• Ik moet morgen samen met een vriendin gymles gaan geven. Kwam die man gisteren mee, eikel. >,<
    Maar het is buiten en we hebben echt geen idee wat we moeten gaan doen. We zitten in Havo 4 en het is een klas van ongeveer 25 mensjes.
    Als jullie een leuk, origineel idee hebben zou dat heeel fijn zijn want we krijgen er een cijfer voor...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Slagbal, handbal, speerwerpen, hockey, er zijn zat dingen te bedenken. En kijk anders op google (nerd)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:21 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    voetbal, hockey,


    You can't not look cool with a crossbow.

    Je kan gewoon gaan trefballen en er zelf wat vreemde regels bij bedenken of zo, om het origineler te maken? Nah, ik weet het niet, ik zal er over nadenken (:


    The universal language of art.

    Rugby! Dat hebben wij vorige week gedaan en hoewel ikzelf niet meedeed, vond ik het wel leuk om te zien en het leek me eigenlijk wel leuk om mee te doen. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Niets doen :Y) -Ik heb een hekel aan gym-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MAHONECREW schreef:
    Je kan gewoon gaan trefballen en er zelf wat vreemde regels bij bedenken of zo, om het origineler te maken? Nah, ik weet het niet, ik zal er over nadenken (:

    We willen inderdaad wel iets met trefbal doen, maar dan als beginspel ofzo. Om nou twee uur achter elkaar te gaan trefballen is ook niet alles... xD


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    RainbowShine schreef:
    Niets doen :Y) -Ik heb een hekel aan gym-

    Haha, ik heb ook zo'n grote hekel aan gym, maar ik krijg er een cijfer voor. En ik moet voldoende staan om over te mogen en die man heeft al iets tegen mij. Niks doen lijkt me dus niet zo'n heel goed plan. xD


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Hockey (:, rugby, dansen uuuhh


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Trefbal-Softbal-Voetbal(als einde ofzoxD)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dansen! (:
    Gingen wij ook doen, gewoon wat basis danspasjes voordoen en je wilt niet weten hoe grappig dat was, haha vooral de jongens :3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dansen. Een simpel dansje ofzo, of eentje van een bekende artiest. Dat je een stukje, zoals het refrein, leert en het dan de klas aanleert.

    Alhoewel dansen vaak niet echt gewaardeerd wordt...

    edit: zie bovenstaande comment lol.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:26 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Dansen. Een simpel dansje ofzo, of eentje van een bekende artiest. Dat je een stukje, zoals het refrein, leert en het dan de klas aanleert.

    Alhoewel dansen vaak niet echt gewaardeerd wordt...

    edit: zie bovenstaande comment lol.


    Haha, dat dansen wordt inderdaad niet gewaardeerd. Hebben een paar andere kindjes uit mijn klas geprobeert, niemand deed mee... xD


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Blokjesvoetbal! Dat is heel leuk en je kunt er vanalles mee. Ik moest ook een gymles organiseren en had daarbij blokjesvoetbal en estafette bedacht (:


    Take risks and conquer your fears.

    Rugby is ook wel een goed idee(:


    The universal language of art.

    American football, dat vind ik altijd leuk om te doen ^^
    Gwn een beetje op elkaar inbeuken ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page