• ik kan het niet verwerken ......, blijf er maar aan hangen ja ik mocht klein zijn maar vergeten ..... he NOOIT . ik ben mijn echte familie heel kwijt . ik had niets niemand ik moest we zelf redden elke dag ....... school WAS onmogelijk tot mn 12de verwaarloosd Alleen , nu is het beter ik heb een gezin met school is alles OK ,, mAAr ik val toch weer diep in een zwart gat. Ik ben weer depre.... niemand weet het ... en ik wil ook niet als een zielig iemand daar staan ik probeer vrolijk te zijn dat het niet ....... ach wie boeit het

    sorry voor jullie tijdverspilling


    what goes around come BACK around !

    Ik wil het heus wel lezen, maar het lukt me niet met die interpunctie van je. Hoofdletters, overbodig veel leestekens, het leidt me af van de tekst die er staat.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:50 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wat?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wtf


    i put the fun in funeral

    Ik wil je raad geven, maar eerlijk? Ik snap er niets van o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Uhm, sterkte, alhoewel ik er weinig van begrijp?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Luister is meid, ik kan je maar één tip geven, je moet blijven vechten voor jezelf. Stel deze vraag is aan jezelf: wil ik gelukkig worden? En het antwoord is altijd ja, iedereen wil lachen en plezier hebben. En dat kán ook als je blijft vechten. Zoek hulp, blijf zoveel mogelijk positief denken en geloof me, na een tijd gaat het dan altijd beter. Veel sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Clint schreef:


    Uhm, sterkte, alhoewel ik er weinig van begrijp?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Thehell?


    ars moriendi

    Volgens mij schrijf je dat alles nu ongeveer in orde is, trek je daaraan op, als je advies wilt, zou je een iets duidelijkere post kunnen schrijven...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Clint schreef:


    Uhm, sterkte, alhoewel ik er weinig van begrijp?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou als ik jou was hulp zoeken. Zij kunnen jou het beste helpen. Ik kan wel advies geven, maar ik ben geen hulpverlener. Het enige wat ik je aanraad is dus hulp gaan zoeken.
    En veel sterkte met het verwerken en pogingen tot het verwerken (:


    26 - 02 - '16

    Clint schreef:


    Uhm, sterkte, alhoewel ik er weinig van begrijp?


    Ex astris, sciencia

    Vertaling:

    Ik kan het niet verwerken, ik blijf er maar in hangen. Ik ben mijn hele familie kwijt. Ik had niets, niemand, ik moest mezelf iedere dag redden. School was gewoon onmogelijk tot mijn twaalfde. Tot mijnt twaalfde ben ik verwaarloosd. Nu is het beter; ik heb een gezin en op school gaat alles goed. Maar ik val gewoon weer in een zwart gat. Ik ben weer depressief en niemand weet het. Ik wil niet als een zielig iemand daar staan. Ik probeer vrolijk te zijn, zodat het niet opvalt. Ach wie boeit het.

    Sorry voor jullie tijdverspilling.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou hulp gaat zoeken als ik jou was. Misschien een psychiater of een vertrouwingspersoon op school? Bespreek dit met je mentor als jij daar behoefte aan hebt en anders met je moeder? Verder kunnen wij je op Quizlet niet verder helpen dan je raad te geven wat te doen. Sterkte!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je bent depressief, je moet het tegen je voogden vertellen. Het lucht vast op! Succes en sterkte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife