• Mijn kat Angel houdt er niet van om buiten te zijn. Geen idee waarom niet. Maar bij ons thuis hebben we een regel: De katten gaan s'nachts naar buiten. Ze kunnen dan in de schuur waar water en eten staat. - Dit hadden we besloten omdat de katten de boel nog wel eens over hoop halen.
    Maar Angel gaat s'ochtends vroeg al zitten miauwen. En niet zomaar miauwen, meer een soort van janken. En het is vreselijk irritant. Dus nu mag ze s'nachts bij mij op de kamer, yaay ;D

    Wie mag ook zijn/haar huisdier/en s'nachts op de kamer?


    Believe in yourself.

    Mijn kat doen we 's nachts altijd in de garage. Gewoon omdat ie dat gewend is vanaf kleins af aan. Maar meestal is ie dan gewoon de hele nacht buiten. Zodra er 's ochtends hier het eerste licht aan gaat komt ie weer binnen en gaat ie mij even lekker wakker maken terwijl ik nog slaap haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    Mijn kat doen we 's nachts altijd in de garage. Gewoon omdat ie dat gewend is vanaf kleins af aan. Maar meestal is ie dan gewoon de hele nacht buiten. Zodra er 's ochtends hier het eerste licht aan gaat komt ie weer binnen en gaat ie mij even lekker wakker maken terwijl ik nog slaap haha.

    Hahaha ja Angel komt mij ook altijd wakker maken. Springt ze boven op me en dan gaat ze stampen. Met haar nagels uit. En spinnen dat ze dan doet! Haha ;D


    Believe in yourself.

    Jep, Ginny slaapt bijna elke nacht bij mij op bed :)


    People change, memory's don't.

    onze kat slaapt altijd bij me moeder. heb hem liever niet op mijn kamer aangezien hij het leuk vind om overal zn nagels in te zetten en ik een waterbed heb :3


    we all deserve to die

    Mijn kat slaapt wel vaker in mijn bed (lees: hij slaapt erin en ik mag blij zijn dat ik er nog bij mag.) of hij slaapt in de kast en dan bezorgt hij me 's ochtends een hartaanval om U tegen te zeggen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    No, they will break my room. D:
    Die van mijn ravotten in de woonkamer en keuken in de nacht. Laat mij maar slapen. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yulivee schreef:
    Mijn kat slaapt wel vaker in mijn bed (lees: hij slaapt erin en ik mag blij zijn dat ik er nog bij mag.) of hij slaapt in de kast en dan bezorgt hij me 's ochtends een hartaanval om U tegen te zeggen.

    Dit, alleen gaat de mijne op mijn bureau slapen i.p.v van de kast

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Escritura schreef:
    No, they will break my room. D:
    Die van mijn ravotten in de woonkamer en keuken in de nacht. Laat mij maar slapen. :'D

    De mijne doet dat gelukkig niet.. Overdag ligt ze altijd op mijn kamer. Vaak onder mijn bed. En echt heel de dag ligt ze dan te slapen. Tot dat ik der er vandaan haal, haha (:


    Believe in yourself.

    Ik ben allergisch, maar ik heb wel twee katten (gewoon omdat ik niet zonder mn katten kan), dus ze mogen niet op mn kamer. (:


    Destroy what destroys you.

    *wil ook een kat*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn kat ligt 's nachts altijd op mijn bed te slapen =3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Soms. Maar als ik dan in slaap val wordt hij ongeduldig en besluit hij eerst zachtjes zijn nageltje in mijn neus te zetten. Als ik dan niet reageer doet hij het steeds harder. Dus heel comfortabel is dat nou ook weer niet om mijn kat op mijn kamer te hebben c:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lol. Liever jij dan ik. Ik heb liever geen kots en kak in mijn kamer. (cat) Mijn kat blijft buiten. En mocht-ie janken, krijgt hij een pantoffel tegen zijn kop. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Lol. Liever jij dan ik. Ik heb liever geen kots en kak in mijn kamer. (cat) Mijn kat blijft buiten. En mocht-ie janken, krijgt hij een pantoffel tegen zijn kop. :Y)

    Dat heeft ze nog nooit gedaan... Ze doet het buiten of op de kattenbak. Ze heeft het nog nooit ergens in huis gedaan. En tsja, die pantoffel zal niet veel nut hebben bij haar. Ze is net een stuiterbal. Ze komt altijd terug...


    Believe in yourself.

    Mijn Bobje slaapt heel asociaal aan mijn voeten. (cat)