Wat betreft afspreekplek!
Ik denk dat het het slimst is als we bij de AH to go afspreken op station Zwolle!
Er zijn namelijk twee uitgangen, de ene is bij spoor 7/8 en loop je richting windesheim.. En de andere is bij spoor 1(denk ik, weet niet precies welk spoor het is) en daar zit de Ah.
Als het goed is, kun je de AH vanaf het spoor waar je staat zien, zo niet loop je naar boven en kan je hem daar wel zien. Als je per ongeluk toch de verkeerde trap afloopt... Je komt dan uit, als je eerst de straat oversteekt, op een groot plein met waterbakken. Ben je daar, dan weet je dat je verkeerd zit Mocht het zo zijn dat je het echt niet vind, kan je even bellen. Ik denk dat ik mijn nummer even aan iedereen pb, want dan kan iedereen mij contacten..
Tijd: 13.00 uur
Ik ben met de trein er al iets eerder, ik neem thuis de trein van 12 uur, waardoor ik 10 over half 1 al op het station ben, zo kan ik makkelijk iedereen opwachten! Daarom denk ik dat het slim is dat jullie mijn nummer hebben.. Of er moet echt iemand zijn, die nog eerder is en de rest wel wil opwachten
Iemand die hier niet mee eens is?
[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:31 ]
It's never gonna happen, Guys.