• Hoi!
    Ik heb een paar dagen terug geprobeerd GIMP te downloaden, maar mijn computer wil dat niet geloof ik, want dat deed echt heel raar. Inmiddels heb ik het dus verwijderd, maar weet iemand misschien nog een goed programma (of iets als picnick.com, maar dat is nu dus gesloten) om foto's mee te bewerken?

    Edit: Ik zoek meer iets waarmee je bijvoorbeeld covers kan maken of zo, dus dat je zou kunnen blenden of tekst invoegen. Ik heb nu PhotoScape gedownload zoals iemand had aangeraden en dat werkt op zich wel, maar bijvoorbeeld blenden kan niet - of ik kan het niet vinden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:36 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Photoshop :]


    Til hug og blod.

    Photofiltre of Photoscape.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Photoshop indeed:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Photofiltre (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Fotoflexer.com


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Photoshop CS5 en Lightroom.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb het inderdaad niet heel goed neergezet, maar ik ben dus meer op zoek naar iets waarmee je ook bijvoorbeeld kan blenden en zo. Heb de beginpost nu ook aangepast.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tjah, ik heb GIMP, dus ik zou niks anders weten...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Picmonkey is het nageslacht van picnik. En het is gratis. Helemaal gratis. Gratis is altijd leuk.

    Maar als je al wat gevordend bent, raad ik Photoshop aan.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:52 ]


    Obviously.

    picmonkey (een soort opvolger van picnik.)
    printmaster photo pro


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.