• De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
          Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?

Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:

Wat nodig
    - Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
    - Coach, wat oudere man/vrouw.
    - Chagrijnige hoteleigenaar.
    - Fans van verschillende landen.
    - Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.

In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
    Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
    Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
    Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

niet mijn geweldigste rol ooit; mannen zijn altijd moeilijker(krul)

Miep

Rol: Verloofde Cristiano Ronaldo
    Naam, bijnaam: Rina heeft geen echte bijnaam. Hiervoor is haar naam te kort en ze heeft hier geen behoefte aan.
    Volledige naam: Rina Tamar Levine
    Nationaliteit: Rina is geboren in Tel Aviv, Israël. Ze heeft hier vijf jaar gewoond en is daarna verhuisd naar Haifa, een andere stad in Israël. In Rina’s twintigste levenjaar is ze verhuisd naar Portugal om daar te studeren. Haar nationaliteit is nog steeds Israëlitisch.
    Leeftijd, geboortedatum: Rina is geboren in 1989 op 5 april.
    Karakter: Rina is een pittige dame. Ze laat niet zomaar over zich heen lopen. Ze heeft altijd een weerwoord en kan zichzelf goed verdedigen. Arrogant kan je Rina wel noemen. Ze heeft het graag over zichzelf en is ook erg tevreden met zichzelf. Bitchen kan ze als de beste maar alleen als ze je echt niet mag, hier ben je al snel achter. Rina heeft het alleen niet op drama. Al snel vindt ze iets overdreven en gemaakt, iets waar ze een bloedhekel aan heeft. De waarheid is al hard genoeg waarom nog overdrijven? Rina is geen dramaqueen maar ook niet de onschuldige zelve. Nee, Rina is ondeugend en eigenwijs. Onbetrouwbaar is ze ook. Altijd zal ze op het laatste moment voor zichzelf kiezen, haar plannen veranderen altijd op het einde. Ze trek haar eigen plan en zorgt dat hij het beste voor haar uitkomt. Ze is niet altijd even betrouwbaar maar heb je haar te pakken dan zal ze zich ook echt voor je opofferen. In een relatie is Rina, net als Cris, niet altijd even trouw. Toch probeert Rina zich zoveel mogelijk in te houden en zich echt alleen aan Cris te geven.
    Uiterlijk:

Bar Rafaeli
    Rina vindt het belangrijk om goed voor de dag te komen. Ze wilt niet gezien worden als een slons. Ze heeft lange blonde haren en is 1.74 lang. Ze heeft in verhouding met haar lichaam erg lange en slanke benen waar ze behoorlijk trots op is.

Overig: Rina is Joods, haar vader is een jood dus officieel mag ze zich niet zo noemen want haar moeder is het niet. Toch hecht Rina wel waarde aan haar geloof. Ze doet niet aan Kosjer of de sabbat maar aan de geboden, regels etc. houdt ze zich verder wel. Het geloof heeft een belangrijk deel in haar leven gespeeld, de oorlogen in Israël, en ze vindt het belangrijk om er trouw aan te blijven.
    Rina leerde Cris kennen een jaar geleden in Madrid toen ze daar op vakantie was. Vrijwel meteen sprong de vonk over en ze zijn nu dan ook verloofd als was deze verloving niet helemaal uit zichzelf. Rina is namelijk vier maanden zwanger en wilt trouwen voordat de tweeling er is. Na het EK zullen ze samen dan ook in het huwelijksbootje stappen. Met Cris’ zoontje heeft Rina ook een hechte band gecreëerd. Ze zorgt voor hem alsof het haar eigen zoon is en geeft hem dezelfde liefde die ze haar eigen kinderen ook zou geven. Voor hem is Rina echt zijn mama. Rina zorgt dan ook fulltime voor het kleine ventje en heeft verder geen baan of studie afgerond.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mag ik Özil ook invullen?(A)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    Mag ik Özil ook invullen?(A)

Jap, zeker. (:

Meade schreef:
    (...)

Jap, zeker. (:

Dan komt ze eraan.

Meade schreef:
    (...)

Jap, zeker. (:

Noooo ik wilde Mesut ook doen. D:

Big girls cry when their hearts are breaking

Mesut schreef:
    (...)

Noooo ik wilde Mesut ook doen. D:

Sorryyyy, ): doe anders eh, z'n zus, lol.

Meade schreef:
    (...)

Sorryyyy, ): doe anders eh, z'n zus, lol.

Nah nee hoeft niet haha, ik pak wel iemand anders. Eeeeeh thinking right now.... Oh ik doe Cesc. :9~

was de hoteleigenaar goed??
    wat wil je nog meer hebben? wat is het belangrijkste?

