• Okeej ,, The fake girl of the school fals in love
    Gaat niet door .. Voor de mensen die daar een rol in souden krijgen ,,Sorry!!:$

    Maar ik had duss een nieuw idee,, Voor een JB story:

    Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent?
    Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt.
    Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt?
    Kan iemand haar nog helpen..?


    Rollen:

    Bf Sam:THxAVRIL
    Vriendin Nick:ALLxSTAR
    Vriendin Joe:xPOKEMONKID



    Naam:
    Leeftijd:
    Foto (url):
    Tekstje:
    Rol:
    -Wat vind je ervan?
    -Titel
    -Over wie van JB moet die gaan??



    Niet zeggen: Info komt zo,want dan krijg je hem sowieso niet! Niet zeuren waneer ik het bekend ga maken ..FOTO TUSSEN URL

    Succes;)


    Crack a bottle

    Ike,, mag ikik Vriendin Kevin?!? Info komt zo!! ;)


    Dunno ><

    niet allemaal tegelijk alsjeblieft =.= [/sarcasme]


    Crack a bottle

    O sorry,, blijkbaar mag ik hem al niet meer omdat ik weer is zo dom ben om ofer iets heen te lezen :(


    Dunno ><

    @elle
    JIj wel:P wnt jij had ook gereageert op die andere topic en anders vind ik dat wel gemeen van mij (A) duss doe maar gwn invullen lieford (K)


    Crack a bottle

    Naam:
    Yentl
    Leeftijd:
    16
    Foto (url):
    http://i164.photobucket.com/albums/u14/monalisa0052000/01jojo0122.jpg
    Tekstje:
    Hee people!
    Mijn naam is Yentl en ik ben 16 jaar!! mn vrienden noemen me vaak sterre omdat ik echt elke nacht naar de sterren kijk.. mijn Hobbies zijn Zingen, Basketbal en dansen.. ik ben nogal een druk meisje bij vreemden ben ik stil maar bij mijn Beste vrienden ben ik een echte druktemaker.. Verder heb ik niet zo'n interessant leven maar Remember, Yentl doet wat Yentl wil en wanneer ze het wil!
    Toedels x3
    Rol:
    Maakt niet uit ;)
    -Wat vind je ervan?
    Joun idee KICKS ASS!!
    -Titel
    Who's teh boy on the drawing?
    -Over wie van JB moet die gaan??
    Joe!

    Vriendin kevin!



    Naam:Carolaa



    Leeftijd:18



    Foto (url): http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679



    Tekstje:heey Mensen

    IK ben Carola maa noem me Caroo

    verder ben 18 jaar oud en Hou van Muziek

    Vooral van the jonas brothers



    Mrjaa K speel gitaar en zing dr o0k bij

    gosh ik Wou dat k op een Camp met muziek mocht gaan

    mrjaa

    Ik lieft kevin mejongee

    WHAAA

    sorry ik had een Hyper uitbarsting

    mrja Bye !



    Rol:vriendin Kevin



    -Wat vind je ervan?

    GAAAAF



    -Titel

    I Love Writing,But What MustI Do When It becomes A Addiction?



    -Over wie van JB moet die gaan??

    K vind Kevin



    Omdat dr ng zowat geen een over Kevin gaat !


    I solemny swear i am up to no good

    Mag ik dan KEVIN<3
    Mijninfo staat opje andr topic^^
    Omdat ik nogin geen 1 JB-serie spel ><

    Reageheeer!!!


    Crack a bottle

    @elle
    JIj wel:P wnt jij had ook gereageert op die andere topic en anders vind ik dat wel gemeen van mij (A) duss doe maar gwn invullen lieford (K)


    Omg,, Wat ben je weer Lief!!!!! (L)
    Danke Danke!!


    Dunno ><

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    17
    Foto (url):
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje:

    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    Rol:
    Vriendin Kevin
    -Wat vind je ervan?
    Weet je al:P Maar Nog een keertje,, Zupper geweldig Waanzinnig
    -Titel
    Nee sorry,, zodra ik er eentje weet emld ik het ;)
    -Over wie van JB moet die gaan??


    Dunno ><

    Niemand meer??
    Ik sal nog eens me best doen om een goed idee te bedenken ,die blijkbaar duss niet soo heel goed is aangezien sowat niemand een rol wil =.=


    Crack a bottle

    Nee, sgat,, het is egt een Supper goed iedee,, mensjes hier zijn gewoon gek als ze hem niet willen! en hun missen hun groote kans!!! Ik Lief jou zo erg he, Eerst zou ik niet meer mee mogen done,, amg tog, Omdat jij zo leif ben,, en dan Geeft je me de rol nog ook!!! (K)


    Dunno ><

    Naam: Tayden

    Leeftijd: 15

    Foto (url): http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=3

    Tekstje:

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Rol: Zus Sam

    -Wat vind je ervan? : Leuk en origineel idee

    -Titel : Picture Love?
    Picture Changed In A Nigtmare?

    -Over wie van JB moet die gaan?? : Joe of Nick ^-^


    Take My Hand Take A Breath ...

    heey ik wil niet veel zeggen he maar je zit in al men quizjes (missBrown) en ik heb nu al heel vaak gevraagt enzo en nu heeft die ikickas hem niet dat ik iets tegen der heb ofsow


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    heey ik wil niet veel zeggen he maar je zit in al men quizjes (missBrown) en ik heb nu al heel vaak gevraagt enzo en nu heeft die ikickas hem niet dat ik iets tegen der heb ofsow


    Wou je die rol dan van Kiend in het park O.o
    Wist ik niet eens x'D Solly lieford,, Vergeef je me(flower)


    Crack a bottle