• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    {Ian Silvas en Isabella Jennifer Jones zitten naast Danny, lees maar:) Hahaha x}


    [Wist ik wel :4 xD Ik zal wel even aardig zijn en hem iets laten zeggen. :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    Ik keek even op toen een meisje naast me ging zitten en toen zag ik wie het was. 'Jasmine?'zei ik verbaast en keek nog even goed. Ja dat was der,Wat deed zij hier? Ooh natuurlijk ze was vast ook uitgenodigd.

    Ian Silvas
    Ik bekijk het meisje dat net is gaan zitten aandachtig. Ze is niet lelijk, maar ik weet hoe ze is, ik weet hoe ze zich gedraagd. Volgens is mij is ze echt zo'n probleem meisje waar je heel veel gezeik mee hebt. Ik heb haar sinds Alice dood ook niet meer zien lachen en ze ziet er extreem dun uit. Ik heb met haar een paar lessen. Isabella heet ze volgens mij. Het is vreemd, ik vergeet haar naam gewoon telkens. Ze kijkt me strak aan. Vlug wend ik mijn blik af. Ik kijk op als er een jongen voor ons gaat zitten. Hem ken ik zeker wel, Jayson!
    'Hé man! Hoe is het?' Hij kijkt om en glimlacht ter begroeting.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie wil naast Megan en Tyler?]


    El Diablo.

    jasmine

    De jongen naast me kende mijn naam, ik draaide me naar hem om, en bekeek hem goed, toen kwam zijn naam ineens in mij op. 'Jayson!!!! wat doe jij nou hier, dat is ook toevallig dat wij in precies het zelfde vliegtuig zitten' zeg ik verbaasd terwijl ik een blonde lok uit mijn gezicht veeg

    CarrotCurls schreef:
    [Wie wil naast Megan en Tyler?]


    {Ik wil wel oke?}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    Opeens hoor ik een bekende stem achter me. Ik draai me om en kijk in het gezicht van Ian. 'Hee,goed man met jou?'zeg ik glimlachend. Wat had ik hem lang niet meer gesproken man,volgens mij na de dood van Alice nog maar drie of vier keer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:01 ]

    Danny

    Ik keek naast me en blijkbaar zitten er dus een paar mensen.
    Wacht dat zijn, Ian en Isabelle, zijn die ook uitgenodigd?
    Ik doe mijn oortjes uit en kijk naar ze. "Waar gaan we ookal weer heen?" Vraag ik dan, zo normaal mogelijk. Ik heb ze lang niet gesproken, al sinds Alice's dood. Waarom moest Alice nu net het slachtoffer zijn?
    Ik blijf naar de twee kijken.

    [Geen ideeo fh et klopt]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella Jennifer Jones
    Ik kijk naar Jennifer. Vroeger gingen we best vaak met elkaar om, maar nu kijkt ze niet eens meer naar me om. Tegelijk keken ze mij aan. De jongen tussen mij en Ian, volgens mij dan, leek er even niet te bestaan. Ik kijk verlegen terug.
    'Isabella was het toch?' Jasmine kijkt me vragend aan. Ik knik.
    'Eh ja.'
    'Wat ben jij veranderd zeg!' Ze gaat op haar knieën zitten en kijkt me glimlachend aan.
    'Kan ik ook van jouw zeggen.'
    'Volgens mij zijn we allemaal veranderd.' Ik kijk naar Jayson. Hij had gelijk. We zijn allemaal veranderd. We zijn heel erg veranderd. Uiterlijk en innerlijk.
    'Wel jammer dat je die problemen hebt gekregen.' Jasmine glimlacht. Waarschijnlijk bedoelde ze het niet rot, maar het kwam hard aan. Ik voel tranen opkomen, maar knipper ze weg. Ze kon zeggen wat ze wil, maar ik ben hier niet de barbie.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ik ben uitgenodigd door de ouders van Alice.'Bij die naam slik ik even kort en praat daarna veder. 'Om de vakantie door te brengen,om zo Alice te herinneren.Iets wat ik natuurlijk niet kon afwijzen'zeg ik tegen haar. 'En jij?'vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:03 ]

    jasmine

    Ik schrik als ik de naam alice weer hoor, ik heb die naam sinds de dood van alice niet meer willen uitspreken.' Ikke ook, op een camping he, eigenlijk hou ik niet zo van de camping, maar het is om alice te herdenken, dus daar gaat het om' ik krijg kippenvel als ik de naam alice uitspreek. 'Maar hoe gaat het verder met jou' vraag ik hem.

    [Okee]


    El Diablo.

    Danny

    "Dan niet." Mompel ik en draai mijn hoofd weg en kijk weer naar mijn I-pod.
    Wat een leuke vrienden had ik zeg.
    Ik rol mijn ogen en zoek een ander lied op.
    Ineens komt het lied dat Alice en ik bijde erg leuk vonden,ik bijt op mijn lip en heb mijn vinger op de verder toets, maar ik kan het niet.
    Ik luister ernaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    Ik knik even. 'Dus samen weer op een camping hea'zeg ik met een klein glimlachje. 'Gaat goed,met jou?'vraag ik.Eigenlijk lieg ik,na de dood van Alice gaat het niet goed met me,ik had mezelf afgesloten.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:02 ]

    Ian Silvas
    'Ja prima met mij!' Ik was super geworden in het verzinnen van leugens. Ik haalde een stralende lach op mijn gezicht. Jennifer, die naast Jayson zit, draait zich om en kijkt Isabella aan.
    'Isablla toch?' Ze knikt. Haar ogen staan verlegen en bang. Ze is niet meer gewend aan drukte. Op zich heb ik medelijden met haar, maar we hebben allemaal het zelfde meegemaakt. Zij gaat er op de verkeerde manier mee om, niet dat mijn manier goed is, maar toch.
    'Wat ben jij veranderd zeg!'
    'Volgens mij zijn we dat allemaal,' mompelt Jayson. Ik kijk hem aan en knik instemmend. Daar heeft hij gelijk in.
    'Wel jammer dat je die problemen hebt gekregen.' Isabella slaat haar ogen neer en kijkt even naar haar handen. Dan kijkt ze op. Haar ogen staan somber. Die opmerking kwam verkeerd aan...
    'Maar hoe gaat het met jouw Jasmine?' Ze glimlacht en wendt zich toch mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne