• Vermoord me niet om wat ik hier zeg;
    Ik heb zo het gevoel dat iedereen op Q. levensloos, veel problemen heeft en lui is.. Neem niet persoonlijk op, ik praat zowat over het algemeen en ik weet heus wel dat er mensen tussenzitten dat niet zo zijn.
    Maar;
    - Mensen die op Q. zitten, zijn meestal levensloos. sommigen geven het toe. Ze zitten soms uren voor de pc zonder pauze en vervelen hun dan.
    - Mensen worden luier en luier. Als iemand bijvoorbeeld vraagt om reacties te plaatsen op haar foto, haar Quiz te maken,.. negeren ze dat topic of doen ze het gewoon niet. Ik zal eerlijk zijn; zo ben ik meestal ook. Maar ik ben niet levensloos, ik zit niet uren voor de pc.
    - Mensen hier op Q. zitten vaak met problemen. En dan heb ik het niet over kleine problemen, maar over nogal ernstige problemen. Lopen ze zo weg van hun problemen, of vergeten ze zo hun problemen?
    Ikzelf heb ook problemen, maar als ik er niet aan wil denken of weg wil lopen van mijn problemen, sluit ik me gewoon op in mijn kamer..

    Sorry als een spellings/zinfouten inzitten, ik heb nogal vermoeiend weekend gehad.
    Hmpf, mensen neem het niet persoonlijk op! Het is een/mijn beeld op de Quizletters.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    - Mensen die op Q. zitten, zijn meestal levensloos. sommigen geven het toe. Ze zitten soms uren voor de pc zonder pauze en vervelen hun dan.

    Nee, doe ik niet n_n Ik kan het wel, maar ben veel liever buiten. Of aan het tekenen. Alhoewel mijn PC wel 24/7 aan staat, en ik vaak schrijf.. [tijdens de les(A)]

    - Mensen worden luier en luier. Als iemand bijvoorbeeld vraagt om reacties te plaatsen op haar foto, haar Quiz te maken,.. negeren ze dat topic of doen ze het gewoon niet. Ik zal eerlijk zijn; zo ben ik meestal ook. Maar ik ben niet levensloos, ik zit niet uren voor de pc.

    Uh..(A) Soms wel ja (A) Maar dat is iets wat snel te verhelpen is.

    - Mensen hier op Q. zitten vaak met problemen. En dan heb ik het niet over kleine problemen, maar over nogal ernstige problemen. Lopen ze zo weg van hun problemen, of vergeten ze zo hun problemen?

    Ja da's wel waar.. En in het begin vertelde ik het ook aan iedereen, want ik had aandacht nodig (A) Maar dat verwerk je dan in je verhalen, en dat helpt. Dat is trouwens ook de reden waarom ik eigenlijk op Q zit. En andermans verhalen lezen is toch ook leuk?
    I(H)Reading<3


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Ja da's wel waar.. En in het begin vertelde ik het ook aan iedereen, want ik had aandacht nodig (A) Maar dat verwerk je dan in je verhalen, en dat helpt. Dat is trouwens ook de reden waarom ik eigenlijk op Q zit. En andermans verhalen lezen is toch ook leuk?
    I(H)Reading<3



    Eindelijk iemand die zich niet aangevallen voelt
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ja da's wel waar.. En in het begin vertelde ik het ook aan iedereen, want ik had aandacht nodig (A) Maar dat verwerk je dan in je verhalen, en dat helpt. Dat is trouwens ook de reden waarom ik eigenlijk op Q zit. En andermans verhalen lezen is toch ook leuk?
    I(H)Reading<3



    Eindelijk iemand die zich niet aangevallen voelt
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ja, is wel waaar.
    quizlet is verslavend (x


    Some people make the world special just by being in it

    ja, is wel waaar.
    quizlet is verslavend (x


    dat valt niet te ontkennen ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik denk dat veel hier op Q gewoon dingen van zich afschrijven..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk dat veel hier op Q gewoon dingen van zich afschrijven..

    Denk ik ook ploep <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik ben het ábsoluut echt níet met je eens, in tegenstelling tot vele anderen hier. |=


    -

    Ik ben gewoon pc verslaafd dat geef ik toe.. ook ben ik lui en verveel me vaak zoals nu xD maar ik heb echt geen problemen en kan ook vet actief zijn. Maar de pc is gwn me schatje XD dat kun je niet van me afnemen . Op msn heb ik gwn zoveel contacten. . dat ik er wel elke dag 24 op moet zitte XD


    Because Nobody Love's