• De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
          Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?


    Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:

    Wat nodig
    - Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
    - Coach, wat oudere man/vrouw.
    - Chagrijnige hoteleigenaar.
    - Fans van verschillende landen.
    - Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.

    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
    Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
    Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
    Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hoera, soccerstory's! Als ik tijd heb vul ik straks wat in, maar wil je me in elk geval waarschuwen als hij online staat? (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Hoera, soccerstory's! Als ik tijd heb vul ik straks wat in, maar wil je me in elk geval waarschuwen als hij online staat? (:


    Zekerrr!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Teamlid van Charlotte.
    Naam, bijnaam: Vanessa is haar volledige voornaam en zo gebruikt ze het ook als haar roepnaam, omdat ze zelf blij is met haar naam. Vaak wordt het nog wel afgekort tot 'Nessie' of 'Nessa', omdat ze haar echte naam te lang vinden om snel te gebruiken.
    Volledige naam: Vanessa Jolene Vivian Montalvo.
    Nationaliteit: Vanessa is een Engelse, omdat ze geboren is in Engeland. Haar vader komt echter uit Portugal, wat haar achternaam een beetje verklaart.
    Leeftijd, geboortedatum: Vanessa is net 21 jaar oud geworden, want ze verjaart namelijk op de dag van 21 mei.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk:


    Vanessa is dus een half Portugese, hoewel je dat niet aan haar uiterlijk kunt merken. Ze heeft haar lange lokken wel geverfd naar een lichtere kleur, dus haar Portugese roots zijn niet meer uit haar uiterlijk af te halen.
          Heel lang is Vanessa niet, maar daar zit ze ook helemaal niet over in. Met haar 1,72 M is ze niet eens de kleinste van het team en heeft precies een goede lengte, al zegt ze het zelf. Vanessa is namelijk dol op het dragen van hakken en lijkt nu niet op een giraffe als ze ze aan heeft.
          Qua make-up is Vanessa echt verslaafd aan lipgloss. Hoewel de meeste meiden niet de deur uit kunnen zonder mascara op hun wimpers, zou Vanessa niet van huis af gaan zonder dat ze haar lipgloss op heeft of in haar tas heeft geduwd.
    Lily Collins
    Positie en rugnummer: Vanessa is een succesvolle middenveldster die niet te beroerd is om met het team mee aan te vallen. Vanessa draagt rugnummer 13, een nummer dat de meeste van het team nooit willen, maar Vanessa juist geluk brengt.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:14 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Meade schreef:
    (...)

    Maak liever ook nog een teamlid Rayke, die heb ik harder nodig, lol. ):
    + Volgens mij is hij niet eens geselecteerd om mee deel te nemen aan het EK, lol.


    Haha, teamlid ben ik al voor je aan het maken. En ja, dat vroeg ik me dus af, omdat ik z'n naam niet had gehoord. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Vrouw Mario Gómez.
    Naam, bijnaam: Amora is de naam die andere veel voor haar gebruiken. Mario heeft haar naam vertaald naar het Duits en noemt haar nu Alvira.
    Volledige naam: Dulcea Yuliya Andrejevna Ivanova is Amora's meisjesnaam. Haar moeder was een Spaanse, vandaar de naam Dulcea, en haar vader was van Slavische afkomst met Russische roots, vandaar haar lange achternaam en haar tweede naam. Sinds Dulcea met Mario is getrouwd heeft ze zowel haar voor als achternaam veranderd in: Amora Gómez. Deze naam wordt in het algemeen ook alleen maar gebruikt aangezien Amora niets meer met haar ouders te maken wilt hebben.
    Nationaliteit: Amora is geboren in Maribor, de één na grootste stad van Slovenië. Op haar dertiende verhuisde ze samen met moeder en broertje en zusje naar Spanje, het vaderland van haar moeder. Ze ging daar wonen in Madrid. Sinds kort heeft Amora de Duitse nationaliteit aangenomen en woont ook met Mario in Duitsland.
    Leeftijd, geboortedatum: Amora is zesentwintig jaar oud, één jaar jonger dan Mario. Ze is geboren op 3 december 1986.
    Karakter: Amora is een koppig persoon. Vindt ze dat iets niet kan dan gebeurd het ook niet. Je kan haar niet overhalen om haar mening te veranderen. Ook is Amora een open persoon. Haar, niet altijd even aardige, mening deelt ze maar al te graag. Niet dat ze een bitch is, nee, zo ziet ze zichzelf absoluut niet. Ze is gewoon eerlijk. Nooit zal ze iemand met opzet kwetsen, ze is juist een heel bezorgd type. Als er iets is kan je altijd naar Amora en ze is nooit te beroerd om te helpen maar dan moet je wel tegen de waarheid kunnen. Amora zal nooit liegen en heeft daar ook een hekel aan. Liegt er iemand tegen haar dan is het contact ook meteen over. Ze is er erg tegen en ze kan je dan niet meer vertrouwen. Een vertrouwensband is belangrijk voor Amora, ze wilt echt zeker zij van haar vrienden.
    Uiterlijk:


    Anna Kournikova
    Amora is een niet al te lange meid. Haar lichaam telt ongeveer zo’n 173 cm en ze weegt 56 KG. Dit komt omdat ze extreem veel sport. Het liefste is ze aan het hardlopen of speelt ze een potje tennis. Het is meer een verslaving dan een ontspanning geworden. Amora is niet heel erg van de make-up. Natuurlijke uitstraling vind ze mooier en klassieker. Haar kledingstijl is sportief.


    Overig: Amora heeft ruzie met haar familie. Ze spreekt ze sinds haar relatie met Mario niet meer. Zowel haar moeder als haar vader, die gescheiden zijn, wilde dat ze met een Slavische jongen trouwde daarbij dachten ze dat Mario, omdat hij een voetballer is, dagelijks vreemdgaat. Amora lag al langere tijd niet lekker bij haar familie maar dit was echt haar druppel.
    Amora leerde Mario kennen op het EK 2008 in Zwitseland/Oostenrijk. Amora werkte toen als sportjournaliste en dit was het eindproject voor haar studie. Niet meteen sloeg de vonk over. Amora had namelijk nog een vriend genaamd Nikolaj. Hij woonde in Slovenië en was bij haar op het toernooi. Mario en Amora vonden elkaar erg leuk maar Nikolaj was continue de spelbreker. Uiteindelijk, na lang wikken en wegen, heeft Amora besloten om voor Mario te gaan. Ze heeft na deze beslissing nog veel last gehad van Nikolaj maar ook dat is nu wat weg geëbd. Het stel trouwde afgelopen winter in hun woonplaats in Duitsland met alleen hun beste vrienden en Mario’s familie.
    Amora werkt nog steeds als sportjournaliste en volgt er nu een opleiding fysiotherapie naast. Veel WAGs doen aan modellen werk of gaan de showbiss in. Amora voelt deze drang niet, ze verafschuwt hem zelfs.
    Waarschuwen? Of course.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Na het leren komt de vriendin van Cris eraan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik sla over, maak toch geen kans hehe. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Ik sla over, maak toch geen kans hehe. :')


    Jaweeel, ik gebruik alles en ik heb echt veel rollen nodig. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Na het leren komt de vriendin van Cris eraan.


    Thankyouu, ga ze sowieso gebruiken!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Thankyouu, ga ze sowieso gebruiken!


    Dank je. Als ik inspiratie heb zal ik wel meer aanmaken. Verveling heerst hier toch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik een vriendin van een speler invullen? Het kan wel echt even duren want ik moet nog naar mijn opa en oma toe en morgen ben ik jarig. );

    Meade schreef:
    (...)

    Jaweeel, ik gebruik alles en ik heb echt veel rollen nodig. ):


    Mario is al ingevuld :'( Nah ik ga Robin wel proberen, eerst ff douchen. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    (...)

    Mario is al ingevuld :'( Nah ik ga Robin wel proberen, eerst ff douchen. C:


    Mario's mine (cat) Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Teamgenoot.
    Naam, bijnaam: Mercedes. Veel mensen geloven niet dat dit haar voornaam is, maar het is toch echt. Dit is ook de naam die achterop haar shirt staat boven het rugnummer zeven.
    Volledige naam: Mercedes Farrah Matthews.
    Nationaliteit: Mercedes is een honderd procent Engelse en woont sinds een jaartje in Londen.
    Leeftijd, geboortedatum: Mercedes voetbalt nu voor haar eerste jaar bij het nationale team van Engeland en is waarschijnlijk ook de jongste met een leeftijd van achtien. Omdat dit haar eerste jaar is, staat ze vaak niet in de basis en komt ze er pas de laatste tien minuten in.
    Karakter: Over het algemeen wordt Mercedes omschreven als een rustig meisje dat meestal een beetje op de achtergrond blijft. Mercedes heeft bijna tot nooit veel behoefte aan aandacht en laat het anderen ook makkelijk van haar afnemen. Bij haar vrienden is ze iets drukker dan normaal, maar je moet haar wel heel ver krijgen, wil je haar écht hyperactief hebben.
          Er wordt vaak gezegd dat Mercedes bot, vooroordelend en arrogant is, maar dat komt omdat Mercedes het moeilijk vindt om een houding aan te nemen tegenover mensen. Ze kan erg sarcastisch overkomen, omdat ze dat nou eenmaal is. Ze ergert zich vrij snel aan dingen en laat dat ook weten, zonder dat ze mensen er echt mee wil kwetsen. Mercedes neemt gauw van mensen aan dat je beter jezelf kan verdedigen, dus door lichtelijk arrogant te zijn.
          Het is algemeen bekend dat Mercedes realistisch denkt, maar soms ook iets te realistisch. Ze heeft vrij veel gebrek aan fantasie en ziet dingen echt zoals ze er zijn. Als iemand denkt iets leuks te hebben, zal Mercedes je er wel eens op wijzen dat dat helemaal niet kan en dan een hele uitleg geven. Ja, ze verpest zulke dingen vaak voor anderen, maar ze doet dit eigenlijk automatisch. Ze vindt het gewoon irritant als mensen zich zo naïef opstellen en doen alsof ze werkelijk zo blond zijn als ze eruit zien.
          Voor de rest is Mercedes echt extreem koppig en eigenwijs. Ze heeft een bepaalde mening en is hier niet vanaf te brengen, terwijl iemand anders bijvoorbeeld veel betere argumenten heeft en zij helemaal leeg is qua argumenten, zal ze nog niet toegeven. Mercedes is ook erg nieuwsgierig aangelegd en iemand hoeft maar een verhaal te vertellen, of ze ziet er weer met haar nieuwsgierigheid tussen.
          Mercedes is iemand die vrij vaak ruzie heeft, omdat mensen zich algauw aangevallen voelen als ze denken dat Mercedes weer in haar arrogante momentjes zit en Mercdes vindt het best leuk om ruzies uit te lokken. Ze heeft namelijk best een grote mond en is ook erg schijnheilig. Ze heeft ook thuis vrij vaak ruzie, omdat ze het dan ergens niet mee eens is en het even erg aandikt.
          Toch wordt Mercedes wel gezien als een lief meisje. Dit komt omdat ze echt een hart van goud heeft en erg behulpzaam is. Ze is meestal erg onschuldig en heeft een lieve glimlach.
    Uiterlijk:


    Dianna Agron.
    Positie en rugnummer: Mercedes staat op gesteld als verdediger en speelt in het nummer zeven.
    Overig: Mercedes is nog een beetje een noob in het voetbalteam en heeft daarom nog niet zo heel veel vrienden. Ze probeert er aan te werken, omdat ze het belangrijk vindt dat ze een goede band heeft met haar teamgenoten. Zelf is Mercedes een grote fan van Real Madrid en nog niet eens zo erg voor het Engelse nationale team.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het goed als ik straks nog een teamgenoot invul?
    Ik weet niet of die andere goed was haha.


    Tell me about it, stud.