• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kaneswaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguiness




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.




    Let's get ugly - The Wanted

    Chasing the sun - Nathan J Sykes

    Liverpool rain - The wanted









    Members

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:56 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Limerry schreef:
    (...)

    Hihi, dat was te verwachten. En hoezo huilen? :c Ik zou eerder gaan huilen bij Same Mistakes hihi.
    Edit: Ze zingen Same Mistakes niet, zie ik nu hihi. Fail xp.


    More Than This heeft me altijd al geraakt (: Dus ja, ik kon toen de clip nog voor de film uitkwam al mijn tranen niet tegenhouden. (:
    En heb je Room 317 gelezen? (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    More Than This heeft me altijd al geraakt (: Dus ja, ik kon toen de clip nog voor de film uitkwam al mijn tranen niet tegenhouden. (:
    En heb je Room 317 gelezen? (:


    N'aaaahw. <3 Dat heb ik dus bij Same Mistakes, toen ik die voor de eerste keer hoorde moest ik echt huilen.
    Nope, maar ik heb nu vakantie, dus ik ga er zeer zekers binnenkort aan beginnen! :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maybe next time?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Limerry schreef:
    (...)

    N'aaaahw. <3 Dat heb ik dus bij Same Mistakes, toen ik die voor de eerste keer hoorde moest ik echt huilen.
    Nope, maar ik heb nu vakantie, dus ik ga er zeer zekers binnenkort aan beginnen! :9~


    Zeker doen want ik heb nog nooit zo hard gehuild, gelachen of genoten van een verhaal sinds The Hunger Games & Harry Potter. Dit verhaal is echt verdomd goed, ik zweer het je! (wbw)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ventus schreef:
    Maybe next time?



    Als Lieke naar hen toegaat zal hij wel moeten (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    Als Lieke naar hen toegaat zal hij wel moeten (:


    Ofcours en jij en ik gaan ook mee ea, don't forget!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Ofcours en jij en ik gaan ook mee ea, don't forget!

    True! (: Weet je dat plannetje heeft me op een idee gebracht om het misschien uit te schrijven in een One Shot (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)
    True! (: Weet je dat plannetje heeft me op een idee gebracht om het misschien uit te schrijven in een One Shot (:


    OOh ik wil ook mee schrijven dan!!
    ik ben nu bezig met een stuk waarbij ik de persoon niet mag zeggen en vertellen wie het is aar als je logisch nadenkt dan weet je het wel en de persoon zit dan teug in het verleden dankzij een ongeluk (de persoon heeft een nachtmerrie) en dan zoekt die persoon uit waar die persoon is!! ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    OOh ik wil ook mee schrijven dan!!
    ik ben nu bezig met een stuk waarbij ik de persoon niet mag zeggen en vertellen wie het is aar als je logisch nadenkt dan weet je het wel en de persoon zit dan teug in het verleden dankzij een ongeluk (de persoon heeft een nachtmerrie) en dan zoekt die persoon uit waar die persoon is!! ^^


    Oeh klink goed! ;D
    En tuurlijk mag je dan meeschrijven ^^


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Samuels schreef:
    (...)

    Oeh klink goed! ;D
    En tuurlijk mag je dan meeschrijven ^^


    eigenlijk is dat een hoofdstuk voor let's get ugly xP
    JJeeej! laat me iets wete ea!!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Samuels schreef:
    (...)

    Zeker doen want ik heb nog nooit zo hard gehuild, gelachen of genoten van een verhaal sinds The Hunger Games & Harry Potter. Dit verhaal is echt verdomd goed, ik zweer het je! (wbw)


    Ik ga 'm binnenkort sowieso lezen, hihi.
    En omfg, ik heb dus net de dvd gekeken hè en hij was fan-tas-tisch. Ik heb zo hard moeten huilen bij Moments en Torn, echt wauw... En dan aan het begin ook toen ze opkwamen, terwijl het niet eens echt/live was, wat ik zag. Wauw, het was echt geweldig! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samuels schreef:
    (...)

    Als Lieke naar hen toegaat zal hij wel moeten (:


    Sowieso, ik dwing 'm anders gewoon, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Sowieso, ik dwing 'm anders gewoon, haha.


    ik zal je wel helpen dan!
    ik zal dan ook mijn best engels boven halen!! xP


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Limerry schreef:
    (...)

    Ik ga 'm binnenkort sowieso lezen, hihi.
    En omfg, ik heb dus net de dvd gekeken hè en hij was fan-tas-tisch. Ik heb zo hard moeten huilen bij Moments en Torn, echt wauw... En dan aan het begin ook toen ze opkwamen, terwijl het niet eens echt/live was, wat ik zag. Wauw, het was echt geweldig! <3


    Ze zijn ook gewoon geweldig! ^^
    Ik waarschuw je wel, éénmaal je begint met Room 317 kan je niet meer stoppen (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ventus schreef:
    (...)

    ik zal je wel helpen dan!
    ik zal dan ook mijn best engels boven halen!! xP


    Ik doe mee! ^^


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.