• 2 Maanden geleden heb ik heel stomme dinge gedaan, Zo had ik omdat myn toemalig lief er toen voor vroeg naaktfotos gestrt naar hem en hij heeft deze toen het uit was naar iedereen gestuurt en ze gingen heel myn school rond. Ook heb ik gerookt en alcohol gedronke en da weet iedereen ook op school. Nu is het probleem sinds kort heb ik een lief en vandaag stond ik bij hem en iedereen lachte me uit en sommige riepe zelfs: Kijk die hoer heeft een lief. Nu twijfel ik eraan of ik het moet uitmaken met mijn vriendje of niet. Gewoon omdat ik nu de loser van school ben en ik wil niet dat ze hem ook zo gaan noemen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen ;s

    Nooit meer zo dom zijn om zoiets te doen.
    Verder, misschien je vriendje vertellen wat er eerder gebeurd is (als hij dat niet weet). Dan kan hij zelf wel beslissen of hij hierin betrokken wil zijn. Als hij je echt leuk vindt, dan zal hij het wel accepteren, denk ik zo. Gewoon eerlijk zijn.

    Neen, die zaken zijn je verleden. Kijk naar je toekomst.


    Life is all about having a good time.

    Ik denk dat je gewoon tegen je vriendje moet zeggen dat hij er niet op moet letten, óf misschien het verhaal wat er gebeurt is vertellen? En als hij dat al weet, weet hij ook wel denk ik dat hij er niks van aan moet trekken?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Beverly schreef:
    Neen, die zaken zijn je verleden. Kijk naar je toekomst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daarvoor hoef je het toch niet uit te maken? Het verleden is het verleden, daar kan je niets meer aan veranderen maar je toekomst kies je zelf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is gewoon ik wil niet da mense hem een loser of een nul gaan noeme, gewoon omdat iedereen mij zo ziet ;s

    Yulivee schreef:
    Daarvoor hoef je het toch niet uit te maken? Het verleden is het verleden, daar kan je niets meer aan veranderen maar je toekomst kies je zelf.


    Inderdaad.


    Til hug og blod.

    IceWatch schreef:
    Het is gewoon ik wil niet da mense hem een loser of een nul gaan noeme, gewoon omdat iedereen mij zo ziet ;s


    Praat er eventueel met hem over en laat hem zelf kiezen wat hij wilt.


    Til hug og blod.

    IceWatch schreef:
    Het is gewoon ik wil niet da mense hem een loser of een nul gaan noeme, gewoon omdat iedereen mij zo ziet ;s

    Hij weet vast wel wat er gebeurd is, het zou me verbazen als hij het niet wist. En toch wil hij je lief zijn. Wees blij en laat hem niet vallen hiervoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wees eerlijk tegen hem, anders gaat hij vragen beginnen stellen waarom iedereen zo doet. Als hij echt van je houdt, zal hij het begrijpen en moet jij het niet uit maken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit vind ik best zielig voor je, hoelang zit je nog op die school?

    Laat die mensen niet je toekomst bepalen, jij weet dat je toen fout zat, dit zal je tijd zijn opnieuw te beginnen en je eigen weg te volgen! Laat die mensen die je uitlachen lekker stikken in de stront! :]

    ACB schreef:
    Laat die mensen niet je toekomst bepalen, jij weet dat je toen fout zat, dit zal je tijd zijn opnieuw te beginnen en je eigen weg te volgen! Laat die mensen die je uitlachen lekker stikken in de stront! :]


    Waarom vergroot je je lettertype altijd?

    OT: Gewoon kijken wat hij ervan vindt.

    Morgue schreef:
    (...)

    Waarom vergroot je je lettertype altijd?

    OT: Gewoon kijken wat hij ervan vindt.

    Sorry dat vond ik leuk lijken :/

    Yulivee schreef:
    Daarvoor hoef je het toch niet uit te maken? Het verleden is het verleden, daar kan je niets meer aan veranderen maar je toekomst kies je zelf.


    Tell me about it, stud.