• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kaneswaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguiness




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.




    Let's get ugly - The Wanted

    Chasing the sun - Nathan J Sykes

    Liverpool rain - The wanted









    Members

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:56 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Limerry schreef:
    Okaaaysh, Ayla, je hebt helemaal gelijk omg. Ik ben dus net begonnen en ben al bij Chapter 3 en ik heb 2 of 3 keer moeten huilen, ik vind het zo zielig.


    Ik weet het! (: Ik heb het hele verhaal on 4 dagen uitgelezen door alleen 's avonds te lezen = lezen tot 4u of 5u 's ochtends (: Ik hou zoooo hard genoten van dat verhaal dat het echt niet normaal was (bloos)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    Ik weet het! (: Ik heb het hele verhaal on 4 dagen uitgelezen door alleen 's avonds te lezen = lezen tot 4u of 5u 's ochtends (: Ik hou zoooo hard genoten van dat verhaal dat het echt niet normaal was (bloos)


    Hihi, dat geloof ik graag. Ik 'm gewoon overdag lezen, dan zijn er toch nooit veel op Q te doen hahaha. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Hihi, dat geloof ik graag. Ik 'm gewoon overdag lezen, dan zijn er toch nooit veel op Q te doen hahaha. c:


    Das waar, maar echt! Ik kan er nog altijd niet over dat ik hem uitgelezen heb (: Op het einde van de vakantie begin ik gewoon opnieuw! ;D

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 11:56 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    Das waar, maar echt! Ik kan er nog altijd niet over dat ik hem uitgelezen heb (: Op het einde van de vakantie begin ik gewoon opnieuw! ;D


    Deed je er lang over? Om het uit te lezen, bedoel ik xp. Dat doe ik ook wel eens met verhalen op Q haha, sommige kan ik echt heel vaak overlezen, hehe. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Deed je er lang over? Om het uit te lezen, bedoel ik xp. Dat doe ik ook wel eens met verhalen op Q haha, sommige kan ik echt heel vaak overlezen, hehe. (':


    Eigenlijk ging dat echt vrij vlot (: Want ik dacht dat ik er weken erover ging doen, maar ik was klaar in 4 dagen (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    Eigenlijk ging dat echt vrij vlot (: Want ik dacht dat ik er weken erover ging doen, maar ik was klaar in 4 dagen (:


    Ooh, dat is inderdaad wel snel, ja. Bij mij zal dat ook wel zoiets zijn hihi c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ooh, dat is inderdaad wel snel, ja. Bij mij zal dat ook wel zoiets zijn hihi c:


    Jij hebt ook tijd overdag (: Ik moest alles 's avonds laat lezen. Ik heb bijna een nachtje door gedaan omdat ik niet kon stoppen (A)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    Jij hebt ook tijd overdag (: Ik moest alles 's avonds laat lezen. Ik heb bijna een nachtje door gedaan omdat ik niet kon stoppen (A)


    Dat is waar haha. Ik zit al vanaf vanochtend achter mijn laptop lol. En dan mag je gerust zeggen dat ik geen leven heb, want dat is dan ook zo. :Y)
    Serieus? ;o Maar dan ben je toch veel te moe? Wow...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Dat is waar haha. Ik zit al vanaf vanochtend achter mijn laptop lol. En dan mag je gerust zeggen dat ik geen leven heb, want dat is dan ook zo. :Y)
    Serieus? ;o Maar dan ben je toch veel te moe? Wow...

    Viel uiteindelijk wel mee hoor (: Ik ben toen om 6u gaan slapen en was wakker rond 11u 45. Maar ik lees bijna nooit in de dag dus ja (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)
    Viel uiteindelijk wel mee hoor (: Ik ben toen om 6u gaan slapen en was wakker rond 11u 45. Maar ik lees bijna nooit in de dag dus ja (:


    Oh, wat fijn dat je dan kan uitslapen. Ik ben de hele vakantie verplicht om -om 8u30 op te staan. ;s
    Ik juist wel, haha, ik vind het dan ook vervelend als er geen hoofdstukjes of iets zijn, of dat het topic enso dood is xp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HIJ IS AFFFFF. FINALLY C: hij word nog naar het Engels hoor ^^. En het is geen seks, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ben er weer ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    RANIII <3, er is hier ook weer leven. Hoe is het? c;
    Ik ben weer terug bij het schuine xp, behalve bij mijn gb's enso.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    RANIII <3, er is hier ook weer leven. Hoe is het? c;
    Ik ben weer terug bij het schuine xp, behalve bij mijn gb's enso.


    alles gaat goed hier op een puntje na!
    Een verhaal dat ik lees steelt ineens super hard mijn idee Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    alles gaat goed hier op een puntje na!
    Een verhaal dat ik lees steelt ineens super hard mijn idee Ö


    Welk verhaal? Damn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you