• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    [Mijn tropic]

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Voor mij een Tiramisu." zeg ik beleefd. "Ik wil een Chocolademousse!" zegt ook Noah opgewekt. Toegegeven, het werkt op mijn zenuwen, maar gewoon niks doen en lachen, Flint, nooit tegen een meisje zeggen dat ze vervelend is.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Ooh en Flintje natuurlijk dans ik ook met jou'zeg ik lachend. Ik zou eigenlijk wel is willen weten hoe hij is als die dronken is,waarschijnlijk nog gekker dan die al is.

    'Ik hoef niets' zei ik vastbesloten. Ik hield van smirnoff en zou mij vanavond niet inhouden. En kotsen omdat ik te vol zat was niet charmant.'

    x


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik lachte even toen ik mijn chocolade taartje zag aankomen en nam meteen een hap. "Ohh my god dit is echtg geweldig" zeg ik en stop nog een stukje in mijn mond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Gauw begon ik te eten van mijn chocolade taart die echt heerlijk was. Ik maakte dus ook een instemmend geluidje toen Madison zei dat het geweldig was.

    Flint
    Mijn tiramisu werd voor mijn neus gezet en verlekkerd keek ik er een paar seconden naar. Even schoot de rekening door mijn hoofd maar dat liet ik al snel weer los en nam een hap van het dessert. "Hmmm." kreunde ik luid. "Dit is zo fucking goed." De serveerster schonk me een vernietigende blik en onschuldig nam ik nog een hap van mijn overheerlijk dessert.


    kindness is never a burden.

    [Ciao mensen tot morgen. Laatste examen ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [byee]

    *succes en tot morgen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aecio
    Ik zat er maar een beetje stilletjes bij.
    Ik luisterde altijd naar alles, naar gesprekken enzo.
    Ik was er achter gekomen dat ze Noah niet zo mogen, gewoon door te luisteren en te kijken hoe iemand op iemand reageert.
    Ik neem een slok van mijn cola, ik had geen nagerecht, ik was niet zo dol op toetjes of drank, en koffie had ik al nooit van gehouden.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Austin
    mijn oog viel weer even op de stile jongrn rn.ik besloot maar wat tegen hem te praten.'Eey ga je straks ook mee uit?' vroeg ik aa hem.

    Aecio
    Ik kijk naar Austin en haalde mijn schouders op.
    Ik dacht eigenlijk van niet, want het is niks voor mij.
    Ik zou de enige zijn die niet bezopen rond liep of raar deed.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Austin
    Hij haalde zijn schouders op en ik knikte maar wat. 'gewoon meegaan joh,wordt leuk'zeg ik tegen hem in de hoop dat die wat enthousiaster of zo ging worden.