• Haaii kidz<3
    Jah ik heb mijn Quizjes verwijderd en iederen die ze deden, altans de kleine groepjes het gezegd maar ik heb alweer een nieuw idee. Hierover gaat het.


    Jillian is een meisje van 6 jaar dat de dochter is van Georg Listing. Georg die ondertussen al 26 is is getrouwd met een pracht van een vrouw. Alles begint als een simpele streling of een kusje op de wang maar dat draait uit to veel meer. Jillian, die nog geen besef heeft van wat haar vader haar aandoet doet heel normaal mee. Als ze eenmaal 15 word en haar vader dat nog steeds achter de rug van z'n vrouw doet wet ze wat er aan de hand is. Jillian word aangerand door haar vader! Ze hoopt dat alles zo snel mogelijk voorbij gaat want ze kan zich niet tegen hem verweren. Altans, dat is maar voor een tijdje. Ze leert mensen kennen waar ze alles kan aan zeggen en die helpen haar eruit. Hoe loopt dat af...

    Hier de rollen <3

    Vrouw van Bill; BEZET By; LOLLIPOPx
    Vrouw Tom; BEZET By; xTINKERBELL
    Vrouw Gustav; BEZET By; TOMSDICK
    Vrouw Georg; BEZET By; KimxGeorg
    Vrouw Andreas; BEZET By; Flo
    Kind Bill&Zijn vrouw [2mensen want is een 2ling.!];
    -BEZET By; ReneeCupCore
    -BEZET By; PersianQUEEN
    Kind Tom&Zijn vrouw; BEZET By, JOYCEDIAMOND
    Kind Gustav&Zijn vrouw; BEZET By; xPOKEMONDKID
    Kind Georg&Zijn vrouw; BEZET By; Jillian.
    Kind Andreas&Zijn vrouw;


    Kiss<3

    Rol;
    Kind Bill& zyn vrouw (2ling!)
    Plaaje [Niet té scene]
    Zelfde als Raqueltjuu :P (A)
    Tekstje;
    Haajow! Ikke ben Rose. En ik ben 4 jaartjes al! Groot ben ik he? Ik kan al lekker goed schryven. Ik hou ervan om met myn 2ling zusje te spelen en om met mama en papa te spelen. Ikke van myn mama en papa houden omdat zy cool zyn! Ik nu weer gaan om met zussie te spelen! DAAAGGG!
    Wat vind je van het verhaal;
    Coowl en Wreed natuurlyk!
    Wat vind je van Mij;
    LIEF
    Aardig
    Sexxi
    Gek/ Gestoord
    Behulpzaam
    Een schat (A)
    I LOVE YOU (H)

    Waarom moet ik jouw kiezen
    Omdat ik de beste ben natuurlyk :) Nee joh, omdat ik de serie gaaf vindt en de rol natuurlyk.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    is mijn tekstje goe
    ???


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    kind tom =]
    info komt.
    Plaaje [Niet té scene]
    http://fotootjesvanannelies.web-log.nl/photos/uncategorized/kind_5a_1.jpg
    Tekstje;
    Hallo,ik ben joyce en mijn achternaam is kaulitz.De mensen zeggen dat mijn papa een wereld beroemde gitarist is,maar dat begrijp ik eigenlijk niet echt goed.Dat komt misschien omdat ik 5 jaar ben ofso?Oke voor mijn leeftijd ben ik om eerlijk te zijn best wel slim,en ben ik nog al zelf voldaan van mijn eigen enzu.Ik heb nog niet veel te vertellen over mijn leven,omdat ik er nog niet lang ben,maar ik speel echt kei graag met het kindje van bill,de broer van mijn papa.Maar ik ben weg nu,mama roept.
    Wat vind je van het verhaal;
    Gewoon geweldig lieverd.Die moet er zowiezo komen.Ik denk dat het echt geweldig word,en je kunt echt super schrijven.
    Wat vind je van Mij;
    Lieverd,Je bent gewoon mega belangrijk geworden.Ik heb u hier op die site leren kennen,en daar ben ik doodblij mee want je betekend echt veel voor mij.Je bent een super lief,knap,zot,en fantastisch kind.En je bent alles wat ik zoek in een vriendin.Je bent een deel van mijn leven geworden!<3

