• Ik denk dat we ze allemaal wel kennen, van die quizzen met als vraag:

    1. klik
    - Klik
    - Klik

    Dit is een voorbeeld, ik heb niet letterlijk uit een quiz gehaald.
    En dan de meest inspiratievolle antwoord ever, of met een belangrijke boodschap.
    Allemaal leuk en aardig, maar daar zijn quizzen volgens mij niet voor (bloos)

    Ik zou het daarom handig vinden als het minimum aantal vragen wordt verhoogd.
    Ik zat zelf te denken aan drie of vier, maar ik weet niet hoe andere users hierover denken?

    Ik weet trouwens dat we met dit het 'probleem' niet helemaal tegen kunnen gaan, maar ik vind het sowieso onaantrekkelijk als een quiz maar één of twee vragen heeft.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben voor! (:

    Eens!


    Ex astris, sciencia

    Andante schreef:
    Wat voor een uitkomst kan daar nou weer bij ._.

    Ik zou dan voor 3 gaan ofzo.
    Voor!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben voor! Goed idee (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Voor (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Voor, ik erger me btw ook aan quizzen met 3 vragen en bijvoorbeeld maar 2 keuzes per vraag. -behalve natuurlijk ja neevragen of "Ben je een jongen of een meisje?' , dan is het niet erg. Maar zoiets als. "Wat is je lievelingskleur?" en dan : bruin of grijs is wel vervelend. En ugh die slechte spelling, ik hoest er haarballen van op. Maar dat moeten mensen zelf weten denk ik. Hoe aantrekkelijk ze hun quiz maken.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 8:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Inderdaad. Zo vervelend. Een quiz zou minimum 5 vragen moeten hebben (en ergens vind ik dat nog weinig). En mensen met hun klik en kudo vragen zouden een schip onder hun gat moeten krijgen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar stel, ze zouden het minimum verhogen naar bijvoorbeeld 5. Dan heb je toch nog altijd kans dat ze zo'n vragen maken met die 'Klik'?