• Vermoord me niet om wat ik hier zeg;
    Ik heb zo het gevoel dat iedereen op Q. levensloos, veel problemen heeft en lui is.. Neem niet persoonlijk op, ik praat zowat over het algemeen en ik weet heus wel dat er mensen tussenzitten dat niet zo zijn.
    Maar;
    - Mensen die op Q. zitten, zijn meestal levensloos. sommigen geven het toe. Ze zitten soms uren voor de pc zonder pauze en vervelen hun dan.
    - Mensen worden luier en luier. Als iemand bijvoorbeeld vraagt om reacties te plaatsen op haar foto, haar Quiz te maken,.. negeren ze dat topic of doen ze het gewoon niet. Ik zal eerlijk zijn; zo ben ik meestal ook. Maar ik ben niet levensloos, ik zit niet uren voor de pc.
    - Mensen hier op Q. zitten vaak met problemen. En dan heb ik het niet over kleine problemen, maar over nogal ernstige problemen. Lopen ze zo weg van hun problemen, of vergeten ze zo hun problemen?
    Ikzelf heb ook problemen, maar als ik er niet aan wil denken of weg wil lopen van mijn problemen, sluit ik me gewoon op in mijn kamer..

Sorry als een spellings/zinfouten inzitten, ik heb nogal vermoeiend weekend gehad.
    Hmpf, mensen neem het niet persoonlijk op! Het is een/mijn beeld op de Quizletters.

Shakin' their ass like they just don't care.

Een deel daarvan slaat wel op mij x] Alleen ga ik niet door met computeren als ik me verveel, lees ik niet, geen quizlets omdat ik te lui ben, maar omdat ik dat niet leuk vind en zijn mijn problemen niet gigagroot ofz =P
    Maar de gemiddelde quizletter herken ik er wel in x]

Mew <3

da van computerverslaafd ,,kan wat insitten jaa :$

maar ik laat wel bijna altijd reacties agter

en dat van die problemen ,, Srry hoar ,,maar je kan er tog nixx aan doen dat je problemen hbt?
    ik hb se ook wel ,, en tis gwn makkelijk om hier aan jullie hulp te vragen dan aan een vriendin,,voor mij dan..

Crack a bottle

Schat weglopen van problemen kun je nooit,

Levenloos ben ik maar dat weet iedereen,
    En ik schrijf mijn problemen op, ik gebruik Quizlet om mijn gedachtes en mijn angsten op te schrijven, schrijven is een van de dingen die helpen met problemen je schrijft het ggewoon van je af, he stroomt dan langzaam weg en even ben je alles vergeten..

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Schat weglopen van problemen kun je nooit,

Levenloos ben ik maar dat weet iedereen,
    En ik schrijf mijn problemen op, ik gebruik Quizlet om mijn gedachtes en mijn angsten op te schrijven, schrijven is een van de dingen die helpen met problemen je schrijft het ggewoon van je af, he stroomt dan langzaam weg en even ben je alles vergeten..

amen _O_

Crack a bottle

Ja ,wat is er nu zo leuk aaneen hele dag op de pc te zitten. Get a life .
    En die problemen van hun zullen waarschijnlijk ook overdreven zijn. Precies alsof je je zo hard verveelt dat je maar je problemen op het internet zet.En er zijn ook mensen die denken dat ze groot kunnen zijn op het internet en stoer en weet ik veel wat , terwijl ze mischien in het echt geen vrienden ofzo hebben omdat ze te verlegen zijn om ze te zoeken of omdat sommige mensen hun niet aanstaan omdat ze niet van TH houden ofzo.
    Zo ga je echt nooit met je ass van de computer gaan.

ik zit niet uren achter de pc, maar ik vergeet mij vaak uit te loggen en dan lijkt dat van wel.

ik weet het ik weet het!! ik ben dom!!!xD

maar ik weet wel dat je groot gelijk hebt over sommigen (hoor mij nou!! SOMMIGENxD)

ik kijk soms bij on-line leden en zie daar een iemand staan, ik ga der dan even af voor huiswerk of iets te eten, ga dan weer even verder en zie ze dan nog altijd staan!!!

What would Emma do?

Maar dan nog iets heah..
    ALs iemand uren agter de pc wil blijven sitten ,,mag diegene dat dan even self weten sonder dat er gelijk 18 kinderen beginnen te roepen dat hij/zij lui is?

