• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Het zal wel niets geweest zijn", mompelt Revenna. Ze loopt verder en kijkt om zich heen.

    [Acis wacht om vermoord te worden. xd]


    help

    (Yes ^^ Jerro loopt rond in het bos)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jerro

    Ik liep nogsteeds geruisloos door de bossen en bomen. Mijn cape was hierbij erg geschikt als camouflage vooral in de nacht. Ik liep rond en was erg alert, elk moment kon ik mijn zwaard of flail pakken. Wat ik dan ook deed toen ik een jongem zag zitten. Ik verscheen ruim voor hem met mijn zwaard in mijn hand. Ik kwam dreigend steeds dichterbij, terwijl mijn gezicht donker was door de schaduwen van mijn capuchon. Mijn grijns was dan ook niet te zien. De adrenaline ging door me heen, man wat heb ik hier zin in, een voor elke avond is genoeg. Amders is de arena ook zo snel leeg.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Kun je reageren Jarvis?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jarvis schreef:
    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Het zal wel niets geweest zijn", mompelt Revenna. Ze loopt verder en kijkt om zich heen.

    [Acis wacht om vermoord te worden. xd]


    Jesper treves ~ District 5
    "Weet je het zeken?" Ik kijk even wantrouwend om me heen. "Anders gaan we hier gewoon weg?"

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:48 ]

    (Whaa, het is hier een beetje dood ;( )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [mijn excuus, ik had het nog niet gemeld dat Acis Wyn Midgard gedood mocht worden:$]


    ~

    [SOWWY!]

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Acis draait zich verstoord om en deinst achteruit wanneer hij de jongen van District 1 ziet. Hij doet een poging om Izzy weg te duwen en mompelt iets onverstaanbaar als "rennen".


    help

    LHemsworth schreef:
    [mijn excuus, ik had het nog niet gemeld dat Acis Wyn Midgard gedood mocht worden:$]


    [Had je wel al gedaan, we waren het gewoon allemaal vergeten. :]]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Had je wel al gedaan, we waren het gewoon allemaal vergeten. :]]


    [Ik voel me best wel stom nu :S. Ik ben de laatste 2 dagen steeds met andere dingen bezig. Ik dacht echt ik ben het vergeten:$]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik voel rare steken in mijn been en slenter rustig weer terug naar de rest. Ik voelde me misselijk en had onderhand aardig wat bloed verloren. 'Ailith, Jayson?' roep ik als ik bijna terug ben. Jayson is aan het eten en Ailith zie ik zo snel ff niet. 'Kun jij me misschien verbinden?' vraag ik vriendelijk aan Jayson en zak bij hem neer.


    ~

    (Whaha, geeft niet ^^)

    Jerro District 1

    Whaha, ik kan niet meer stuk. Er is er nog eentje hier. Maar eerst die ander. Hard duw ik het meisje weg. "Eerst is het jouw beurt" grijns ik onder mijn capuchon naar de jongen. Ik strijk over het blad van mijn zwaard heen. "Langzaam, snel of ga je tegen werken? Aan jou de keus" zeg ik terwijl ik steeds dichterbij kom.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    LHemsworth schreef:
    (...)

    [Ik voel me best wel stom nu :S. Ik ben de laatste 2 dagen steeds met andere dingen bezig. Ik dacht echt ik ben het vergeten:$]


    [Haha, ik denk dat ik best even meld dat ik vanaf morgen niet vaak actief ga zijn, vanwege de examens.]


    help

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Acis sluit even zijn ogen. Of hij kan wegrennen, of hij kan gewoon vermoord worden. Het zit er sowieso aan te komen. Bang deinst hij achteruit en besluit dat wegrennen misschien de beste optie is. Hij trekt Izzy met zich mee en rent geen idee waarheen.

    [Laat een mutilant opduiken ofzo die hem laat stoppen. xd]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Het zal wel niets geweest zijn", mompelt Revenna opnieuw. Ze loopt naar Jesper toe en gebaart een kant uit.


    help

    Jesper Treves ~District 5
    Ik loop er maar achter aan en hoop dat er echt niks was.. 'Heb je trouwens honger? Ik heb nog een vis gevangen die ik alleen nog hoef warm te maken,dus als je wil?'