De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?
Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:
Wat nodig
- Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
- Coach, wat oudere man/vrouw.
- Chagrijnige hoteleigenaar.
- Fans van verschillende landen.
- Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.
In te vullen
Rol:
Naam, bijnaam:
Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
Waarschuwen?
Titel?
Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:
[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.