• Tsja, een zeiktopic dus, maar ik wil het toch even kwijt.

    Er zit een jongen bij mij in de klas, en we zijn gewoon goede vrienden. Niets meer ofzo, gewoon vrienden. In ieder geval, mijn vriendinnen mochten hem nooit zo en negeerde hem altijd een beetje. Dat maakte mij niks uit, want wij waren gewoon vrienden, maar nu komt het.
    De laatste tijd zijn hij en ik gewoon nog betere vrienden geworden dan we al waren, en een vriendin van mij merkte dat. Hiervoor had zij nooit echt interesse in hem getoond, ze praatte eigenlijk nooit met hem of deed gemeen tegen hem, maar ineens begon ze overdreven aardig tegen hem te doen. In de klas ging ze bijna elke les naast hem zitten en ze deed heel klef terwijl ze hem een week eerder helemaal niet aardig vond. Ik vind het niet erg dat ze vrienden zijn, hartstikke leuk allemaal, maar volgens mij vind ze hem helemaal niet echt aardig en doet ze alleen zo tegen hem omdat ze jaloers is op de vriendschap die hij en ik hadden. Ja, hadden, want de laatste tijd is hij alleen nog maar met haar bezig en hij praat nauwelijks meer met mij.
    Ik kan daar gewoon zo boos over worden, zij is nu bezig met een vriendschap verpesten, alleen uit jaloezie. En hij heeft het niet eens door.


    The universal language of art.

    Ach, je weet toch helemaal niet zeker of dat zo is? Misschien heeft ze ondertussen zelf gezien dat het een aardige jongen is. Spreek er anders eens over met haar.


    ars moriendi

    Het kan toch ook dat ze hem gewoon aardig vindt, inplaats van jou pissed te maken?
    Spreek haar aan, als ze je vriendin is zal ze het begrijpen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het best lullig dat hij jou laat zitten, om eerlijk te zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk inderdaad dat je met haar moet praten
    En misschien kunnen jullie wel met zijn drieën afspreken?
    Dat kan toch ook leuk zijn?


    It's never gonna happen, Guys.

    De enige die je kan vertellen hoe het echt zit is je vriendin. Misschien probeert ze net zoals Frodo zegt je hem helemaal niet van je "af te nemen". Het gebeurt wel vaker dat mensen iets gaan voelen voor iemand die ze eerst niet mochten, ik spreek uit ervaring.
    En vertel hem dat je je een beetje buitengesloten voelt, als jullie zulke goede vrienden zijn dan begrijpt hij dat vast wel.
    Misschien komen jullie tot een akkoord en kunnen jullie voortaan met z'n drietjes dingen gaan doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Da's echt niet leuk, maar een echte vriendschap overleeft zoiets wel. Hij zal het wel eens beseffen, hopelijk, dat hij jou niet zo mag laten vallen. Je kan natuurlijk ook het beste met die vriendin het erover hebben, zoals de persoon boven mij al zei. Ik had ook eens zo'n situatie. Alleen was het nog een beetje anders, ik was verliefd op men beste vriend en ik zei het tegen een vriendin van me en een week later was zij ermee samen.. Je kan natuurlijk ook met die vriend erover praten, misschien gaat er dan wel een belletje rinkelen bij hem. Maar dus ik hoop voor je dat het terug inorde komt! (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 23:06 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Frodo schreef:
    Het kan toch ook dat ze hem gewoon aardig vindt, inplaats van jou pissed te maken?
    Spreek haar aan, als ze je vriendin is zal ze het begrijpen.


    &

    LaJoie schreef:
    Ik vind het best lullig dat hij jou laat zitten, om eerlijk te zijn.


    Inspiration can hit you any time

    Ik weet helemaal hoe je je voelt, maar bij mij was het met een jongen waar ik bijna iets mee had en dan begon men zogenaamde vriendin met hem te flirten en ik kreeg ruzie met haar en hij koos haar kant Ö Ik was gekwetst en zo kwaad! Maar ondertussen hebben ze beide hun excuses aangebied en ben ik terug op het juiste pad met de jongen, maar mijn "vriendin" vertrouw ik toch niet meer zoals vroeger


    I'm just beautiful me.

    Precies wat Constantine zegt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LaJoie schreef:
    Ik vind het best lullig dat hij jou laat zitten, om eerlijk te zijn.


    26 - 02 - '16