• Want ik heb eindelijk mijn wiskunde begrepen! Na duizenden oefeningen en evenveel pagina's theorie denk ik dat ik doorheb hoe ruimtemeetkunde en kansrekenen in elkaar zit.
    Ik ben zó blij, want ik heb morgen examen wiskunde en ik zag het even niet meer zitten. *O*

    Nog iemand die heel gelukkig is of eindelijk iets begrijpt? (cat)

    Geweldig hè? (; ik had hetzelfde een week geleden, ook voor mijn examen wiskunde.

    Veel succes morgen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uhm, ik moet nog drie projecten voor morgen afmaken en daar word ik niet heel blij van (cat)
    Maar gefeliciteerd, Neny!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Op dit moment niet, nee. Al de hele dag barstende koppijn :/ maar wel fijn dat je het begrijpt!


    Destroy what destroys you.

    @Frodo: Inderdaad, ik dacht echt dat ik weer eens ging buizen voor mijn wiskunde. Jij ook nog veel succes als je nog steeds examens hebt. ^^

    @Lizzy: Ah, het lukt je wel, je bent een slimme meid. 8D En spanks!

    @Chuggaa: Oh, da's ook niet fijn. D: Veel beterschap!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:58 ]

    Wtf kansrekenen? Is dat statistiek? (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Neenie schreef:
    @Frodo: Inderdaad, ik dacht echt dat ik weer eens ging buizen voor mijn wiskunde. Jij ook nog veel succes als je nog steeds examens hebt. ^^

    @Lizzy: Ah, het lukt je wel, je bent een slimme meid. 8D En spanks!

    @Chuggaa: Oh, da's ook niet fijn. D: Veel beterschap!

    Dank je voor het vertrouwen, dat helpt me echt. *kijkt naar drie blaadjes waar opdrachten voor de projecten op staan en zucht dramatisch*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ugh. Ik begrijp je. In mijn zesde jaar heb ik eindelijk het wiskunde-licht gezien. Mij moesten ze altijd delibereren voor wiksunde en in het zesde was ik de beste van mijn klas. Bedankt, financiële algebra _O_

    Maar om te antwoorden op je vraag, ik voel me tegenwoordig vrij gelukkig ja. Niet om één of andere reden, gewoon. Hahah.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LaJoie schreef:
    Wtf kansrekenen? Is dat statistiek? (cat)

    Kansrekening of waarschijnlijkheidsrekening is een tak van de wiskunde die zich bezighoudt met situaties waarin het toeval een rol speelt, met als gevolg dat er geen zekerheid is over allerlei uitkomsten. 8D
    Ik denk niet dat het statistiek is, want dat heb ik vorig jaar gezien (ik heb nog steeds een trauma aan boxplot).
    Maar kansrekenen is dus bijvoorbeeld de kans berekenen dat je een 3 gooit met een dobbelsteen.

    Waar zit jij op school? o.O

    Ik heb morgen ook examen wiskunde over precies diezelfde onderwerpen. Alleen snap ik er nog steeds niet bijster veel van.

    In ieder geval, veel succes!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Neenie schreef:
    (...)
    Kansrekening of waarschijnlijkheidsrekening is een tak van de wiskunde die zich bezighoudt met situaties waarin het toeval een rol speelt, met als gevolg dat er geen zekerheid is over allerlei uitkomsten. 8D
    Ik denk niet dat het statistiek is, want dat heb ik vorig jaar gezien (ik heb nog steeds een trauma aan boxplot).
    Maar kansrekenen is dus bijvoorbeeld de kans berekenen dat je een 3 gooit met een dobbelsteen.

    Hey! DAT KAN IK WAREMPEL! Daar had ik een *zoekt op* 8,3 voor, jeuj :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yulivee schreef:
    Waar zit jij op school? o.O

    Ik heb morgen ook examen wiskunde over precies diezelfde onderwerpen. Alleen snap ik er nog steeds niet bijster veel van.

    In ieder geval, veel succes!

    Dicht bij Leuven, maar volgens mij heeft heel het vierde jaar in België dezelfde onderwerpen wiskunde. Heb jij ook Pienter als boek?
    Jij ook veel succes!

    Neenie schreef:
    (...)
    Dicht bij Leuven, maar volgens mij heeft heel het vierde jaar in België dezelfde onderwerpen wiskunde. Heb jij ook Pienter als boek?
    Jij ook veel succes!


    Goed mogelijk. Nee, wij werken met Delta.
    dankje c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gancanagh schreef:
    Ugh. Ik begrijp je. In mijn zesde jaar heb ik eindelijk het wiskunde-licht gezien. Mij moesten ze altijd delibereren voor wiksunde en in het zesde was ik de beste van mijn klas. Bedankt, financiële algebra _O_

    Maar om te antwoorden op je vraag, ik voel me tegenwoordig vrij gelukkig ja. Niet om één of andere reden, gewoon. Hahah.

    Financiële algebra? D: Dat klinkt eng. Ik heb ineens meer schrik gekregen om naar het zesde te gaan...

    En da's altijd fijn. (bloos)

    Ik kan echt totaal geen wiskunde en ik kreeg elke woensdag bijles en nu vrijdag heb ik examen van wiskunde dus ik ga echt keihard studeren! Maar eigenlijk snap ik er nog steeds niks van!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Neenie schreef:
    (...)
    Dicht bij Leuven, maar volgens mij heeft heel het vierde jaar in België dezelfde onderwerpen wiskunde. Heb jij ook Pienter als boek?
    Jij ook veel succes!

    Neen, ik niet :'D
    Ik heb geen kansrekenen dit jaar maar wel statistiek...


    Has no one told you she's not breathing?