• NOU, dan praten we hier wel verder -.-


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    (...)

    oeeef, nouja het is een sci-fi film... en het is een beetje moeilijk uit te leggen. hehe. Misschien kan Nachos dat beter.


    oke, here we goo.. pfoeii

    Uhm,

    Er is een speciaal team, die dromen onderzoekt, en ze zijn er al achter gekomen dat ze een 'idee' kunnen implanteren in een droom. Maar daarvoor moet je wel 'diep genoeg gaan' dat betekend een droom in een droom. Dus als je droomt, dat je in die droom weer gaat slapen en nog een keer droomt, en zo door. Maar dit kan ook heel gevaarlijk zijn, want als je niet in elke droom op hetzelfde punt wakker wordt kom je terecht in 'limbo' (een lege wereld waar helemaal niks is) je kunt wakker worden wanneer de tijd om is, of door 'de schok' dat is zoiets dat je het gevoel hebt dat je valt. Als je valt in een droom wordt je net voordat je neerkomt wakker, dat eigenlijk. Normaal kun je wakker worden als je doodgaat in een droom, maar met inception, (een droom in een droom in een droom, en zo veel verder) kan dat niet, als je dan doodgaat kom je terecht in limbo. Dat is het ongeveer... ik weet niet of het helemaal klopt want het is een heel ingewikkelde film, als je iets niet snapt moet je maar zeggen (;


    how dare you speak of grace

    prejudices schreef:
    (...)

    ik heb juist 1 wel vaker gezien haha.
    Maar ze willen allebei nog niet echt perfect... Zal ik anders ook nog even zoeken?


    Is goed!! Mag het wel een zijn met roodachtig haar??

    x


    Somewhere only we know...

    dazzlingstar schreef:
    (...)

    Is goed!! Mag het wel een zijn met roodachtig haar??

    x


    jaaa, dat had ik ook al bedacht, aangezien je nu ook alleen nog maar roodharige meisjes had gekozen :P

    Nachos schreef:
    (...)

    oke, here we goo.. pfoeii

    Uhm,

    Er is een speciaal team, die dromen onderzoekt, en ze zijn er al achter gekomen dat ze een 'idee' kunnen implanteren in een droom. Maar daarvoor moet je wel 'diep genoeg gaan' dat betekend een droom in een droom. Dus als je droomt, dat je in die droom weer gaat slapen en nog een keer droomt, en zo door. Maar dit kan ook heel gevaarlijk zijn, want als je niet in elke droom op hetzelfde punt wakker wordt kom je terecht in 'limbo' (een lege wereld waar helemaal niks is) je kunt wakker worden wanneer de tijd om is, of door 'de schok' dat is zoiets dat je het gevoel hebt dat je valt. Als je valt in een droom wordt je net voordat je neerkomt wakker, dat eigenlijk. Normaal kun je wakker worden als je doodgaat in een droom, maar met inception, (een droom in een droom in een droom, en zo veel verder) kan dat niet, als je dan doodgaat kom je terecht in limbo. Dat is het ongeveer... ik weet niet of het helemaal klopt want het is een heel ingewikkelde film, als je iets niet snapt moet je maar zeggen (;


    Ik snap het grotendeels wel!
    Coole film trouwens, moet ik echt een keer gaan kijken ;D


    Somewhere only we know...

    prejudices schreef:
    (...)

    jaaa, dat had ik ook al bedacht, aangezien je nu ook alleen nog maar roodharige meisjes had gekozen :P


    haha yay!


    Somewhere only we know...

    [moet eten. :'( Vanavond ga ik naar een vriendin, dus ik weet niet of ik vandaag nog online kom. De cover probeer ik zo snel mogelijk af te krijgen!]

    Moet ook eten... Kom vanavond [na 7 uur] wel weer online...
    x


    Somewhere only we know...

    okee, dan ga ik nu proberen GIMP uit te vogelen (:


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    okee, dan ga ik nu proberen GIMP uit te vogelen (:


    aangemeld als moderator!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    aangemeld als moderator!!!!


    le me too >.< wat heb je ingevuld? (:


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    le me too >.< wat heb je ingevuld? (:


    ehm, weet ik niet meer precies :P


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    nee GIMP vat ik ook niet >.< ga het wel even met fotoflexer proberen (;


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    nee GIMP vat ik ook niet >.< ga het wel even met fotoflexer proberen (;


    bij de eigenschappen heb ik iets van:
    behulpzaam
    geduldig
    en
    bot uit de bocht komen
    nieuwsgierig


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    lukt het een beetje?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    nee (:


    how dare you speak of grace