• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud krot gebouw. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.



    Night Creepers:
    Lexi Kate Montery - LostMagic
    Veronica Sarah Montery - LostMagic
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Invullen:

    Volledige naam:
    Roepnaam: Is niet perse nodig.
    Leeftijd:
    Night Creeper - Day Trotter
    Uiterlijk + foto:
    Karakter (zowel goede als slechte eigenschappen):
    Familie: Is niet perse nodig.
    Extra:

    Have fun ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:55 ]


    kindness is never a burden.

    @ Cheryl, die foto was ik kwijt! Maar nu heb ik hem weer ghehe.


    Your make-up is terrible

    Bisous schreef:
    (...)

    Ronaldo! (:


    Woot! =)


    El Diablo.

    TOPIC 1


    kindness is never a burden.

    Damn! Ik had echt mee willen doen.

    Kan er niet nog een meisjes day-creeper bij?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:35 ]

    Kan ik nog meedoen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Even schrijven..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:42 ]

    Volledige naam: Annaleigh Delvingne
    Roepnaam: Leigh (Spreek uit als Lieh)
    Leeftijd: 23
    Night Creeper
    Uiterlijk + foto:


    Ze is niet slank, ze is mager, en ook niet erg groot. Aan haar uiterlijk doet ze vrijwel niks, ze is nou niet bepaald het mooiste meisje van de klas. Haar haar zit altijd wel slordig. Wél draagt ze graag make-up, dan hebben we het over mascara en zwarte eyeliner, en soms wat rode lippenstift als ze daar zin in heeft. Ondanks het roken, drinken en drugsgebruik zijn haar tanden nog altijd spierwit, wat niet het enige is dat wit is, ook haar huid is erg bleek, wat enig-zins mooi is bij haar bruine haren. Ze ziet er behoorlijk breekbaar uit, maar dit is ver van hoe ze wilt overkomen, maar goed, nu dwaal ik af naar haar karakter, haha.
    Karakter: Annaleigh is naïef maar toch beminnelijk. Ze zal zeker niet oppassen met haar woorden, waardoor er vaak wat verkeerds uit komt. Iemand gelijk geven lijkt onmogelijk voor haar, en zwak overkomen doet ze zeker niet. Toch schuilt er achter dit kattige (kinda bitchy) meisje een gevoelig persoon. Zelf noemt ze het eerlijkheid, wat ergens ook wel waar is. Ze is vaak wanhopig, en de wereld kan haar maar al te veel schelen. Toch zal je dit nooit uit haar opmaken, al ken je haar goed. Ze is ook een erg somber persoon, misschien zelfs een beetje een pessimist. Depressieve opmerkingen vliegen er snel uit. Ze rookt graag een sigaretje en ook alcohol en drugs gaan er makkelijk in. Wanneer ze zich verplicht voelt om iets goed te doen, nijgt ze de perfectionistische kant op, ze wilt alles onder controle hebben, en wanneer dit niet lukt zal ze het zeker niet laten merken want, zoals ik al zei, ze wil nóóit zwak over komen. Ja, het is een ingewikkeld meisje en ze zal dan ook erg onvoorspelbaar zijn. Ook praat ze graag over alle slechte dingen in de wereld, en hoe verpest alles is, en hoe vreselijk oneerlijk alles verdeeld is. Ze neigt er soms ook naar om dramatisch te doen, wat wel komisch kan overkomen. Verder wens ik jullie veel succes met Annaleigh in de buurt.
    Extra: Heeft in het verleden aan boulimia geleid, en is vaak terecht gekomen bij enge mannen in een dronken bui. Je zult op haar moeten passen, anders weet ze zichzelf wel weer in grote problemen te brengen.

    DarkSavior schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Ik ga ook later meedoen, volens mij kan je gewoon mee toen :3

    Toch Lene? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iedereen is welkom ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Volledige naam: Zane Asimov
    Roepnaam: /
    Leeftijd: 21
    Night Creeper - Day Trotter: Night Creeper
    Uiterlijk:
    Zane heeft middel lange haren, geknipt in een emo kapsel. Hij heeft eyeliner rond zijn ogen en zijn oogkleur zelf is blauw. Hij draagt een blauwe spijkerbroek met een ketting eraan. Verder heeft hij vaak een zwart vest aan. Hij is 1 meter 95 en stevig gespierd.


    Karakter : Zane is van natuur uit agressief en dat is iets wat hij nog steeds niet onder controle heeft. Zorg ervoor dat je hem niet teveel uit de kast lokt want dan zal hij zeer zeker toeslaan en dat heb je liever niet. In zijn leven heeft hij al een paar mensen KO geslagen, dus je zult zeker voor hem moeten oppassen. Maar Zane heeft ook nog een andere kant. Hoe eng of schrikwekkend hij er ook uit ziet, hij kan ook erg lief en voelzaam zijn. Enge vrienden weten dit ook van hem en als zij zijn hulp nodig hebben zal hij er altijd voor ze zijn.
    Familie: Geen.
    Extra: Zane is een grote fliter, dus pas op dat je niet in zijn val trapt en hij je zal manipuleren totdat hij krijgt wat hij wil. Verder rookt hij.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hij lijkt op sebastiaan xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    hij lijkt op sebastiaan xD

    Ik ga meteen een nieuwe zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veranderd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volledige naam: Vintain Ferron Pierce
    Roepnaam: Vince of gewoon Vintain
    Leeftijd: 22 jaar
    Night Creeper - Day Trotter
    Uiterlijk + foto:

    Vintain heeft een redelijk hoekig gezicht en een rechte neus. Verder heeft slordig geknipt, warrig, bruin haar en zijn ook zijn wenkbrauwen donker. In zijn linkeroor heeft hij een oorbel.
    Karakter: Hij wordt vaak omschreven als de rustigste van de groep. In benarde situaties blijft hij altijd kalm en kan goed omgaan met drukte. Vechten is meestal niet zijn eerste keus, maar als het erop aankomt weet hij zichzelf prima te redden. Wel is Vintain ook erg lui en erg koppig als hij zijn zin niet krijt.
    Familie: Samen met zijn oudere zus Georginia woont hij in een klein appartement. Ze is echter niet vaak thuis maar hun band is wel erg sterk, vooral door het overlijden van hun beide ouders.
    Extra: Hij zit al heel lang bij de Day Trotters, de bende en de graffiti hebben hem ook afleiding en steun geboden bij het overlijden van zijn ouders. De Day Trotters zijn een deel van zijn leven waar hij niet zonder kan.


    I can't define who I am.