• HET MANAGEMENT WIL NIALL ALLEEN NOG MAAR GITAAR LATEN SPELEN EN NIET MEER TE LATEN ZINGEN! Uit protest twitteren Directioners over de hele wereld morgen #LNS (Let Niall Sing) en een foto van de afkorting LNS op hun pols. Ik heb het er al vast opgeschreven. Zoiets dus:

    Directioners, help mee Niall te laten zingen, alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:44 ]


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ik ga twitter vol spammen en dat teken komt er ook wel :Y)

    Maar wat een kut idee, serieus.
    (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pics or didn't happen.
    Waar heb je dat nou weer vandaan?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sure dat gaat werken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk niet dat dat gaat werken. Naja mij boeit het ook niet wie wel of niet zingt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wtf, schop hem dan ook gelijk uit de band. (Niet slecht bedoeld tegen Niall, ik vindt 't gewoon een afjgdklgahdajkdv- idee van dat management)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    (ik ben geen fan ,maar oké ). Bronnen? Yeah sure they do. *kijkt naar plaatje er onder* Seems legit

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:45 ]


    Shoganai i ne~

    Ik ga niks op mijn pols schrijven hoor. ten eerste omdat ik examen heb en dat als spieken beschouwd word en ten tweede omdat ik daarna ga zwemmen en het er dan toch af gaat.

    Maar ik ga twitter wel onderspammen, wat een kut idee van het management


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Valentino schreef:
    Pics or didn't happen.
    Waar heb je dat nou weer vandaan?



    Dit is serieus. Ik meen het.


    I'd rather have you, cursed or not.

    En jij geloofd een plaatje? Het staat niet eens op een site of zo? Bull shit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Pie schreef:
    (...)


    Dit is serieus. Ik meen het.
    Een foto, prachtige bron. ;P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    > Hoofdletters uit de titel gehaald, alleen hoofdletters zijn niet toegestaan.

    On-topic: geloof je dat serieus? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    January12 schreef:
    Ik ga niks op mijn pols schrijven hoor. ten eerste omdat ik examen heb en dat als spieken beschouwd word en ten tweede omdat ik daarna ga zwemmen en het er dan toch af gaat.

    Maar ik ga twitter wel onderspammen, wat een kut idee van het management


    Shit daar had ik niet aangedacht (A)
    Dan zet ik er het 's middags wel op :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Valentino schreef:
    En jij geloofd een plaatje? Het staat niet eens op een site of zo? Bull shit.


    Of het nu waar is of niet, als het dat wel is, en iedereen doet zoals jij dan wordt hij gewoon in een hoekje gestopt. Ik ga het in ieder geval proberen.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ik heb anders wel gehoord dat Harry op tour een keer zijn microfoon met die van Niall heeft om geruild omdat het management het volume van Niall's microfoon lager had gezet dan die van de andere jongens.


    Physics is awesome

    Um, dus tumblr is de source? 'k Geloof er niks van.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo