• De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
          Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?


    Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:

    Wat nodig
    - Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
    - Coach, wat oudere man/vrouw.
    - Chagrijnige hoteleigenaar.
    - Fans van verschillende landen.
    - Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.

    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
    Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
    Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
    Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wormtail schreef:
    als je wil wil ik nog wel een voor je invullen?
    wat heb je het hardst nodig??


    Bij jouw rol heb je gezegd dat je Rosie Huntington-Whiteley gebruikt, maar het model op je foto is Candice Swanepoel haha. ;-]


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Bij jouw rol heb je gezegd dat je Rosie Huntington-Whiteley gebruikt, maar het model op je foto is Candice Swanepoel haha. ;-]


    ik vond haar er al anders uitzien.:Y)
    ik dacht dat het aan de make up lag


    Miep

    wormtail schreef:
    als je wil wil ik nog wel een voor je invullen?
    wat heb je het hardst nodig??


    Ik heb álles nog nodig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wormtail schreef:
    ik vond haar er al anders uitzien.:Y)
    ik dacht dat het aan de make up lag

    Haha, kan gebeuren! Eerste plaatje is Rosie Huntington-Whiteley, tweede plaatje dat je gebruikte is Candice Swanepoel dus (:

    Fierte schreef:
    (...)
    Haha, kan gebeuren! Eerste plaatje is Rosie Huntington-Whiteley, tweede plaatje dat je gebruikte is Candice Swanepoel dus (:


    nu niet meer:Y)


    Miep

    Meade schreef:
    (...)

    Ik heb álles nog nodig. (:


    zal ik een hoteleigenaar voor je maken??
    mag je meerdere rollen hebben in de story (als ik gekozen wordt)??


    Miep

    wormtail schreef:
    (...)

    zal ik een hoteleigenaar voor je maken??
    mag je meerdere rollen hebben in de story (als ik gekozen wordt)??


    Ja lol. Je mag één rol in m'n verhaal hebben, maar ook tien, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ik heb álles nog nodig. (:

    Op de vorige pagina staat mijn rol, maar die moet ik nog afmaken (maar ik ga zo weg dus dat doe ik later)

    Fierte schreef:
    (...)
    Op de vorige pagina staat mijn rol, maar die moet ik nog afmaken (maar ik ga zo weg dus dat doe ik later)


    Ik zag em!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Chagrijnige hoteleigenaar
    Naam, bijnaam: Nathan, ookwel; the boss genoemd
    Volledige naam: Nathan McGregor
    Nationaliteit: Een rasechte Engelsman. Hij heeft hier een hotel opgestart omdat hij een vriendin had die uit Oekraïne kwam. Zij heeft hem gedumpd
    Leeftijd, geboortedatum: 13 April 1979, hij is 33
    Karakter: Nathan is iemand die heel boos en chagrijnig overkomt. Echte bedoeld hij dit niet zo. Hij is verbitterd.
    Vroeger was Nathan een vrolijke jongen, altijd aardig tegen iedereen en een echte flirt. Hij genoot van het leven en deed alles wat God verboden had; drinken, sex, soms wiet roken en ga zo maar door.
    Echter nadat hij naar Oekraïne is verhuisd en zijn vriendin het uitgemaakt heeft is hij een ander persoon geworden; stil, in zichzelf gekeerd en enorm egoïstisch. Het is meer een vorm van zelfverdediging maar hij maakt er bepaald geen vrienden mee.
    Iedere keer als je hem om een gunst vraagt doet hij dat met veel gerol van zijn ogen en met veel gezucht en gesteun. Hij is een man van weinig woorden. Zelf heeft hij niet door hoe hij overkomt op anderen. Niet veel mensen maken hem hierop attend. Zijn hotel heeft echter wel een uitstraling die het tegenover gestelde van Nathan is. Licht, schoon, verzorgd.
    Nathan is eigenlijk een echte goedzak, als je maar verder kijkt dan zijn altijd chagrijnige gelaat
    Uiterlijk:


    Ryan Renolds
    Eerlijk is eerlijk. Nathan is een knappe man. Hij is 1 meter 85 en behoorlijk gespierd. Goed gekleed ook, geen shirts maar overhemden, geen sneakers maar mooie nette schoenen.
    Nathan heeft kort bruin haar en rechte trekken in zijn gezicht. Zijn ogen zijn bruin en zijn wenkbrauwen staan dicht op zijn ogen wat ook wel meehelpt aan zijn chagrijnige immage.
    Overig: Nathan is zijn geloof een beetje verloren. Vroeger geloofde hij dat er iets was. Hij was een Agnost. Nu is hij een Atheïst.
    Nathan heeft een tattoo op zijn rug, waar het chineese woord moed staat. Ook sport hij veel. Vooral hardlopen en gewichtheffen..
    Wat je ook moet weten is dat hij het contact met zijn ouders verbroken heeft. Hij wilt niets meer met ze te maken hebben. Alleen zijn jongere zusje; Emma, wil hij nog zien. Emma is diegene waar hij het meest om geeft en meestal zit hij uren met zijn 6 jaar jongere zusje aan de telefoon.
    Waarschuwen? ja
    Titel? no idea

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:23 ]


    Miep

    Meade schreef:
    (...)

    Ja lol. Je mag één rol in m'n verhaal hebben, maar ook tien, hahaha.


    oke. dan maak ik er misschien nog wel een paar voor je. :'D


    Miep

    Ik ben bezig met Cris' verloofde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    o vraagje:
    gaat heel het engelse elftal mee naar Oekraïne????
    want dan heb ik iets toe te voegen aan de karakterbeschrijving van de hoteleigenaar :'D


    Miep

    wormtail schreef:
    o vraagje:
    gaat heel het engelse elftal mee naar Oekraïne????
    want dan heb ik iets toe te voegen aan de karakterbeschrijving van de hoteleigenaar :'D


    Nee, (: in eerste instantie gaat alleen Charlie erheen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Nee, (: in eerste instantie gaat alleen Charlie erheen.


    Oke.
    dan ga ik even het karakter maken.


    Miep