Oh, ik vind je haar echt mooi zo! Ik wil mijn haar wel eens roodbruin kleuren, maar volgens mij gaat dat echt niet zo mooi zijn aangezien ik blauwe ogen heb. Ik vind roodbruin meer iets voor groene/bruine ogen. ^^
Neenie schreef: Oh, ik vind je haar echt mooi zo! Ik wil mijn haar wel eens roodbruin kleuren, maar volgens mij gaat dat echt niet zo mooi zijn aangezien ik blauwe ogen heb. Ik vind roodbruin meer iets voor groene/bruine ogen. ^^
Dankje!
& Als jij je haren roodbruin wilt doen, dan doe je dat toch gewoon? Ik zou echt niet letten of de kleur bij de ogen zou passen. ;P
Mordor schreef:
Mijn haar is sinds vorige zomer rood,maar aangezien de kleur snel vervaagd eb ik het beu ben gezien verf ik het binnen twee weken terug donkerbruin met blauwe dip-dye. Staat je trouwens leuk (:
Oh ga je een foto plaatsen als je dat gedaan hebt?
& Dankje
Ziet er nice uit
Ik heb het felblauw gehad, maar na 2 dagen werd dat groen. Ook violet gehad, en een maandje geleden rood, maar da's niet heel extreem :'p
Beavis schreef:
Ziet er nice uit
Ik heb het felblauw gehad, maar na 2 dagen werd dat groen. Ook violet gehad, en een maandje geleden rood, maar da's niet heel extreem :'p
Ik ga het waarschijnlijk ook nog een keer blauw maken.
Jammer dat het bij jou verkleurde dan. x3