• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas
    Ik sloot mijn ogen eventjes en voelde dat het vliegtuig tot stilstand kwam. Dat betekende dat we gingen. Naar het zonnige Spanje.
    'Jongens... Stel dat we in tenten moeten, wat ik dus niet hoop, met wie gaan jullie dan? Of in huisjes, met wie gaan jullie?' Ik open mijn ogen en kijk ze aan. Expres richting Jayson die nu weer omgedraaid zat. Vaag zie ik een tattoo op zijn arm.
    'Sinds wanneer heb jij een tattoo gast?! Vet! Laat is zien.' Ik ga recht op zitten en kijk ernaar. Grijnzend kijk ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronique
    Ineens zag ik bekende gezichten, Tyler, Mikan en Megan. Wat doen die hier?
    Ik loop naar ze toe. Tyler glimlacht naar me.
    'Hey,' zeg ik zachtjes, 'kan ik hier komen zitten?' Een beetje onzeker kijk ik ze aan, ze hebben me bestwel laten vallen sinds... Maar daar wil ik nu niet aan denken.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:14 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Danny

    "Ja ik ken het, zo ging het dus ook bij mij. Ach, het is goed dat wel met ze alle naar de camping gaan, om haar te herdenken."
    Ik knikte even.
    "Het is wel oké, zo vergeten we haar niet. Iedereen is na haar ongeluk veranderd hé?" Ik kijk A-nogwat aan.
    Ik vouw mijn handen in elkaar, zo zit ik altijd als ik zenuwen heb, vraag me neit waarom ik die heb, ik weet het ook niet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine

    'Ja, daarom ben ik nu ook op vakantie om nu een beetje rust te nemen, en met megan praat ik niet zo veel meer, ze is captain enzo dus toch een beetje concurentie voor mij, ik ga even lezen goed, we praten straks weer verder' ik draai me om en kijk naar jayson, ik raak zijn arm aan op de plek van de tatoeage. 'Wauw echt een mooie tatoege'

    LaCerise schreef:
    Michelle
    Ineens zag ik bekende gezichten, Tyler, Mikan en Megan. Wat doen die hier?
    Ik loop naar ze toe. Tyler glimlacht naar me.
    'Hey,' zeg ik zachtjes, 'kan ik hier komen zitten?' Een beetje onzeker kijk ik ze aan, ze hebben me bestwel laten vallen sinds... Maar daar wil ik nu niet aan denken.


    Heet je Veronique of Michelle? =P


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tesly schreef:
    (...)

    Heet je Veronique of Michelle? =P

    Sorry ik loop personages door elkaar te halen, ik doe gwn aan te veel RPG's mee ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Isabella Jennifer Jones
    'Ja is goed' Ik buig naar voren om de tatoage te zien. Hij was inderdaad wel vet. Jayson heeft er nu al twee opmerkingen over gehad in een paar seconde. Meestal houd ik niet zo van tatoages, maar deze had wel iets.
    'Inderdaad een mooie tattoage,' glimlach ik. Ik laat me achterover vallen. Net als ik iets wil pakken begint het vliegtuig keihard te rijden. Ik word hard naar achter gedrukt, maar ik vind het niet eng. Dit vind ik juist het leukste momentje van het vliegen. De snelheid die je maakt en de snelheid waarmee je iets achter je laat. Iets dat in het echt veel moeilijker is...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    "Hey, kan ik hier komen zitten?" vraagt Veronique/Michelle(?)
    "Natuurlijk kan dat!" Ik heb haar ook heel lang niet meer gesproken... Wat is ze veranderd zeg, ze was altijd zo vrolijk voordat dat ene gebeurde.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:21 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Veronique
    Als het vliegtuig begint te rijden ga ik, zonder nog op verdere toezeggingen te wachten, snel zitten en klik ik mijn gordel vast. Nu moest ik doorgaan, ik kon niet meer terug. Ik haal diep en trillerig adem en laat deze dan langzaam weer ontsnappen, rustig Niekje, het komt allemaal wel goed, zeg ik tegen mezelf. Dan kijk ik de groep nog een keer rond, niet van plan om de eerste stap te zetten.
    {Ik moet gaan}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ian Silvas
    Blijkbaar heeft niemand mijn vraag gehoord. Het maakt ook niet uit. Ik kijk wel wat er gebeurd in Spanje. Ik kijk naar buiten. We hangen in de lucht. Ik leun achterover en kijk naar de lege plek naast me. Ik kijk om me heen om te kijken waar die jongen is gebleven. Ik zie hem naast een jongen zitten schuin achter ons. Ik zucht en leun weer achter over. Hij vond het dus blijkbaar niet gezellig. Austin en Danny volgens mij. Niet echt mijn type vrienden, maar ja, hoe kan ik dat weten? Ik heb ze al niet meer gesproken sinds iedereen-weet-wat. Ik kijk naar Isabella. Die staart verveeld voor zich uit.
    'Wat doe jij nu eigenlijk?' Ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones
    Ik kijk verbaasd op zij. Ian kijkt me vragend aan. Ik frons mijn wenkbrauwen. Wat bedoelde hij? Nu? Ik deed niks of bedoelde hij op school? Ik zucht en had geen zin om te antwoorden, want eigenlijk deed ik niks. Op school niet en hier niet. Mijn cijfers waren drastisch achteruit gegaan, ik ging achteruit met mijn gezondheid en mijn band met mijn ouders, mijn vrienden ging ook drastisch achteruit. Nou ja... Ik had er weer iemand bij, Jasmine.
    'Ik doe niet echt iets. Behalve toekijken hoe alles mis gaat, maar ja. Ik doe er zelf ook niet echt mijn best voor. Dingen veranderen nou eenmaal.' Ik glimach, pak mijn oortjes en stop die in mijn oren. Einde gesprek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    Het vliegtuig begint te rijden en ik kijk uit het raampje terwijl ik snel mijn oordopjes in doe. Ik ben nog maar één keer met het vliegtuig geweest en dat was naar Noorwegen, toen had ik ook al zo'n verschrikkelijke last van mijn oren.
    Ik hoop dat we snel in Spanje zijn. Ik kijk er wel naar uit...

    {Wanneer komen we in Spanje? :3)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    Ik draai me om naar Ian en laat mijn Tatoo zien. 'Sins Alice dood'zeg ik simpel en kijk hem even aan.De brok in mijn keel probeer ik te negeren,'En wij kunnen wel samen in een tent?'vraag ik aan hem.

    Austin
    'Eigenlijk heb ik op jou na niemand meer gesproken na Alice dood'zeg ik en slik even. 'Maar iedereen is wel degelijk veranderd,je kan het aan ze zien'mompel ik en kijk even om me heen.

    jasmine

    Ian vraagt bij wie wie in de tent gaan slapen, ik draai me om. 'Ik zou het niet weten ian, dat bepalen we daar toch wel, of misschien hebben die ouders wel een indeling gemaakt, al hoe wel ik dat liever zelf bepaal, want er zijn wel mensen waar ik liever niet bij in een tent slaap' zeg ik glimlachend

    {Zullen we het versnellen naar nu? Een paar zijn nu weg, dat wel, dus dan is het ook wat moeilijker om een gesprek te beginnen als je vast zit in het vliegtuig. Op het vliegveld kan je ook makkelijker contact leggen met andere. Alleen doet iedereen nu heel aardig tegen elkaar, maar moeten er ook niet wat ongemakkelijke situaties komen en gemene opmerkingen? Gewoon een idee...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne