• Ik weet niet of ik het in het juiste topic plaats, maar oké.
    Ik kwam dit filmpje op youtube tegen en ik moest serieus huilen.



    Het meisje "vertelt" haar geheimen, en het heeft me echt geraakt. De situatie waar zij in zit/zat heb ik gelukkig nooit meegemaakt, maar ik leefde echt zo met haar mee!

    Tell me, what do you think?


    | Reality is for people that lack imagination |

    DarkSavior schreef:
    Ze trekt zo'n raar hoofd waardoor ik haar niet geloof.


    26 - 02 - '16

    Floyd schreef:
    Eerlijk.. ik vind het nogal aandachtrekkenerig. Ja heel kut voor de(als het waar is, vaak zijn deze dingen niet eens waar), maar iedereen heeft wel wat meegemaakt, sommige zelfs nog erger, niet iedereen hoeft het op youtube te zetten.
    Ik weet niet, ik heb gewoon wat tegen deze dingen omdat ze me altijd heel nep overkomen. Ik snap niet waarom mensen hun hele zielige leven zo openlijk op internet moeten gooien. Aandacht trekken dat is het.

    Het lijkt ook net alsof ze totaal niet huilt. Het is inderdaad een beetje raar om al je problemen 'even' op internet te zetten, waar IEDEREEN het kan zien.
    Ik wil het best wel geloven, maar er zijn al zoveel van deze filmpjes, dat het gewoon onmogelijk is om alles te geloven!
    Maar ja, hoop dan maar dat hun leven beter wordt!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Wauw mensen, get fucking real, ze trekt haar hoofd in een plooi om niet in huilen uit te barsten. Sommige mensen reageren echt hersenloos.

    En ja, weet je waarom ze het op internet zet? Ze wil AANDACHT ja omdat ze dat te weinig krijgt en wil horen dat het weer goed komt van mensen. Sjeezus zeg.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Wauw mensen, get fucking real, ze trekt haar hoofd in een plooi om niet in huilen uit te barsten. Sommige mensen reageren echt hersenloos.

    En ja, weet je waarom ze het op internet zet? Ze wil AANDACHT ja omdat ze dat te weinig krijgt en wil horen dat het weer goed komt van mensen. Sjeezus zeg.

    Problem?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Problem?


    Laat mij gewoon m'n mening kwijt?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Laat mij gewoon m'n mening kwijt?

    Doe ik toch ook? Ik geef er toch alleen mijn mening op?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Doe ik toch ook? Ik geef er toch alleen mijn mening op?



    Ah oke. Ik dacht dat het meer een opening tot ruzie was. Maar sorry dat heb ik dan misgezien ;p

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:08 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Ah oke. Ik dacht dat het meer een opening tot ruzie was. Maar sorry dat heb ik dan misgezien ;p

    Neh, not really xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken zo'n zelfde filmpje die ik ongeveer een jaar geleden tegen kwam.



    Waarschijnlijk kennen wel meer mensen deze.
    Ik vond het echt een verschrikkelijk filmpje. Ik kon niet stoppen met huilen.

    Mensen zeggen dat het nep is, een schreeuw om aandacht. Maar dat is niet waar, niet altijd.. Want dit soort dingen gebeuren echt! Jongeren plegen zelfmoord omdat ze gepest worden. Jongeren krijgen bepaalde stoornissen omdat ze niet goed genoeg worden gevonden. Jongeren blijven hun hele leven bang en onzeker omdat iemand diegene iets heeft na geroepen.

    Maar blijkbaar beseffen sommige zich dat niet omdat ze het zelf goed hebben..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:17 ]

    NeverEnough schreef:
    Ik ken zo'n zelfde filmpje die ik ongeveer een jaar geleden tegen kwam.


    Waarschijnlijk kennen wel meer mensen deze.
    Ik vond het echt een verschrikkelijk filmpje. Ik kon niet stoppen met huilen.

    Mensen zeggen dat het nep is, een schreeuw om aandacht. Maar dat is niet waar, niet altijd.. Want dit soort dingen gebeuren echt! Jongeren plegen zelfmoord omdat ze gepest worden. Jongeren krijgen bepaalde stoornissen omdat ze niet goed genoeg worden gevonden. Jongeren blijven hun hele leven bang en onzeker omdat iemand diegene iets heeft na geroepen.

    Maar blijkbaar beseffen sommige zich dat niet omdat ze het zelf goed hebben..

    Kijk deze geloof ik dus zelf wel, gewoon door de emoties die erdoorheen komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.