• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Girly23July,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd.
    je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,Yoda


    Dingen waar je je altijd aan moet houden:- Genre: AL of 12+.
    - Deelnemers die hun opdracht niet op tijd inleveren;
    o 1 dag te laat –1 punt;
    o 2 dagen te laat –2 punten;
    o 3 dagen te laat dan lig je uit de wedstrijd(als je het niet op de 3e dag hebt ingeleverd/uitstel hebt gevraagd).
    - Uitstel vragen voor 20:30 op de dag van de deadline. Je krijgt 2 tot 5 dagen uitstel.
    - Als je niet inlevert zonder eerst uitstel te vragen, krijg je nog drie dagen extra(ook om alsnog uitstel te vragen), maar je krijgt punten aftrek.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Geef het door als je je username verandert.

    Deelnemers (Min. 14, Max. 37):
    1. wormtail Vakantie tot 25 Juli Uitstel tot 27 julli
    2. DarkSavior C4
    3. Crocker B2
    4. Austen A4
    5. Alladin A3
    6. xSparkle D Vakantie: 06-07 --> 29-07 B3
    8. ShadeOfMusic D3

    de X betekend: ingeleverd

    Inschrijvingen gesloten!!


    Rondes: 3-6 5-7 8-10

    Waar let ik op?:
    Spel fouten (spelling);
    Zinsopbouw;
    Originaliteit;
    Heb je je aan de opdracht gehouden?;
    Aanhalingstekens (leestekens);
    Geloofwaardig geschreven?

    Prijs?:
    Er komt misschien een prijs maar voornamelijk gaat deze wedstrijd om de eer en de lol. Maar als er een prijs komt zijn het helaas voor jullie geen credits.

    Opdr.3

    Je krijgt een plaatje en een mythologie, daarbij schrijf je een verhaal. Je verhaal heeft een gesloten einde. Iedereen heeft een unieke combinatie.
    Je kan kiezen tussen 1, 2, 3, 4 (plaatje), en A, B, C, D (mythologie).

    Minimaal 700 woorden.
    Maximaal 4000 woorden.

    Need: Als je een meisje bent schrijf je uit het oogpunt van een jongen, en als je een jongen bent uit het oogpunt van een meisje.

    Je krijgt een privé bericht met de mythologie en het plaatje.


    A-1 B-1 C-1 D-1
    A-2 B-2 C-2 D-2
    A-3 B-3 C-3 D-3
    A-4 B-4 C-4 D-4


    Story met beoordelingen & opdrachten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:41 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik ben van 30 juni t/m 21 juli op vakantie, dus in die tijd kan ik geen opdrachten inleveren. Maar ik zal ervoor zorgen dat ik deze opdracht voor de 30e al ingeleverd heb (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Creed schreef:
    Ik wil ook wel heel graag mijn beoordeling inmiddels. Weet ik ook wat ik moet doen bij de volgende opdracht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het zijn nog zes dagen tot de deadline, morgen vijf en er zijn een heleboel mensen die hun inzending niet schrijven voordat ze de beoordeling hebben. Die komen nu in tijdsnood en kunnen hun best niet meer doen om de inzending schitterend te maken of ze moeten uitstel vragen en dan krijgen we zoals vorige keer en sorry, maar dat is fucking vervelend. Dus, of te wel moet jij de datum verzetten of sneller werken. Liefst een combinatie van beiden als het kan. Ik heb ook een schrijfwedstrijd gehad, ik weet hoe moeilijk verbeteren is en ik deed er ook even over, maar hoe lang het nu duurt lijkt het alsof jij absoluut je best niet doet. To be honest verwacht ik nu echt geweldige beoordelingen die iedereen enorm veel en goede tips geven en ik denk dat ik nu namens velen spreek met deze woorden. Als die beoordelingen nu slecht zijn gevormd, sorry, maar dan mag je een uitschrijving van me verwachten.

    Neen, ik post dit niet omdat ik het beu ben om te wachten, maar omdat ik het erg vind voor degenen die sowieso al weinig tijd hebben en nu in tijds nood komen. Seriously, hurry up. Aan iedereen die zijn of haar inzending nog moet schrijven, veel succes!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:22 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Het zijn nog zes dagen tot de deadline, morgen vijf en er zijn een heleboel mensen die hun inzending niet schrijven voordat ze de beoordeling hebben. Die komen nu in tijdsnood en kunnen hun best niet meer doen om de inzending schitterend te maken of ze moeten uitstel vragen en dan krijgen we zoals vorige keer en sorry, maar dat is fucking vervelend. Dus, of te wel moet jij de datum verzetten of sneller werken. Liefst een combinatie van beiden als het kan. Ik heb ook een schrijfwedstrijd gehad, ik weet hoe moeilijk verbeteren is en ik deed er ook even over, maar hoe lang het nu duurt lijkt het alsof jij absoluut je best niet doet. To be honest verwacht ik nu echt geweldige beoordelingen die iedereen enorm veel en goede tips geven en ik denk dat ik nu namens velen spreek met deze woorden. Als die beoordelingen nu slecht zijn gevormd, sorry, maar dan mag je een uitschrijving van me verwachten.

