• Het viel me op dat er bij ons school heel vaak gevochten wordt! Het gebeurt zelfs vaak dat dat ze gewoon voor hun plezier vechten! Dan gaan ze in een kring staan, gooien een paar mensen wat geld in het midden en gaan er wat mensen vechten om het geld! *Wow! Spektakel, spektakel!*
    Maar gisteren begonnen er twee jongens echt te vechten en vandaag zag ik een van die twee op school en bleek dat die een blauw oog had!
    Zit ik op een gewelddadige school of is dat bij jullie ook zo?


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    (...)
    Ik ben zo jaloers op jou!!!
    Wij mogen geen piercings, open kleding of van die dingen, geen haar in niet-natuurlijke kleuren, niet meer dan twee gaatjes per oor voor meisjes voor jongens maximum in gaatje in maximum een oor, geen stretchers (alhoewel dit heel veel overtreden wordt, ook door mij), geen teenslippers, geen tattoos (alhoewel ik een klein hartje op mijn hand heb maar dat hebben ze vorige week pas ontdekt en omdat het bijna vakantie is, maken ze er geen probleem van), en nog vele idiote regeltjes...
    Als je een van deze dingen overtreed krijg je strafstudie maar als je vecht ofzo krijg je alleen maar een waarschuwing! Volwassen hoor!


    Op mijn school mag alles. Ik wilde een lijstje maken van dingen die niet mochten, maar ik kan er geen bedenken.

    Nee, alleen de brugjes vechten af en toe, maar dat is stiekem heel grappig om naar te kijken.(krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Timor schreef:
    (...)

    Op mijn school mag alles. Ik wilde een lijstje maken van dingen die niet mochten, maar ik kan er geen bedenken.

    Aaaah jij maakt me zoooo jaloers!!! Als ik alles wat wij niet mogen moet opsommen ben ik volgend jaar nog bezig!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    (...)
    Aaaah jij maakt me zoooo jaloers!!! Als ik alles wat wij niet mogen moet opsommen ben ik volgend jaar nog bezig!


    Maar ik zit op een gymnasium, dat zijn meestal al wat slimmere mensen, die ook stiller zijn, en wij hebben voor zover ik weet geen échte buitenlanders.

    Timor schreef:
    (...)

    Maar ik zit op een gymnasium, dat zijn meestal al wat slimmere mensen, die ook stiller zijn, en wij hebben voor zover ik weet geen échte buitenlanders.

    Ik woon in België en zit op een school waar je ASO, TSO en BSO hebt dus we hebben allerlei soorten mensen bij ons op school en er zijn wel wat aparte typjes moet ik zeggen!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    (...)
    Ik woon in België en zit op een school waar je ASO, TSO en BSO hebt dus we hebben allerlei soorten mensen bij ons op school en er zijn wel wat aparte typjes moet ik zeggen!


    Ik zit dan alleen met mensen op school die ASO doen met Latijn en Grieks.. Denk ik. Belgisch is moeilijk 8D

    Vechten op school? Nooit gezien .____.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Timor schreef:
    (...)

    Ik zit dan alleen met mensen op school die ASO doen met Latijn en Grieks.. Denk ik. Belgisch is moeilijk 8D

    Hehe Nederland is anders ook niet simpel!xD


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Een keer toen gingen jongens van een andere school een jongen opwachten. 't Werd zo erg dat de politie erbij werd gehaald. Er is toen overigens niet gevochten.


    live the life you love

    Wajoo. Dat is gewoon echt asociaal! D:
    Damn, dat hoef je bij ons op school echt niet te flikken, dan vlieg je er meteen uit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sinds ik het afgelopen jaar van school ben veranderd niet. Ik zit nu in een nogal strenge school, dus moet iemand ooit vechten, dan wordt hij meteen van school gezet zonder één keer gewaarschuwd te worden.

    "niet meer dan twee gaatjes per oor"


    Hahaha. Bij mij op school mag dat normaal ook niet, maar ik heb toch vijf gaatjes in mijn oor (drie in mijn linker, twee in mijn rechter) & ik leef nog, moehahaha ;D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:48 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    IveFeelings schreef:
    Sinds ik het afgelopen jaar van school ben veranderd niet. Ik zit nu in een nogal strenge school, dus moet iemand ooit vechten, dan wordt hij meteen van school gezet zonder één keer gewaarschuwd te worden.

    (...)

    Hahaha. Bij mij op school mag dat normaal ook niet, maar ik heb toch vijf gaatjes in mijn oor (drie in mijn linker, twee in mijn rechter) & ik leef nog, moehahaha ;D

    Hehe bij ons mag je dus ook geen stretchers maar ik kan je geen twintig mensen.opnowmen die er geen hebben xD
    en ook tattoos mogen niet maar ik heb een hartje op mijn hand al heel lang en daar zijn ze pas een tijdje geleden achter gekomen maar omdat ik toch bijna naar een andere school ga maakten ze er geen probleem van!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Het zijn vooral een groep jongens ergens in een hoekje dat voor onrust zorgt. Dan beginnen ze zo te schreeuwen en opeens BOEM schreeuwt de hele school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.