• Ik weet niet of ik het in het juiste topic plaats, maar oké.
    Ik kwam dit filmpje op youtube tegen en ik moest serieus huilen.



    Het meisje "vertelt" haar geheimen, en het heeft me echt geraakt. De situatie waar zij in zit/zat heb ik gelukkig nooit meegemaakt, maar ik leefde echt zo met haar mee!

    Tell me, what do you think?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eerlijk.. ik vind het nogal aandachtrekkenerig. Ja heel kut voor de(als het waar is, vaak zijn deze dingen niet eens waar), maar iedereen heeft wel wat meegemaakt, sommige zelfs nog erger, niet iedereen hoeft het op youtube te zetten.
    Ik weet niet, ik heb gewoon wat tegen deze dingen omdat ze me altijd heel nep overkomen. Ik snap niet waarom mensen hun hele zielige leven zo openlijk op internet moeten gooien. Aandacht trekken dat is het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Antebellum schreef:
    Wat dapper van haar dat ze dat zo 'vertelt'!
    En dat is echt kut voor d'r...


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Raakt me totaal niet.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Door dat filmpje ben ik bij andere vreemde filmpjes terecht gekomen. ._.
    -Mensen die uitleggen hoe je littekens van zelfverwonding kan verbergen ed.-

    maáaaar goed, ik heb meer van dit soort filmpjes gezien waar ze bijna allemaal het zelfde zeggen.

    Als het echt is; zwaar klote voor haar, en dapper dat ze dit doet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ichiya schreef:
    (...)

    Maar dat maakt toch verder niet uit? Als het helpt is het tocch juist hoed?
    Klopt, doet het ook niet. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Als het echt waar is, vind ik het heel erg voor haar en is het vreselijk dat ze zich zo voelt. Ik heb alleen heel sterk het idee dat dit nep is en de gezichten die ze trekt komen op mij niet erg serieus of gemeend over, dus het raakt me gewoonweg niet omdat ik het gevoel heb dat wat ze vertelt niet háár verhaal is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind zulk soort filmpjes vaak maar aanachttrekkerij en nogal overdreven. Lijkt me ook een beetje raar dat als je zoveel problemen hebt je die zomaar even aan de grote klok hangt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Floyd schreef:
    Eerlijk.. ik vind het nogal aandachtrekkenerig. Ja heel kut voor de(als het waar is, vaak zijn deze dingen niet eens waar), maar iedereen heeft wel wat meegemaakt, sommige zelfs nog erger, niet iedereen hoeft het op youtube te zetten.
    Ik weet niet, ik heb gewoon wat tegen deze dingen omdat ze me altijd heel nep overkomen. Ik snap niet waarom mensen hun hele zielige leven zo openlijk op internet moeten gooien. Aandacht trekken dat is het.


    Ja dit dus, eigenlijk had ik dit gewoon kunnen quoten :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leannan schreef:
    Als ik eerlijk moet zijn vind ik het wat afgezaagd.
    Ik heb al veel filmpjes gezien die op deze lijken en na een tijdje begin ik toch te twijfelen of ze echt zijn of niet.

    Dat neemt niet weg dat ik dit erg vind hoor :)

    Ik kan het niet kijken op dit moment, maar ik ga het zeker doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Swizzle schreef:
    Dit doet me denken aan Jade...

    Jade's story

    Meet Jade. She killed herself three days after making this video.. Teenage suicide accounts for 31,000 suicides a year in the U.S, making it the 3rd leading cause of suicide. Worldwide, nearly one million people commit suicide every year.. more than those murdered or killed in war. Think before you say something hurtful to someone else. It may look like they’re okay, but they’re not. Words are more powerful than you think. Repost this not just for Jade, but for every teenager who is going through what she went through. You can help save a life. And wasn’t she just fucking gorgeous?


    Jade is wel 10x erger, dat vind ik zelf toch.. ze werd gepest door een paar jaloerse bitchen. Want fuck die meid was mooi (niet lesbisch bedoeld)


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Mag ik even huilen D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ze kijkt er trouwens ook nog eens zo ontzettend nep bij --'' Een aandachttrekker vind ik het.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze trekt zo'n raar hoofd waardoor ik haar niet geloof.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het eens gezien bij een jonge die met een hartkwaal geboren is. Hij heeft meerdere keren de dood mee gemaakt en dat verteld hij op dezelfde manier. Even later na het filmpje sterft hij en het mooie is dat hij pas ervoor ook verteld dat hij er niet bang voor is.
    Dat gaf me wel kippenvel maar nadat ik meerdere van die dingen zag vond ik het allemaal een beetje 'na-geaapt'.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.