• Voor degenen die het nog niet wisten, Glee komt om 19:05 op RTL5. Ik zag de reclame ook pas gister en was het alweer bijna vergeten.
    Nou, wie gaat er kijken?


    Your make-up is terrible

    Welke aflevering is het, weet je dat toevallig? ^^

    Ik kijk waarschijnlijk niet, season 3 was such a let-down... Zeker de laatste aflevering.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, sorry. In de reclame zag ik Rachel in een trouwjurk, maar meer heb ik niet mee gekregen. Ik weet niet of dat voor de rest van het seizoen was of alleen deze aflevering.


    Your make-up is terrible

    Ik niet. Ik moet hard leren omdat ik vanavond ook nog Por-Ned wil kijken.

    Assassin schreef:
    Nee, sorry. In de reclame zag ik Rachel in een trouwjurk, maar meer heb ik niet mee gekregen. Ik weet niet of dat voor de rest van het seizoen was of alleen deze aflevering.


    muh, ik gok op "on my way" en van die aflevering heb ik nu nog trauma's :W
    *Zet het toch maar aan*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    muh, ik gok op "on my way" en van die aflevering heb ik nu nog trauma's :W
    *Zet het toch maar aan*


    Ohno. D: Nu ben ik bang.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ohno. D: Nu ben ik bang.


    That's a good idea, want het is inderdaad On My Way. D: All the angst.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat zenden ze ook op een rare tijd uit?


    As travars

    Cathedral schreef:
    Dat zenden ze ook op een rare tijd uit?


    Klopt wel, normaal zenden ze het toch om half negen uit?
    Also, I should not have started watching. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kwam er net ineens via Twitter achter dat 't bezig is ja, ik heb 'm gauw aangezet ;o (al heb ik dit hele seizoen eigenlijk al online gekeken, op de laatste aflevering na)


    “Love is a contradiction.”

    Urgh, this fucking episode. D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    That's a good idea, want het is inderdaad On My Way. D: All the angst.


    Ik kreeg al een trauma toen ze 'so glad you came' gingen zingen hahaha.
    Nuh, zo erg vond ik het nou ook weer niet, hoewel er toch wat enge dingen zijn gebeurd...


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    Urgh, this fucking episode. D:

    Echt he, vooral 't einde =( Ik zat alweer zo van "Neeee!"


    “Love is a contradiction.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kreeg al een trauma toen ze 'so glad you came' gingen zingen hahaha.
    Nuh, zo erg vond ik het nou ook weer niet, hoewel er toch wat enge dingen zijn gebeurd...


    Ik overdrijf waarschijnlijk omdat ik hem live gekeken heb om 2 uur 's nachts en daarna 7 weken meost wachten tot de volgende aflevering, die dan ook nog eens teleurstellend was. :'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, ik zag dit topic en ik racede naar de tv gelijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik overdrijf waarschijnlijk omdat ik hem live gekeken heb om 2 uur 's nachts en daarna 7 weken meost wachten tot de volgende aflevering, die dan ook nog eens teleurstellend was. :'D


    Ik zou gek worden als ik 7 weken zou moeten wachten op de volgende. D:
    Ik word al gek nu ik moet wachten op de volgende afleveringen van Greys, waaraan ze misschien net zijn begonnen om te filmen.


    Your make-up is terrible