• Ja, dit is een zeik- topic, deal with it.

    Heel veel (met name tieners) zijn tegenwoordig zo ontzettend sarcastisch en dat begint echt m'n strot uit te hangen. Ik weet dat sommige het niet echt heel gemeen bedoelen, maar toch vind ik het vervelend. Toen ik bijvoorbeeld hier in het begin kwam op Quizlet vond ik het zo fijn dat iedereen elkaar respecteerde en gewoon aardig deed ondanks dat je misschien een beetje als een 'noob' overkomt. Ja, dit topic heeft ook voor geen meter zin en het zal waarschijnlijk wel weer reacties opbrengen als: "Niet zo zeuren" of "Dat is nou eenmaal zo," - Ik wilde het gewoon even kwijt. Op zo'n site als dit vind ik dat je elkaar moet kunnen respecteren en anders gewoon je vervelende opmerking voor je moet houden. Als het echt om een discussie gaat, en als je op een normale manier je mening kan uiten, oké, waarom niet? Maar die gemene sarcastische opmerkingen kunnen behoorlijk vervelend zijn terwijl degene waarop word gereageerd het helemaal niet verkeerd bedoelen.

    Ondanks dat dit topic niet veel zal helpen voor wereldvrede, maar hé, elke kleine stap is weer stukje dichterbij. - Yeah... Peace, people.


    Believe in yourself.

    Audacity schreef:
    Wat denk je dan dat mensen hier gaan antwoorden? O, inderdaad, laten we allemaal aardig doen tegen elkaar? Er zijn echt duizend van dit soort topics geweest en het enige waar ze toe leiden is ruzie, waarna het topic uiteindelijk gesloten wordt.
    En misschien komt het doordat alle oranjefans pokke chagrijnig zijn vanavond :Y).

    Hahaha nee natuurlijk niet, maar ik vind het gewoon vervelend dat sommige echt van die gemene opmerkingen geven die helemaal niet nodig zijn... Ik wilde gewoon eens mijn mening uiten...

    Ja, waarschijnlijk wel, haha!


    Believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    Mijn ervaring is dat als er echt iets is, iets waarmee je zit of iets waar je niet uit komt mensen hier je echt wel zullen helpen en steunen.

    Absoluut, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik durf hier gerust met hart en ziel bloot te leggen, wat ik van weinig sites kan zeggen, vandaar dat ik hier ook nog steeds rond hang.


    Believe in yourself.

    Waarom ben ik er zeker van dat dit topic komt door mijn reactie?
    Ja, die reactie was misschien erover, maar ik heb al tig topics over hetzelfde onderwerp gelezen en het irriteerde me een beetje.

    Maar nee dus, een beetje sarcasme mag ook wel. :')

    Soms zijn die reacties wel irritant, maar zelf reageer ik ook wel eens als ik gewoon een pesthumeur heb en geen zin om normaal te reageren.


    26 - 02 - '16

    Neenie schreef:
    Waarom ben ik er zeker van dat dit topic komt door mijn reactie?
    Ja, die reactie was misschien erover, maar ik heb al tig topics over hetzelfde onderwerp gelezen en het irriteerde me een beetje.

    Maar nee dus, een beetje sarcasme mag ook wel. :')

    Niks persoonlijks, echt niet, maar toen ik jouw reactie zag wilde ik gewoon eens mijn mening geven omdat het me al een poosje irriteert..
    Ja dat snap ik wel..

    Jawel, natuurlijk, vind ik zelf ook wel leuk (:


    Believe in yourself.

    Ergens vind ik altijd blije mensen ook wel heel storend. Ik weet niet, 't komt zo ongeloofwaardig over.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ergens vind ik altijd blije mensen ook wel heel storend. Ik weet niet, 't komt zo ongeloofwaardig over.


    Haha, sómmige wel ja.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    Ergens vind ik altijd blije mensen ook wel heel storend. Ik weet niet, 't komt zo ongeloofwaardig over.

    Ja, dat overdreven gedoe hoeft voor mij ook niet hoor. Met veel uitroeptekens en emoticons en zo... Maar het komt wel wat minder gemeen over.


    Believe in yourself.

    Sarcasme is grappig, deal with it :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Sarcasme is grappig, deal with it :Y)

    Tot op een bepaald punt, ja.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:13 ]


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Tot op een bepaald punt, ja.


    Welk punt precies? Can you pinpoint it so we can follow that?
    Look, there will always be sarcastic people who are not nice.Topics like this won't help at all.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Welk punt precies? Can you pinpoint it so we can follow that?
    Look, there will always be sarcastic people who are not nice.Topics like this won't help at all.

    Tot het gemeen wordt. En dat merk je echt wel snel genoeg.
    I know that, and I already said that I know it won't help. Just pointing out my opinion.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:19 ]


    Believe in yourself.

    Meestal zijn mensen geïrriteerd als ze dat soort reacties geven. Jij zal ook wel eens hebben, dat je thuis komt na een zware lange dag en dan het zoveelste topic tegen komt over een bepaald onderwerp en dan misschien ook gemeen sarcastisch reageert. Er zullen altijd mensen zijn die dat soort reacties geven maar besteed er geen moeite en aandacht aan.


    Physics is awesome

    kom op, we doen het allemaal weleens.
    Serieuz, een topic hierover maken gaat echt niks veranderen.
    Oke, we zijn soms een beetje te luid mar het ligt bij jou of je het persoonlijk gaat aannemen of niet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 23:30 ]


    -

    Wordt je hard van. :Y)


    ars moriendi