• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat betreft afspreekplek!
    Ik denk dat het het slimst is als we bij de AH to go afspreken op station Zwolle!

    Er zijn namelijk twee uitgangen, de ene is bij spoor 7/8 en loop je richting windesheim.. En de andere is bij spoor 1(denk ik, weet niet precies welk spoor het is) en daar zit de Ah.
    Als het goed is, kun je de AH vanaf het spoor waar je staat zien, zo niet loop je naar boven en kan je hem daar wel zien. Als je per ongeluk toch de verkeerde trap afloopt... Je komt dan uit, als je eerst de straat oversteekt, op een groot plein met waterbakken. Ben je daar, dan weet je dat je verkeerd zit xD Mocht het zo zijn dat je het echt niet vind, kan je even bellen. Ik denk dat ik mijn nummer even aan iedereen pb, want dan kan iedereen mij contacten.. :)

    Tijd: 13.00 uur :)
    Ik ben met de trein er al iets eerder, ik neem thuis de trein van 12 uur, waardoor ik 10 over half 1 al op het station ben, zo kan ik makkelijk iedereen opwachten! Daarom denk ik dat het slim is dat jullie mijn nummer hebben.. Of er moet echt iemand zijn, die nog eerder is en de rest wel wil opwachten (A)

    Iemand die hier niet mee eens is? (A)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind het prima, ik ben met de bus vrij mobiel dus ik kan er om die tijd wel zijn ;3


    26 - 02 - '16

    *ikfaal*
    Oke dat is wel een goed plan, misschien moet de beginpost even veranderd worden voordat het nog 100x moet worden herhaald? :3
    Welke trein zal ik dan nemen? Dat ik om 3 voor 1 er ben, of een half uur eerder?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:18 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kom op de fiets, dus wss ben k ook 15 min vroeger.

    Ik neem mijn vriend ook mee. ;'3


    Numbers.

    Ik kom ook fietsend :]
    Moet ik alleen wel even kijken of ik hem makkelijk in de fietsenstalling kan krijgen, heb daar wel vaker problemen mee gehad XD


    Credendo Vides

    Oh pff, dat moet ook nog he. fiets dumpen in de fietsenstalling. k denk dat ik hem dump gewoon achter het station bij die grote klokk. Aan de koggellaan ofz.

    MartyrArt schreef:
    Ik neem mijn vriend ook mee. ;'3


    dat doe je alleen maar omdat ik anders de enigste jongen ben? XD

    ASTRONAUTx schreef:
    *ikfaal*
    Oke dat is wel een goed plan, misschien moet de beginpost even veranderd worden voordat het nog 100x moet worden herhaald? :3
    Welke trein zal ik dan nemen? Dat ik om 3 voor 1 er ben, of een half uur eerder?


    3 voor 1 vind ik ook prima hoor xD moet je zelf maar kijken wat je fijner vind^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Bericht aangepast. Concreet: wie gaan er allemaal naar de meeting? Doorgeven, zodat alles op een rijtje staat! [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sandra gaat mee.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ga mee^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I'll come. For sure ;3


    26 - 02 - '16

    Ok, top! Ik kan dus waarschijnlijk niet, but still not sure.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ook! Aangezien ik degene ben die iedereen gaat opwachten (A)


    It's never gonna happen, Guys.