• Hoi,

    Ik had een vraagje over de kudo´s
    Bij de quizzen kun je zien hoeveel je er die dag hebt gekregen, en hoeveel je er intotaal hebt gekregen.
    Bij de story´s staat het alleen van 1 dag, weet iemand of en hoe je kan zien hoeveel je er intotaal hebt.
    En weet iemand waarom het bij de quizzen wel allebei te zien is, en bij de story´s niet?

    Neenie schreef:
    Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het fijn dat jullie er hetzelfde over denken... Nu maar hopen dat je straks dan ook echt kan zien hoeveel kudo's er intotaal zijn gegeven bij een story :)

    Volgens mij is het wel eens gesuggereerd, maar is er nooit echt iets mee gedaan. Not sure though.


    Til hug og blod.

    Samhain schreef:
    (...)
    Klinkt logisch, maar misschien zou het wel handig zijn als je kon zien hoeveel kudo's er in totaal gegeven zijn.


    vind ik ook!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Neenie schreef:
    Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.

    Nena wordt massaal gequote, haha


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Laswell schreef:
    Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik raakte daar gefrustreerd door toen ik nieuw was op Q. :")


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Laswell schreef:
    Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het eigenlijk onzin. Ook bij Quizzen tbh.


    Your make-up is terrible

    Laswell schreef:
    Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”