• Hey, ik zoek een paar nieuwe story's om te lezen omdat alles wat ik las afgelopen is:Y)
    Wat ik leuk vind:
    Onbekende personen
    liefde maar wel met een duistere kant
    redelijk veel hoofdstukken worden geplaatst.
    verleden tijd
    geesten
    spanning

    Wat ik niet leuk vind:
    1D storys of bieber story's
    als je in tegenwoordige tijd schrijft
    vampieren of harry potter

    Alleen fanfic's als het van all time low of een andere alternatieve band is.

    Hopelijk hebben jullie wat leuks voor me :)


    Not all those who wander are lost

    Volgens mij heb ik wel iets wat je zoekt (:
    Ik heb alleen nog niet zo héél veel hoofdstukjes, maar daar komt na mijn examens verandering in n____n



    Onbekende personen, horror, fantasy



    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end



    Kamelot


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Hoofdpersoon: Sophie
    Leeftijd: 17
    Verhaal: Sophie wordt steeds meer onzeker als mensen zeggen dat ze dik is geworden, vroeger was ze altijd de dunste. Ze ontwikkelt anorexia, maakt de dingen mee die hierbij horen. Volg haar verhaal, voel haar leed, lees haar leven.


    Your make-up is terrible

    Avenged7Fold schreef:
    Volgens mij heb ik wel iets wat je zoekt (:
    Ik heb alleen nog niet zo héél veel hoofdstukjes, maar daar komt na mijn examens verandering in n____n



    Onbekende personen, horror, fantasy



    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end



    Kamelot


    Hi, ik heb al een abo op je story, wel heel mooi geschreven btw :)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:29 ]


    Not all those who wander are lost

    Hihi, dat zie ik nu pas (:
    Dankjee (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Midnight Game.



    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?



    Waarschuwing: Lezen op eigen risico. Lees dit verhaal niet als je gevoelig bent voor horror/thriller verhalen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:39 ]

    Dancing in the Moonlight.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    magic, fantasy or reality
    Angel Warrior
    Believe

    Je maakt me heel blij als je een kijkje wilt nemen

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:59 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik heb een OP, It's five to twelve, darling. Je kan op mijn profiel kijken voor de link ;)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb een story gebaseerd op de serie The walking dead.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.