• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [gelukkig. Ik moet nu gaan slapen, ik ben echt kapot, ik heb gister ook al nauwelijks geslapen.]

    Nuallan Kaolin

    Terwijl ik op weg ben om Leon te gaan helpen, bedenk ik me opeens iets. Als ze me nodig hadden voor de bewaking van de villa, hadden ze dat dan niet eerder kunnen vragen? Dit is toch een beetje laat.
    Maar ach, wat maakt het ook uit? Ik heb eindelijk weer wat te doen. Nadenken over onnodige dingen heeft geen zin.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    (Kan ik hier nog aan mee doen, of is 't al te laat?)


    Amaranta schreef:
    (Kan ik hier nog aan mee doen, of is 't al te laat?)


    [Als je al een personage had wel, dan zal ik je een samenvatting sturen. Anders moet je het even vragen aan Thosewords:) Zij runt het Rpg:)

    @ Mylox, komt wel goed ;) Leannan en ik helpen je wel ;) Weltrusten!]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Met een klein, lachend gilletje sloot ik mijn ogen. "Haal het er af, haal het er af."
    Lachend haalde ik het er uiteindelijk zelf af en smeerde het uit in zijn gezicht waarna ik hem met een grote grijns, triomfantelijk aankeek.
    "Mijn wraak is zoet," Grinnikte ik. "Letterlijk dan."
    Ik krabbelde recht zodat ik eventueel zou kunnen ontsnappen als hij wraak zou willen nemen en lachte opgewekt terwijl ik op hem neerkeek.
    "Staat je best goed." Daagde ik uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith


    "Kom hier jij!" Ik duw Marilyn achterover in het gras en smeer haar hele gezicht onder met het zoete goedje. Lachend rollen we door het gras heen, en mijn gezicht blijft jammer genoeg niet gespaard. De slagroom zit al ondertussen in mijn haren en Marilyn gaat daar echt voor boeten. Ik prik haar in haar zij, waardoor ze begint te lachen. Als ik stop, buig ik voorzichtig voorover en hap de slagroom van haar neus af. "Lekker hoor!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Ok, ik geef me gewonnen," Lachte ik en liep rood aan van het lachen. "Maar eerst moet ik nog dit doen."
    Aangezien ik toch in het gras lag, trok ik was gras uit en stopte ik het in de achterkant van zijn shirt waarna ik hem grijnzend aankeek.
    Ik kende het jeukende gevoel dat je soms kon hebben als er gras in je kleren zaten, wat soms erg verschrikkelijk was.
    Lachend probeerde ik onder hem uit te kronkelen wat moeilijk ging aangezien hij nog steeds sterker was als mij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Het gras jeukt enorm op mijn rug en ik probeer het uit mijn shirt te schudden. Marilyn probeert te ontsnappen, maar ik leg haar met haar handen naast haar hoofd vast in het gras. "Oh nee! Jij gaat nergens heen!" Glimlachend geef ik haar eerst een kusje op haar lippen, voordat ik wat gras pluk en dat boven haar gezicht loslaat. Sommige grassprietjes blijven hangen in haar haar en anders plakken vast in de slagroom. "Prachtig!" zeg ik grijzend


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik kon het nog forceren om mijn lippen op de zijne te drukken en beet zacht op zijn onderlip.
    Wanneer ik voelde dat zijn greep verslapte, verzamelde ik al mijn kracht en rolde ik mezelf bovenop hem.
    "Die krijg je terug," Lachte ik en begroef mijn gezicht in zijn nek waardoor het daar ook vol kwam te hangen.
    Ik veegde de slagroom met grassprietjes af mijn gezicht met mijn mouw en keek hem grijnzend aan terwijl ik op hem bleef zitten.
    "Oh, jij hebt mijn haar naar de vaantjes gedaan," Merkte ik grinnikend op. "Dus nu ik het jouwe."
    Met mijn handen ging ik richting zijn kapsel, maar zorgde ervoor dat ik oogcontact hield.


