• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    van Marwijk maakt een andere opstelling, dat hoorde ik wel op TV met drie nieuwe spelers ofzo.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    van Marwijk maakt een andere opstelling, dat hoorde ik wel op TV met drie nieuwe spelers ofzo.


    Hopelijk Huntelaar, Kuyt en van der Vaart. *fingers crossed*


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik zie dat het nog niet veranderd is, maar gister waren er weer twee wedstrijden. Oekraine - Frankrijk 0-2. En Zweden - Engeland 2-3

    Ik denk, ik zeg het even :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het schijnt dat het morgen in Charkov heel slecht weer wil worden. Als er dan onweer is en de wedstrijd wordt gestaakt, hoe gaat het dan verder met Duitsland - Denemarken? Gaan ze die dan ook staken?


    There is nothing more badass than being yourself

    Bellisario schreef:
    van Marwijk maakt een andere opstelling, dat hoorde ik wel op TV met drie nieuwe spelers ofzo.

    Ik hoop dat die dat echt gaat doen en dat hij voor het eerst niet zo verschrikkelijk eigenwijs is. HUNTELAAR MOET IN DE BASIS. Dat word al vanaf de wedstrijd tegen Denemarken door het hele land gezegd en misschien luister die dan eindelijk. Maar ik moet het eerst maar eens zien...

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik hoop dat die dat echt gaat doen en dat hij voor het eerst niet zo verschrikkelijk eigenwijs is. HUNTELAAR MOET IN DE BASIS. Dat word al vanaf de wedstrijd tegen Denemarken door het hele land gezegd en misschien luister die dan eindelijk. Maar ik moet het eerst maar eens zien...


    Indeed. Poep in z'n oren.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stylesbucks schreef:
    Het schijnt dat het morgen in Charkov heel slecht weer wil worden. Als er dan onweer is en de wedstrijd wordt gestaakt, hoe gaat het dan verder met Duitsland - Denemarken? Gaan ze die dan ook staken?

    Dat lijkt mij niet. Ze spelen toch niet in hetzelfde stadion? Toch...? Nu begin ik ook te twijfelen. (krul)

    Fierte schreef:
    (...)
    Dat lijkt mij niet. Ze spelen toch niet in hetzelfde stadion? Toch...? Nu begin ik ook te twijfelen. (krul)


    Volgens mij ook een ander stadion, maar daar kan het toch ook slecht weer worden?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Dat lijkt mij niet. Ze spelen toch niet in hetzelfde stadion? Toch...? Nu begin ik ook te twijfelen. (krul)


    Nee, ze spelen niet in hetzelfde stadion, maar ik dacht misschien doen ze dat (het staken van een wedstrijd) wel om een akkoordje tussen twee ploegen tegen te gaan.
    Alleen ik zie nu zelf in dat het juist gunstiger is voor Portugal en Nederland. Als Denemarken - Duitsland al eerder klaar is, weten zij hoeveel doelpunten ze nog moeten maken.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 10:44 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Nah. Ik denk zelf dat als er één staken en de ander niet, dat die andere gewoon door gaat. Dat lijkt mij het meest logische. Maarja, je weet het niet. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen...

    Fierte schreef:
    Nah. Ik denk zelf dat als er één staken en de ander niet, dat die andere gewoon door gaat. Dat lijkt mij het meest logische. Maarja, je weet het niet. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen...


    Ik ook, alleen ben ik het vertrouwen in Nederland kwijt...


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    Ik ook, alleen ben ik het vertrouwen in Nederland kwijt...

    Ik ook. Ik steun ze, maar wel zonder vertrouwen...

    Zenden ze vanavond trouwens allebei de wedstrijden uit, of alleen maar eentje?
    Welke gaan jullie kijken, Griekenland - Rusland of Polen - Tsjechië? Ik Polen - Tsjechië.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    Zenden ze vanavond trouwens allebei de wedstrijden uit, of alleen maar eentje?
    Welke gaan jullie kijken, Griekenland - Rusland of Polen - Tsjechië? Ik Polen - Tsjechië.(:

    Ze zenden toch altijd allebei uit? En ik weet het niet... Ik wil Rusland zien maar ook Polen. Maar ik denk Griekenland - Rusland dan.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ze zenden toch altijd allebei uit? En ik weet het niet... Ik wil Rusland zien maar ook Polen. Maar ik denk Griekenland - Rusland dan.


    Dat weet ik niet.;s



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    There is nothing more badass than being yourself