    Neen, ik post dit niet omdat ik het beu ben om te wachten, maar omdat ik het erg vind voor degenen die sowieso al weinig tijd hebben en nu in tijds nood komen. Seriously, hurry up. Aan iedereen die zijn of haar inzending nog moet schrijven, veel succes!

    Amen.

    Kijk, ik begrijp dat het wel wat tijd kost om te beoordelen, maar ten eerste vind ik het lullig tegenover degene die hun cijfer nog niet weten. Zet ze er dan allemaal tegelijk op, just sayin'.
    Maar je had van tevoren wel kunnen verwachten dat een schrijfwedstrijd veel tijd kost, en dit hoort er natuurlijk ook bij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cecily schreef:
    Ik vraag hierbij uistel
    Ik heb nog steeds geen beoordeling of cijfer
    Ik heb donderdag iets heel belangrijks waar ik mij goed op moet kunne concenteren. vrijdag mijn laatste schooldag en Zaterdag een verjaardag
    Dan zou ik dus 2 dagen(als het er vandaag al op komt) hebben om een goed idee te bedenken en dat uit te werken.
    Sorry, maar dat gaat mij niet lukken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ook niet tot 4 juli?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    FlowingFancy schreef:
    ook niet tot 4 juli?

    Sorry, dat zag ik net pas staan
    Dat moet me wel lukken
    Maar nogmaals de vraag wanneer krijgen we onze beoordelingen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zat zo van; Wanneer komen de cijfers nou?
    Had dus niet gezien dat er een tweede topic was, hahaha.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    FlowingFancy schreef:
    ook niet tot 4 juli?

    Ik vind het een beetje slordig dat je wel online komt en een reactie acherlaat, maar niet op de vraag over de beoordelingen.
    Bijna iedereen heeft er naar gevraagd, dan kan je toch wel even antwoord geven?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben het beu. Morgen geen beoordling en ik schrijf me uit.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik ben het beu. Morgen geen beoordling en ik schrijf me uit.

    Daar ben ik het mee eens
    Ik ga me ook uitschrijven als we morgen nog beoordeling hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cecily schreef:
    (...)
    Daar ben ik het mee eens
    Ik ga me ook uitschrijven als we morgen nog beoordeling hebben


    En ik ook .. Ondanks dat mijn cijfer erop staat. Ik weet nu nog niet wat ik kan verbeteren ..


    To infinity and beyond •

    Aragog schreef:
    (...)
    Amen.

    Kijk, ik begrijp dat het wel wat tijd kost om te beoordelen, maar ten eerste vind ik het lullig tegenover degene die hun cijfer nog niet weten. Zet ze er dan allemaal tegelijk op, just sayin'.
    Maar je had van tevoren wel kunnen verwachten dat een schrijfwedstrijd veel tijd kost, en dit hoort er natuurlijk ook bij.

    Ik ebn het er meee eensIk vind het niet leuk dat sommige andere mensen hun punten al krijgen terwijl sommige het. Og niet weten.Ik wil ook liever niet beginnen met de tweede podracht als ik mijn cijfer en mijn beoordeling nog niet heb.Daarbij heb ik ook nog eens last van dyslexie,en heb ik dus meer tijd dan andere nodig om het te schrijven of de fouten eruit te halen,en ik weet van de andere dat ze ook niet willen beginnen zonder
    Daarbijnvind ik opdracht 2 heel erg moeilijk.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 7:41 ]


    •*• Lululu •*•

    Laat ik ook maar even mijn mening geven.
    Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg dat je de tijd neemt voor de beoordelingen, het enige wat ik vervelend vind is dat je sommige cijfers er eerder op zet dan anderen. Dit zou ik in het vervolg dus anders doen, dus ik zou voortaan alle cijfers er tegelijk op zetten. c;
    Verder ga ik me niet uitschrijven of zo, dat vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig. Just sayin'


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Laat ik ook maar even mijn mening geven.
    Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg dat je de tijd neemt voor de beoordelingen, het enige wat ik vervelend vind is dat je sommige cijfers er eerder op zet dan anderen. Dit zou ik in het vervolg dus anders doen, dus ik zou voortaan alle cijfers er tegelijk op zetten. c;
    Verder ga ik me niet uitschrijven of zo, dat vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig. Just sayin'

    Mee eens!


    •*• Lululu •*•