• - Spiegelbeeld -

    Els is een normaal meisje. Nou, normaal is ze ook niet. Eigenlijk is ze een rare student die heel erg leerzaam kan zijn maar ook heel saai. Op een dag zegt ze tegen de spiegel: ‘Nee, ik wil anders zijn.’ En daar houdt ze zich ook aan. Maar dat verloopt niet zo heel goed. Want eenmaal anders, kan ze niet terug. Er heerst een vloek over haar, onbekend bij de artsen, dokters en alle mensen. Alleen haar vrienden weten het, en merken het ook dat Els na een dag niet meer op school komt..


    Puntjes waar jullie op moeten letten bij dit verhaal:

    Verhaallijn © NimRusoe.
    Personen © NimRusoe.
    Om verhalen te kunnen schrijven © Quizlet.
    Nederlands verhaal.
    Standaard verhaal.
    Wel veel wendingen.


    Willen jullie dit even invullen? (:. Zou ik heel fijn vinden.

    Titel -
    Leuk idee? -
    Redelijk spannend? -
    Spreekt het je aan? -
    Zou jij het lezen? -


    Alvast bedankt! <'3.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:01 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het niet zo'n leuk idee.. Ik vind de manier waarop je dat daarboven hebt geschreven héél vaag.. Het klinkt ook heel raar dat alleen haar vrienden het weten, terwijl de doktoren het niet weten.

    Timor schreef:
    Ik vind het niet zo'n leuk idee.. Ik vind de manier waarop je dat daarboven hebt geschreven héél vaag.. Het klinkt ook heel raar dat alleen haar vrienden het weten, terwijl de doktoren het niet weten.


    Omdat hun merken dat ze niet op school komt en het natuurlijk ook uit gaan zoeken. Maar dat maakt het juist spannend, als ik geheim houd waarom de vrienden het wel weten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Omdat hun merken dat ze niet op school komt en het natuurlijk ook uit gaan zoeken. Maar dat maakt het juist spannend, als ik geheim houd waarom de vrienden het wel weten.


    Dan zou ik die laatste zin veranderen in iets als: Maar haar vrienden merken dat er iets aan de hand is, als Els de volgende dag niet op school is..' want dat andere klinkt véél anders..

    Titel - Sorry, geen idee :Y)
    Leuk idee? - Ligt er een beetje aan, maar ik denk het wel (:
    Redelijk spannend? - I guess so.
    Spreekt het je aan? - Ja.
    Zou jij het lezen? - Waarschijnlijk wel.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Titel - Spiegelbeeld, of in ieder geval iets met 'spiegel' is wel een mooie titel, denk ik.
    Leuk idee? - Jawel!
    Redelijk spannend? - Ligt eraan wat je precies met het verhaal wilt, je kunt het namelijk heel spannend maken en ik hoop ook dat je dat gaat doen. ^^
    Spreekt het je aan? - Ja
    Zou jij het lezen? - Ja, want je maakt me nieuwsgierig! Als je besluit het te gaan schrijven, stuur je me dan een berichtje? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Titel - Spiegelbeeld, of in ieder geval iets met 'spiegel' is wel een mooie titel, denk ik.
    Leuk idee? - Jawel!
    Redelijk spannend? - Ligt eraan wat je precies met het verhaal wilt, je kunt het namelijk heel spannend maken en ik hoop ook dat je dat gaat doen. ^^
    Spreekt het je aan? - Ja
    Zou jij het lezen? - Ja, want je maakt me nieuwsgierig! Als je besluit het te gaan schrijven, stuur je me dan een berichtje? (:


    Oeh, goede titel zeg. En ofcourse stuur ik dan een berichtje (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Titel - Ben ik kapot slecht in, dus daar ga ik me niet aan wagen :'p
    Leuk idee? - Jawel, het maakt me wel nieuwsgierig.
    Redelijk spannend? - Hmmm, dat moet nog blijken uit je verhaal (:
    Spreekt het je aan? - Dat wel ^^
    Zou jij het lezen? - Ik zal een kijkje nemen als het online staat, dus waarschuw me maar (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Titel: hmm ik ben het ermee eens dat er iets met spiegel in moet, de vloek der spiegels of verandering van het spiegelbeeld oke je kan denk ik beter iets zelf bedenken :)
    Het lijkt me echt een leuk idee, en het klinkt spannend :) daarom spreekt het me aan
    Ik zou er erg graag lezen! Hopelijk wil je me ook waarschuwen :)


    Can't control my second personality

    Timor schreef:
    Ik vind het niet zo'n leuk idee.. Ik vind de manier waarop je dat daarboven hebt geschreven héél vaag.. Het klinkt ook heel raar dat alleen haar vrienden het weten, terwijl de doktoren het niet weten.


    Ik vind de omschrijving ook een beetje onduidelijk.

    Wat is een OP story?

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik vind de omschrijving ook een beetje onduidelijk.

    Wat is een OP story?


    Onbekende Personen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik vind de omschrijving ook een beetje onduidelijk.

    Wat is een OP story?

    Onbekende Personen, dus niet met Harry Potter, Twilight, One Direction en dat soort dingen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    JA! Ik wil dat lezen!


    26 - 02 - '16

    Titel - Spiegelbeeld is wel mooi
    Leuk idee? - Ja, alleen zou ik de naam veranderen
    Redelijk spannend? - Redelijk ja
    Spreekt het je aan? - Best wel, ik houd van OP stories
    Zou jij het lezen? - Ja, ik denk het wel.
    Als je wilt kan ik je helpen met schrijven of beginnen we samen een story. Wil je het wel ff in een GB of PB vertellen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ]Titel - Mirror in the wall, who's the most diferent of them all?
    Leuk idee? - ja!
    Redelijk spannend? - denk het wel, hangt er vanaf hoe het in de loop van het verhaal gaat ^^
    Spreekt het je aan? - ja!
    Zou jij het lezen? - Ja!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 14:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik dacht dat OP voor One Piece stond lol. x)
    Lijkt me wel heel gaaf!


    | Reality is for people that lack imagination |