• Vermoord me niet om wat ik hier zeg;
    Ik heb zo het gevoel dat iedereen op Q. levensloos, veel problemen heeft en lui is.. Neem niet persoonlijk op, ik praat zowat over het algemeen en ik weet heus wel dat er mensen tussenzitten dat niet zo zijn.
    Maar;
    - Mensen die op Q. zitten, zijn meestal levensloos. sommigen geven het toe. Ze zitten soms uren voor de pc zonder pauze en vervelen hun dan.
    - Mensen worden luier en luier. Als iemand bijvoorbeeld vraagt om reacties te plaatsen op haar foto, haar Quiz te maken,.. negeren ze dat topic of doen ze het gewoon niet. Ik zal eerlijk zijn; zo ben ik meestal ook. Maar ik ben niet levensloos, ik zit niet uren voor de pc.
    - Mensen hier op Q. zitten vaak met problemen. En dan heb ik het niet over kleine problemen, maar over nogal ernstige problemen. Lopen ze zo weg van hun problemen, of vergeten ze zo hun problemen?
    Ikzelf heb ook problemen, maar als ik er niet aan wil denken of weg wil lopen van mijn problemen, sluit ik me gewoon op in mijn kamer..

    Sorry als een spellings/zinfouten inzitten, ik heb nogal vermoeiend weekend gehad.
    Hmpf, mensen neem het niet persoonlijk op! Het is een/mijn beeld op de Quizletters.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik ben het wel met je eens.., maar dat is niet alleen op Q zo.. dat zit gewoon in die mensen zelf.. die mensen zijn gewoon serieus Computer verslaafd..,

    enn idd kan je op Q goed je gevoelens uiten door verhalen te schrijven..,

    Ik ben het wel met je eens.., maar dat is niet alleen op Q zo.. dat zit gewoon in die mensen zelf.. die mensen zijn gewoon serieus Computer verslaafd..,

    enn idd kan je op Q goed je gevoelens uiten door verhalen te schrijven..,

    Op Q. valt het gewoon zo hard op, daarmee..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Op Q. valt het gewoon zo hard op, daarmee..


    Haha, ja dat klopt ook wel omdat je zelf op Q zit..

    (...)

    Haha, ja dat klopt ook wel omdat je zelf op Q zit..

    Inderdaad, maar zoals ik al zei; ik zit geen uren voor de pc.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Inderdaad, maar zoals ik al zei; ik zit geen uren voor de pc.

    ik wel xD maar ben niet verslaafd of whatever o_______O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    ik wel xD maar ben niet verslaafd of whatever o_______O


    ^^ Ok


    Shakin' their ass like they just don't care.

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    nou nou :'D
    ik zit niet UREN achter de pc zonder pauzen
    gwn een uur(?)maar dan wel elkedsg....of soms laat ik hetr aan staan maar dna ben ik er niet =,=.


    don't Worry...Be gay.

    Ik zit elke dag twee uur op de computer
    Zo erg is dat ni, maarja, da's omdat ik ook ni langer mag
    maar, wat moet een mens anders doen, als het school is, mag ik 's avonds ni weg fso hé, dus kunt ge toch beter chatten enzoo, bent ge tenminste 'sociaal' :Y) xD

    ik zit soms wel uren achter de pc.. maar dat komt vooral omdat ik zwaar hobbyloos ben en te moe om iets te doen idd.. maar dat komt omdat school bij mij heel zwaar is en dat moet je thuis gewoon ff helemaal niks doen.
    ik zit trouwens meestal niet langer dan 2 uur erachter hoor behalve als ik moet doen zoals dit weekend.. ik heb er wel meer dan 4 uur achter gezeten omdat ik muziek moest zoeken op internet en ik heb nog steeds niets gevonden.. dat voelt wel zwaar nutteloos..
    en ik heb trouwens geen ernstige problemen..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik zit ook wel lang achter de computer. Elke avond wel anderhalf uur. Okee, ik ben een beetje computerverslaafd, maar zie het niet als een probleem. En soms ipv computer kijk ik ook tv of ga ik tekenen. Ik zie het niet als een probleem, en ben ook niet lui ofzo. Ik zit meestal achter de computer als ik niks te doen heb, en me huiswerk af heb. Ik vind dat ze dat zelf moeten weten. Xxx.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jah, das me ook al opgevallen ^^

    Helemaal mee eens ;)
    Ja, ik ben best wel computerverslaafd, maar ik kan afsluiten na een tijdje. En trouwens, ik heb wel problemen, maar die ga ik hier niet verkondigen. Dat gaat hun gewoon niets aan. Als ik het echt moeilijk heb, dan ga ik naar een vriendin toe of even een lekker potje janken in m'n kamer. En bovendien, hier op Quizlet doet men zich soms beter voor dan ze zijn. Zo ben ik dus niet. Ik ben mezelf, op de computer en in real life.
    AMEN.


    Life is hard and then we die

    lui ben ik niet :P
    verslaafd een beetje

    En ik heb idd problemen,ernstige problemen
    maa die ga ik hier niet iop quizlet verkondigen ;)
    K ga dhan altijd na een vriendin,


    I solemny swear i am up to no good