadat hij gevlucht is wil hij het toch proberen.
    Extras; Biseksueel -as usual-

    De foto heb ik vandaag alleen wel al eerde gebruikt voor een ander personage.. Maar ik vind hem zo leuk D:
    + ze gaan me hier gek aan kijken als ik nu op zoek ga naar jongens plaatjes..

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Volledige naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd; 19
    Geslacht; Jongen
    Innerlijk;
    Uiterlijk +Foto;
    Liefdes verleden[Wat is er gebeurd];
    Extras; Biseksueel -as usual-


    Oké... De rest doe ik zo.. Ik moet nu echt weg xd. Me ma wil niet dat ik in een onweersbui terecht kom.


    [Lol is goed, kom je nog online?]


    Ich liebe dich 27.12.23