En daarbij,, ALs je je hele leven gepest fseu word (ik neit hoar maar ALS) en dan vind je een site waar je geacsepteerd word soals je bent..
    Jaa nou,, dan is het daar tog veel geseeliger dan naar buiten gaan en uitgescholden worden?

En als je problemen hb ,die ik ook wel hb , en dan set ik se op Q ,,magik dat tog weten?
    wnt op sgool zit ik gwn mn gevoelens weg te stoppen en hier hoeft dat niet .. Hier bn ik gwn eerlijk over wat er thuis gebeurt enseu,,Mijn keuse,,Of niet dan??Sry maar dit is mijn mening

Crack a bottle

Maar dan nog iets heah..
    ALs iemand uren agter de pc wil blijven sitten ,,mag diegene dat dan even self weten sonder dat er gelijk 18 kinderen beginnen te roepen dat hij/zij lui is?

En daarbij,, ALs je je hele leven gepest fseu word (ik neit hoar maar ALS) en dan vind je een site waar je geacsepteerd word soals je bent..
    Jaa nou,, dan is het daar tog veel geseeliger dan naar buiten gaan en uitgescholden worden?

En als je problemen hb ,die ik ook wel hb , en dan set ik se op Q ,,magik dat tog weten?
    wnt op sgool zit ik gwn mn gevoelens weg te stoppen en hier hoeft dat niet .. Hier bn ik gwn eerlijk over wat er thuis gebeurt enseu,,Mijn keuse,,Of niet dan??Sry maar dit is mijn mening

heej, kalm aan. Niemand valt jou aan toch?

da van computerverslaafd ,,kan wat insitten jaa :$

maar ik laat wel bijna altijd reacties agter

en dat van die problemen ,, Srry hoar ,,maar je kan er tog nixx aan doen dat je problemen hbt?
    ik hb se ook wel ,, en tis gwn makkelijk om hier aan jullie hulp te vragen dan aan een vriendin,,voor mij dan..

En ik heb ook niet gezegd dat iemand er kan aandoen dat hij/zij problemen heeft. Het is gewoon mijn beeld van Q. dat bijna iedereen problemen etc. heeft. Niemand moet het persoonlijk opvatten. Het is een beeld

(...)

heej, kalm aan. Niemand valt jou aan toch?

Weetik ,, Maar tog..
    Maar ik seg gwn mijn mening,,srry als die bot overkomt fseu :X

Crack a bottle

(...)
    Weetik ,, Maar tog..
    Maar ik seg gwn mijn mening,,srry als die bot overkomt fseu :X

Het kwam inderdaad bot over, maar ik snap je mening wel. Alleen hoeft niemand het persoonlijk op te vatten. Zoals ik daarnet al zei; het is mijn/een beeld over de Quizletters.

(...)

Het kwam inderdaad bot over, maar ik snap je mening wel. Alleen hoeft niemand het persoonlijk op te vatten. Zoals ik daarnet al zei; het is mijn/een beeld over de Q.

Mag tog ,, EN dat waren mijn argumenten fseu ,, kheb geen flauw idee wt een argument is ,,maar goed X'D

Crack a bottle

(...)

Mag tog ,, EN dat waren mijn argumenten fseu ,, kheb geen flauw idee wt een argument is ,,maar goed X'D

haha .D maakt niet uit (:

in het weekend zit ik heel de dag achter computer.
    tenzij ik moet paardrijden, dus de zondag soms niet, omda tik dan ook soms naar wedstrijden ga kijken

maar ik zit dan ook op een vermoeiende school, dus mag het wel ff, als ik in het weekend niet kalm blijf, hou ik het nooit een heel jaar vol in die school.

We're all going to hell, and I am driving the bus

ik ben neit leveloos!
    ik zit wel veel achterde pc. maar dat is gewoon omdat iknu net een neiuwe laptop heb.. veder train ik 2 keer in de week 2 uur en ook nog 3 uurwat anders.. en dat is alleen maar sport.. want als ik niet thuis ben ben ik altijd bij mijn vriendinnen.. en ik kan je zeggen ik ben waak neit thuis..
    maar als ikd an wel thuis ben zit ik veel achter de pc.. warom??
    nou gewoon omdat ik dan even wil uitrusten. jah dat kan ook in mijn bed.. maar ik kan neit tegen niks doen.. dus op bed liggen heeft geen zin.

I'll never be good enough... You make me wanna die!