• Facebook wilt mijn verjaardag niet opslaan. Als ik hem dan instel bij de App MijnKalender, dan verdwijnt die daarna weer en staat er: Op deze dag zijn er geen verjaardagen.

    Weet iemand hoe ik wel m'n verjaardag kan instellen? Want elke keer stel ik hem in en dan vervolgens sta ik niet bij de jarige van die dag.

    Iemand? Ik wil het echt geregeld hebben.

    Heb je tijdlijn?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Heb je tijdlijn?

    Ja.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja.


    Klik dan gewoon op het vakje waar info onder staat, onder je profielfoto . En daar staan allemaal gegevens . Ergens staat dan geboortedatum


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Klik dan gewoon op het vakje waar info onder staat, onder je profielfoto . En daar staan allemaal gegevens . Ergens staat dan geboortedatum

    Ja, en daar staat mijn geboortedatum gewoon ingesteld en er staat bij dat die zichtbaar is. Maar niemand weet dat het mijn verjaardag is.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, en daar staat mijn geboortedatum gewoon ingesteld en er staat bij dat die zichtbaar is. Maar niemand weet dat het mijn verjaardag is.


    Uhm, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je verjaardag en geboortedatum hetzelfde zijn.
    En is het bij mijnKalender niet dat anderen jouw verjaardag moeten opvragen en dat jij het dan accepteert? (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, en daar staat mijn geboortedatum gewoon ingesteld en er staat bij dat die zichtbaar is. Maar niemand weet dat het mijn verjaardag is.


    *hum hum*

    Gelukkige verjaardag !
    Speciaal voor jou, een ballade:

    Happy birthday to you. Happy birthday to youuuu. Happy bithday, happy birthday, happy birhday to ... YOOOOUUUU!
    Hoe oud ben je geworden? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    *hum hum*

    Gelukkige verjaardag !
    Speciaal voor jou, een ballade:

    Happy birthday to you. Happy birthday to youuuu. Happy bithday, happy birthday, happy birhday to ... YOOOOUUUU!
    Hoe oud ben je geworden? (:


    Oh ik wist niet dat je vandaag jarig bent! Een gelukkige verjaardag dan maar alvast!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, en daar staat mijn geboortedatum gewoon ingesteld en er staat bij dat die zichtbaar is. Maar niemand weet dat het mijn verjaardag is.


    Dan weet ik het ook niet , sorry


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Oh ik wist niet dat je vandaag jarig bent! Een gelukkige verjaardag dan maar alvast!


    Ik denk toch dat het haar verjaardag is. Anders: faal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Escritura schreef:
    Uhm, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je verjaardag en geboortedatum hetzelfde zijn.
    En is het bij mijnKalender niet dat anderen jouw verjaardag moeten opvragen en dat jij het dan accepteert? (:

    Maar mensen krijgen geen melding en weten niet dat het mijn verjaardag is. En die mensen die mijnKalender hebben geaccepteerd van mij, zien het ook niet staan, zeggen degene aan wie ik het vroeg.

    Gefeliciteerd (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.