• Ze is een trending op twitter en iedereen haat haar en ik wil weten waarom.
    Kan iemand me helpen? ;s


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik lees net een aantal van dr tweets, dit is er een;
    Amanda Bieber and Manda Swaggie is trending in Singapore. Does that mean I'm famous in Europe? :D SWAG!

    Seriously. Ik ben geen Justin Bieber fan, maar ik kan zó slecht tegen zulke domme mensen. :/


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik lees net een aantal van dr tweets, dit is er een;
    Amanda Bieber and Manda Swaggie is trending in Singapore. Does that mean I'm famous in Europe? :D SWAG!

    Seriously. Ik ben geen Justin Bieber fan, maar ik kan zó slecht tegen zulke domme mensen. :/

    oh. mijn. god. -__-


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."



    Is dat haar?


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:


    Is dat haar?

    nee, dit is een andere.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    GYHO schreef:
    Ze noemde Freddie Mercury een slecht voorbeeld omdat hij gay was en aids had, en ze vond Justin beter dan hem en Kurt Cobain. En nog wat andere hejdkhjfjdirjeirj opmerkingen.

    Wát? Ik vind JB nu ook niet het beste voorbeeld dat je kan bedenken, maar dat vind ik van geen enkel idool. Ze maken allemaal fouten, maar zij gaat erover.


    Let the Night embrace you

    Thirlwall schreef:
    (...)
    nee, dit is een andere.


    Oh. Hij trekt een boel gekken aan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow die overdrijft. Ik heb dat filmpje nu bekeken en mijn eerste gedacht was "Wat heeft die met "fucking"? ._. Dat is geen fan meer maar eerder geobserdeerd


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tigger schreef:


    Is dat haar?

    Oh, dat is dat kind van 9gag, ik wist niet dat dat van een video kwam. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sorry, ik vind, ookal is het nep of niet, dat ze het recht niet heeft om ten eerste te zeggen dat God niet echt is en dat je een loser bent als je in hem gelooft, en ten tweede dat hoeveel ze ook van Bieber mag houden, ze haar mond moet houden over andere artiesten. Als zij zo'n grote fan is van Bieber dat ze hem dan als een idioot blijft stalken, maar er bestaat ook nog iets als respect voor de mening van anderen. En het feit dat ze dit zelfs tweet:

    Amanda Bieber ‏@MandaSwaggie
    Does anyone know if there's any dating site for people in my age? I'm almost 14, you need to be 18 on most of them -___- ‪#INeedABoyfriend‬


    bewijst alleen nog harder hoe belachelijker ze is.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ze is een gestoorde chick die heel dringend hulp nodig heeft.


    -

    Tigger schreef:


    Is dat haar?


    Ik vind haar een beetje eng worden op een gegeven moment.


    Physics is awesome

    Tigger schreef:


    Is dat haar?

    OH GOD, ze is nog enger dan ik dacht D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tigger schreef:


    Is dat haar?


    Ze is eng. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mag ik haar slaan? Mag ik? Mag ik?!


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Mag ik haar slaan? Mag ik? Mag ik?!


    *fluistert* Van mij wel


    Physics is awesome