Hoi,
Ik had een vraagje over de kudo´s
Bij de quizzen kun je zien hoeveel je er die dag hebt gekregen, en hoeveel je er intotaal hebt gekregen.
Bij de story´s staat het alleen van 1 dag, weet iemand of en hoe je kan zien hoeveel je er intotaal hebt.
En weet iemand waarom het bij de quizzen wel allebei te zien is, en bij de story´s niet?
-
14 juni 2012 - 22:1514 juni 2012 - 22:44
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.
14 juni 2012 - 23:16Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.14 juni 2012 - 23:23Ik denk omdat sommige stories veel langer lopen dan een quiz en langer dan andere stories, en het totaal aantal kudo's dus voor niets representatief is.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
14 juni 2012 - 23:23Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.Shit happens but pee happens a lot more.
14 juni 2012 - 23:28Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.Life is hard, just break it with your head <3
14 juni 2012 - 23:32Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.Her heart was a secret garden and the walls were very high.
14 juni 2012 - 23:35Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
15 juni 2012 - 0:42Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.Bad decisions make good stories.
15 juni 2012 - 7:39Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.15 juni 2012 - 7:42Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.15 juni 2012 - 8:10Cloelia schreef:
Ik denk omdat sommige stories veel langer lopen dan een quiz en langer dan andere stories, en het totaal aantal kudo's dus voor niets representatief is.
Klinkt logisch, maar misschien zou het wel handig zijn als je kon zien hoeveel kudo's er in totaal gegeven zijn.Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.
15 juni 2012 - 8:31Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
22 juni 2012 - 23:23Neenie schreef:
Geen idee waarom dat dat niet zo is bij de stories, maar ik vind het wel een goede suggestie.Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen
22 juni 2012 - 23:27Ik zou het wel goed vinden als dat er wel kwam inderdaad! Ik heb me er soms al wel aan geërgerd namelijk.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
22 juni 2012 - 23:28