Miep

Ik moet hem stiekem nog lezen, ben nu bezig met het bedenken van een titel. ;a Maar ik gebruik alles, dus ja. (:

Meade schreef:
    Ik moet hem stiekem nog lezen, ben nu bezig met het bedenken van een titel. ;a Maar ik gebruik alles, dus ja. (:

ik vind het leuk dat jij altijd alles gebruikt. :'D
    ik vind mannelijke rollen altijd moeilijker. bij vrouwelijke verwerkt ik mijn eigen karaktertrekjes erin. bij mannen gaat dat wat moeilijker.

ik zal anders nog een meisje uit het team maken

hulp nodig met de titel??

Miep

wormtail schreef:
    (...)

ik vind het leuk dat jij altijd alles gebruikt. :'D
    ik vind mannelijke rollen altijd moeilijker. bij vrouwelijke verwerkt ik mijn eigen karaktertrekjes erin. bij mannen gaat dat wat moeilijker.

ik zal anders nog een meisje uit het team maken

hulp nodig met de titel??

Nee hoor! Ik ben nu bezig met de cover, dus ja. Haha, ik vind het fijn om alles te gebruiken, zo zit niet iemand voor niets die rol te maken, hihi. Een teamlid of paparazzi of zo is welkomm!

Meade schreef:
    (...)

Nee hoor! Ik ben nu bezig met de cover, dus ja. Haha, ik vind het fijn om alles te gebruiken, zo zit niet iemand voor niets die rol te maken, hihi. Een teamlid of paparazzi of zo is welkomm!

ik ga hem zometeen voor je maken
    ik heb wat wiskunde te doen :'D

Miep

Rol: Vriendin Cesc Fàbregas.
    Naam, bijnaam: Mia. Ze wordt echter vaak aangesproken met Love, wat haar tweede naam is. Vroeger vond ze die naam echt verschrikkelijk, maar nu vindt ze hem eigenlijk wel leuk.
    Volledige naam: Mia Love Rodriguez.
    Nationaliteit: Het is wel aan de naam van Love te horen dat ze afkomstig is uit Spanje. Ze is geboren en getogen in Barcelona.
    Leeftijd, geboortedatum: Love is vierentwintig jaar oud en wordt bijna vijfentwintig. Ze is namelijk de tweeëntwintigste al jarig.
    Karakter: Love is iemand die vaak erg bot en sarcastisch overkomt. Ze lacht niet zo snel en wordt daarom vaak uitgemaakt voor chagerijnig. Dat komt omdat ze zich snel verveeld en dan geen zin meer heeft om iets te doen.
          Love is erg standvast en ze heeft eigenlijk overal wel een mening over. Ze is iemand die het leven vrij negatief in ziet en echt moeite moet doen om het leuke van iets in te zien. Ze is liever lui dan moe, want sportief is ze echt totaal niet. Ze ligt het liefste de hele dag op de bank en is liever nutteloos bezig dan dat ze iets doet waarmee ze bijvoorbeeld iemand zal helpen. Nee, erg behulpzaam is Love niet. Ze is zelf een tikkeltje egoïstisch te noemen, omdat ze echt voor geen meter kan delen en best wel gierig is. Dit vooral met geld, ze leent daarom ook nooit iets uit.
          Door dit alles lijkt het alsof Love echt totaal niet aardig is en helemaal geen vrienden heeft. Dit is echter niet zo, want Love valt eigenlijk vrij snel in de smaak bij mensen. Dit komt waarschijnlijk omdat Love echt veel humor bezit. Het is een sarcastische en spottende manier van humor met vaak ook een beetje leedvermaak erin, maar als er iemand zo gek als een deur is, is het Love wel. Ze doet echt alles en schaamt zich helemaal nergens voor. Ze wordt vaak ook wel omschreven als de clown van de groep en heeft hier wel vrede mee.
          Love is wel een echte vriendin voor je, ookal is ze niet zo behulpzaam, want je kan wel goed met haar praten en ze zal dan ook echt naar je luisteren. Ze probeert je altijd advies te geven en er voor je te zijn. Voor de rest is ze vrij brutaal, aggressief en vijandelijk opgesteld.
    Uiterlijk:

Naya Rivera.
    Overig: Love is model van beroep en heeft hier ondertussen een mooie carrière mee opgebouwd. Voor de pers is het nog steeds niet duidelijk hoe Love en Cesc elkaar hebben leren kennen, maar dat is gebeurt op een groot feest in Barcelona. Hun relatie bestaat nu ongeveer 2 maanden, maar is nog erg priel.

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:33 ]

Mag ik nog verloofde Sami Khedira invullen?:9~

~