    Waarom moet ik jouw kiezen;
    Ik weet het eigenlijk niet.Niet omdat ik jouw een rol heb gegeven want dat is maar een stomme reden als je mij daarvoor moet kiezen.Maar ik zouw doodgraag de dochter van tom willen spelen in jouw serie.Je beseft echt niet zoveel.En ik zouw het echt geweldig lief vinden van u!<3

    Rol; vrouw Georg

    Plaatje [Niet té scene]http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 26 jaartjes oud.Ik woon samen met georg is een prachtig huis samen met ons kindje.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Wat vind je van het verhaal; Stoer

    Wat vind je van Mij; een schat van een meid

    Waarom moet ik jouw kiezen; georg is lief:D

    Rol;
    Kind Bill!<3
    Plaaje [Niet té scene]
    Kies zelf maar [á]
    Tekstje;
    Hi poepz!<3 Ik ben Renee en leef al 15 jaartjes op deze wereld. Volgens mensen ben ik een erg druk kind maar dat maakt me niks uit. Dat zit in de familie [á]. Ik ben een lief meisje en heb een tweeling zus die Raquel noemt. Ze is echt een schat. Ik ben de dochter van Bill Kaulitz. Ja die zanger van Tokio Hotel. Daarom heb ik veel fake vrienden maar ach tsjaa daar leer je mee leven. Verder heb ik een super lieve moeder Annelies!<3 Ik hou van zingen en gitaar spelen. En ook van dansen. Nu moet ik gaan Bubaay!<33
    Wat vind je van het verhaal;
    SUPER!<3
    Wat vind je van Mij;
    AWESOME LIEF COOL ALLES!(H)
    Waarom moet ik jouw kiezen;
    Omdat ik het ben :Y) Geen idee eigenlijk XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rose, dat kind is 5 jaar -.-

    Info staat er =] laat je morgen weten of ik hem heb? n_n
    iloveyou.<3

    FF TERZAKE!
    ALLE KINDREN ZIJN ONDER DE 8 JAAR!

    Wist ik veel :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aangepast. Zeg het ff als de leeftyd aangepast moet worden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb het aangepast n_n

    Ik heb het aangepast n_n

    Rol; vrouw van tom

    Plaaje [Niet té scene] http://nl.tinypic.com/view.php?pic=11l7me1&s=4

    Tekstje; ik ben pamela ben 22 en woon samen met tom in een mooi groot huis met 2 honden dat zijn dolmaiters en we hebben 1 kat en 2 cavia's van ons kind :P en we zij heel gelukig daar mijn karater is dat ik heel lief ben aftoe heel eigenwijs maar kan ook bitch zijn mar toch vind iedereen mijn hulp zaam ik hou heel erg van shopen en ook van lekker naar de bios gaan met tom:P ik moet gaan doei

    Wat vind je van het verhaal; ik vin d het een supper verhaal

    Wat vind je van Mij; ik vind je suipper aardig

    Waarom moet ik jouw kiezen: omdat ik je dan heel lief vind:P(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Rol; vrouw tom
    Plaaje [Niet té scene]:
    http://i129.photobucket.com/albums/p237/bourneriddim/girl_pic_305hiphop_1.jpg
    Tekstje;
    Yo ik ben Nickita
    Ik ben al 21 jaar
    Ik ben de vrouw van Tom
    En wat andre daar van denken heb ik scheit aan ik hou van hem en niemand kan dat van mij af pakken
    Ook blijf ik gewoon mij zelf en ga ik niet voor een ander veranderen wand wat mensen ook van mij denken heb ik ook schijt aan als je niet kan acepyeren hoe an wat ik ben heb je maar pech
    ook ben ik niet snel op mijn mondje gevallen dus kijk maar uit wat je zeg wand als het iets verkeerd is heb je met de verkeerde te maken
    Ook kan ik wel behulpzaam zijn hoor
    En sta ik altijd voor mijn vrienden en gezin klaar
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl (K)
    Wat vind je van het verhaal; vind het een leuk idee
    Wat vind je van Mij; je maakt goeie quizen ik maak er al meer van jou en vind dat je goed schrijf
    Waarom moet ik jouw kiezen: omdat het me superlijkt om in deze te mogen spelen en omdat ik het heel aardig van je zou vinden wand ik ben nog nooit de vriendin/vrouw van tom geweest en zou het wel leuk vinden als ik het een keer mogt zijn


    You can't touch music but music touch you

    NOG 1ROL!