• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MartyrArt schreef:
    Instellingen en Shinx komen ook. c:


    Super, dankjewel voor het doorgeven! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maaaan, dat zijn sowieso al 9 mensen. Ik ga misschien, moet nog vragen maar kan moeilijk worden. Lioncourt kan héél misschien, begreep ik. Nog meer volunteers?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    de vriend van marty art komt ook, hij heet volgens mij Ties maar hij heeft geen Q account,

    en ik kom ook =x

    Ik wil wel, maar zoals je al weet, Myke, woon ik niet eens dichtbij Zwolle. :c

    IK KOM OOOK. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    BrokenGhost schreef:
    Ik wil wel, maar zoals je al weet, Myke, woon ik niet eens dichtbij Zwolle. :c


    Kan je ook niet vragen? :c
    Ik noteer! Ik zal ook kijken of ik een overzichtje kan maken van aanhang, maar ik zie nog wel. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Instellingen schreef:
    de vriend van marty art komt ook, hij heet volgens mij Ties maar hij heeft geen Q account,

    en ik kom ook =x


    Jawel, dat is Shinx. :'3


    Numbers.

    Oké, haha! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij word het heel gezellig HAHA.

    Haha, hoeveel geld zou ik meenemen en gaan we ook met z'n alle avondeten? Mijn moeder brengt me trouwens en wil jullie ontmoeten, daarna gaat ze weer weg^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Haha, hoeveel geld zou ik meenemen en gaan we ook met z'n alle avondeten? Mijn moeder brengt me trouwens en wil jullie ontmoeten, daarna gaat ze weer weg^^

    Is goed, mijn moeder wilt iedereen eigenlijk ook eerst ontmoeten maar dat is zo'n gedoe want ik woon in Arnhem ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kan misschien :3


    Tijd voor koffie.

    Tot hoelang duurt het gemiddeld dan?

    Synaisthmata schreef:
    Ik kan misschien :3

    OH JIJ DAAR!, KOM MET MIJ MEE!
    jij was toch diegene die in de buurt van Arnhem woonde?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hmm, ik ga het morgen vragen of ik mag. En als het mag fiets ik gewoon, though. Het is op en station. Avondeten weet ik niet of het kan, het is wel wat duurder tenzij je naar iets als de Mc gaat. Gaan we daarna de stad in of zo? ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife