• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    "Met mij gaat het ook wel..." Om het gesprek nog een beetje op gang te houden besloot ik hem om zijn football carierre te vragen: "Hoe gaat het bij American football? Nog prijzen gewonnen ofzo?"


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Demi1309 schreef:
    (...)


    Ik vind het niet fijn als iemand anders voor mij praat want ik heb die dingen absoluut niet gezegd, want nu word ik neer gezet als een gemeen persoon

    jasmine

    'Ja, het gaat wel goed met mij, ik ben druk bezig met het cheerleaden enzo, je kent het wel' glimlach ik naar jayson

    Danny

    "Tja, ik ken het. Hoe gaat het nu met je?" Vraag A-nogwat dan.
    Ik kijk naar hem. "Super goed!" Zeg ik met een sarcastisch gezicht. Ik rol even met mijn ogen. "Ik ben vrolijk, blij en alles erop en d'r aan, zo dan?" Zeg ik en kijk hem aan. "Natuurlijk niet, het gaat barslecht als sinds Alice's ongeluk. Vrienden laten je stikken, er word je gezegd het te vergeten blalabla." Zeg ik en zucht diep.
    Ik beken, de dood van Alice heeft me helemaal verranderd, omgegooid etc.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    'Aah ja,heb je af en toe wel bezig gezien,je kan het goed hoor'glimlach ik even naar haar. Het was gemeend,ze kon het echt goed. Maar daar oefende ze volgens mij ook wel veel voor.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    ik heb helemaal niks tegen jennifer gezegt???


    {Oo hahaha, maar ik wel tegen jouw... Hahaha}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Ik vind het niet fijn als iemand anders voor mij praat want ik heb die dingen absoluut niet gezegd, want nu word ik neer gezet als een gemeen persoon


    Ja sorry, zal het niet meer doen hahaha, maar wilde even het gesprek op gang houden... Sorry...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Dankjewel, ik wist helemaal niet dat je me ooit hebt zien cheerleaden, zat je in het plubliek ofzo of was het bij een repetitie' vraag ik hem, ik denk meteen aan hoe ik hier nu mijn lichaam in shape moet houden ik kan natuurlijk op een camping niet elke dag oefenen.

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Ja sorry, zal het niet meer doen hahaha, maar wilde even het gesprek op gang houden... Sorry...


    oke, het is al goed, never mind

    Tyler

    'Uhhuh, meer dan 10' grijns ik. Ik rek me even uit. 'En hoe zit het met jouw?' grijns ik. Ik kijk haar aan, en glimlach maar een beetje.


    El Diablo.

    Ian Silvas
    Ik kijk om me heen. Jayson en Jasmine waren druk in gesprek. Ik had geen zin om me er tussen te proppen. Isabella zei ook al niet veel, Danny was hem gesmeerd en ik... Ik zat hier in mijn eentje, waar ik dus echt geen zin in had.
    'Dames en heren. Gelieve op uw stoel te gaan zitten. Het vliegtuig maakt zich klaar.' Ik zucht en doe mijn riem om. Hier gaan we dan. Nu is er dus echt geen weg terug meer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xkimx124 schreef:
    (...)

    oke, het is al goed, never mind

    Gelukkig. Ook best logisch eigenlijk dat je dat niet goed vindt hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Af en toe bij wedstrijden maar zag je ook wel is in de pauze als je aan het oefenen was'zei ik met een glimlach. 'Maar hoe ga je dat op de camping doen?'vraag ik aan haar. Ik had er niet veel verstand van maar zoiets moest je toch bijhouden,net als met freerunnen,stopte je een tijdje was je gelijk uit form .

    [Ik ga eten ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    {Is het al goed als het vliegtuig gaat opstijgen?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne