• Ze is een trending op twitter en iedereen haat haar en ik wil weten waarom.
    Kan iemand me helpen? ;s


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ze is Justin Biebers nichtje misschien. Kan je toch wel bedenken?

    LovelyLonely schreef:
    Ze is Justin Biebers nichtje misschien. Kan je toch wel bedenken?


    nee eigenlijk niet? als je niet alles volgt weet je dat toch niet =.


    Life is hard, just break it with your head <3

    LovelyLonely schreef:
    Ze is Justin Biebers nichtje misschien. Kan je toch wel bedenken?

    Als ze 't kon bedenken, dan vroeg ze 't niet *O* Beetje aardiger mag ook wel 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ze is een meisje dat hele vage dingen op twitter zet over Justin Bieber en dat ze nog maagd is op haar 14de en dat JB de beste zanger ooit is. Dat soort dingen, dit is haar twitter account.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ze noemde Freddie Mercury een slecht voorbeeld omdat hij gay was en aids had, en ze vond Justin beter dan hem en Kurt Cobain. En nog wat andere hejdkhjfjdirjeirj opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:14 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    This.

    Een kind dat blijkbaar vind dat Kurt Cobain slechter is dan Justin.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ygritte schreef:
    (...)
    Als ze 't kon bedenken, dan vroeg ze 't niet *O* Beetje aardiger mag ook wel 8)
    Sorry, Hoor

    Een of ander dom wijf :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    LovelyLonely schreef:
    Ze is Justin Biebers nichtje misschien. Kan je toch wel bedenken?


    Maar dat is het dus niet. Als je het antwoord zelf niet weet, waarom vraag je dan aan haar waarom ze het zelf niet kan bedenken? x'D


    i put the fun in funeral

    LovelyLonely schreef:
    (...)Sorry, Hoor

    Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen. Eerder tegen diegene waar je 't tegen zei (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een of ander persoon dat aandacht wil trekken door volledig tegen de meningen van andere mensen in te gaan. Dit is ook een voorbeeld van een van haar tweets:

    '"Hello hello hello how low. Hello hello hello how low. Hello hello hello how low." Smells Like Teen Spirit lyrics. Proof Bieber is better :)''

    Sommige mensen... --''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is een meisje dat alle beliebers dom laat lijken, allemaal door dat ze van die tweets zet als "Justin bieber is way better than Michael Jackson and kurt Cobain" en het echt meent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LovelyLonely schreef:
    Ze is Justin Biebers nichtje misschien. Kan je toch wel bedenken?


    Hahahaha, NO. She's not.
    Ze zegt dat ze het vriendje van Justin is, maar eigenlijk is ze gewoon zo'n verschrikkelijk irritant kind dat denkt dat ze alles weet. En ze tweet voornamelijk hélé domme dingen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    (...)

    Hahahaha, NO. She's not.
    Ze zegt dat ze het vriendje van Justin is, maar eigenlijk is ze gewoon zo'n verschrikkelijk irritant kind dat denkt dat ze alles weet. En ze tweet voornamelijk hélé domme dingen.


    Off-topic and I know it's just a mistake, but that made me laugh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik las dat het een troll was.


    Me so good.