    [Mijn laatste post hier, moet morgen werken en ben pas na 20uur thuis.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June Rose Richmond.

    "Dat zeg ik ook niet," Zegt hij kil tegen me. "Het enige wat ik zeker weet is dat jij meer wist dan ik over de koning. Ik ben al blij met het beetje informatie wat jij mij geeft." Fluistert hij, waarna hij zijn zwaard snel onder mijn keel vandaan haalt. Als reflex ga ik met mijn hand naar mijn keel en voel een plekje met opgedroogd bloed. Pas na een ijzige windvlaag, voel ik een steek van mijn hand door mijn arm lopen. Snel glijd mijn blik naar mijn hand toe en zie ik tot mijn grote verbazing dat er een diepe snee in zit, waar druppels bloed uit sijpelen. Geschokt laat hij zijn zwaard vallen, wat met een hoop kabaal op de weg valt. "Waarom verwond ik iemand die mij geholpen heeft?" Zegt hij, maar ik denk niet dat hij het tegen mij had, maar tegen zichzelf. "Sorry, het ging per onge..." Mompelt hij, waarna hij plaatsneemt aan de kant van de weg. ging aan de kant van de weg zitten en "Ga maar, ga maar weg en vertel iedereen dat er een rover rondloopt bij de weg." Zegt hij zacht, maar verstaanbaar. "Ik gedraag me apart, ik snauw je af en verwond je terwijl je me hebt geholpen. Laat je hand verzorgen zodat er geen litteken overblijft." Vervolgt hij, maar kijkt me niet aan. Even gaat er een gevoel van medelijden door me heen. Ik hóef niemand te beroven of te bedreigen voor informatie. Ik heb geld genoeg en informatie krijg ik wel door van mijn oma en tante. "Met mijn hand komt het wel goed" Zeg ik met een zwakke glimlach, terwijl ik een doekje uit een draagzak van Shadow haal en hem om mijn hand bind. Ik heb eigenlijk nooit geweten waarom deze mensen in het bos leven. Waarom ze weg zijn gestuurd. Mijn tante vond dat ik te jong was om het te weten, maar ze stelt zich aan. Dat weet ik bijna zeker. Ik besluit om naast de jongen te gaan zitten. "Waaro-, Hoe ben je hier beland?" Vraag ik uiteindelijk met een nieuwsgierige ondertoon, terwijl ik met mijn andere hand het halstertouw van Shadow vasthoud.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ThoseWords schreef:
    Maria Ciara Maunier
    'Volgens mij is het van niemand' antwoordde ik 'Want voor zover ik weet is iedereen uit het koninklijk huis overleden. Of, als ze nog leven, denk ik niet dat ze ooit zullen vertellen wie ze werkelijk zijn' Dat was zo in mijn geval. Ik had mijn volk verlaten toen ze mij het hardste nodig hadden en dus totaal geen recht meer op de kroon of ook maar op één van de dingen die hier lagen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Weet iemand hoe ik met Bo kan reageren?


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kom ons ook joinen in de Villa!:) Het huis controleren, dan kan je ook nog gezellig met Mylox praten als je dat wil]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Bo weet helemaal nog niet van een feest af ofzo]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Hij kan het van zijn vader te horen krijgen? Dat hij hem stuurt voor controle?]


    It's never gonna happen, Guys.

    Leon James Smith

    "OH nee! Waag het eens mijn haar aan te raken!" Ik hou Marilyn met gemak op afstand, maar kan niet voorkomen dat ze toch een keer door mijn haar gaat. Ik begin de slagroom onderhand zat te worden en pluk een handdoek uit de picknickmand, waarmee ik de slagroom weg haal. Een plens koud water in mijn gezicht, wat uit een kan komt, en mijn gezicht plakt gelukkig niet meer. "Wil jij ook?" vraag ik Marilyn uitdagend.


    It's never gonna happen, Guys.