• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:11 ]

    Haha, ik dacht al: "Nee, niet zwanger!"
    Leuke kleur, trouwens. (:


    Not all those who wander are lost.

    wow O.o dat die kleur zo lang blijft zitten! ik vind het wel heel stoer! Ik heb ooit fel roze plukjes gehad ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    wow O.o dat die kleur zo lang blijft zitten! ik vind het wel heel stoer! Ik heb ooit fel roze plukjes gehad ^^

    Hoe bedoel je 'zo lang blijft zitten'?
    En roze plukjes zijn awesome! c:

    * maanden
    Maaaaar 40 euro? Meen je die. o.o Ik heb eens mijn haar laten knippen, ontkleuren en verven+spoeling in andere delen voor 35 euro.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    * maanden
    Maaaaar 40 euro? Meen je die. o.o Ik heb eens mijn haar laten knippen, ontkleuren en verven+spoeling in andere delen voor 35 euro.

    Maand/maanden achja ;P
    Maar welke kleur had je gedaan dan?

    Shiloh schreef:
    Haha, ik dacht al: "Nee, niet zwanger!"
    Leuke kleur, trouwens. (:

    Haha dankje ^^

    Ik heb het onderste deel van mijn haar al een tijdje oranje, en daarvoor heb ik al meer felle kleuren gehad, maar op de meest recente foto waarop je het goed ziet is het meer perzik, maar die is al van een tijdje geleden.



    Het neigt nu meer naar rossig...

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 22:04 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    woops ik dacht dat je het na 9 maand nog zo had XD Grapje, las t verkeerd;$


    Life is hard, just break it with your head <3

    GYHO schreef:
    Ik heb het onderste deel van mijn haar al een tijdje oranje, en daarvoor heb ik al meer felle kleuren gehad, maar op de meest recente foto waarop je het goed ziet is het meer perzik, maar die is al van een tijdje geleden.



    Het neigt nu meer naar rossig...

    Oh dat ziet er echt heel mooi uit! :3

    Wauw, het staat echt stoer!
    Maar, ik heb mijn haar gisteren weer rood geverfd. Heb ik nu al een jaar, maar ik mag niks anders. Ik wil blauw, maarja. Het mag weer eens niet.:(


    Food.

    FloortjeO schreef:
    woops ik dacht dat je het na 9 maand nog zo had XD Grapje, las t verkeerd;$

    Ik dacht al x3

    cool resultaat ^^ en ben binnenkort van plan om het zwart met blauw te doen ipv zwart met rood ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    weet niet of dit extreem is maareh


    is well leuk met die pluk
    maareh 40 euro??? in een kapperschool


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Scharry schreef:
    Wauw, het staat echt stoer!
    Maar, ik heb mijn haar gisteren weer rood geverfd. Heb ik nu al een jaar, maar ik mag niks anders. Ik wil blauw, maarja. Het mag weer eens niet.:(

    Ik mocht eerst niet eens verven! Toen ging ik zeggen dat het m'n eigen haar was, mijn eigen verantwoordelijkheid en dat zij niks te beslissen hadden hierover, toen mocht het opeens wel na een tijdje. :'D
    Misschien dat jij ook zoiets kan zeggen?

    Alucard schreef:
    (...)
    Maand/maanden achja ;P
    Maar welke kleur had je gedaan dan?


    Eh, goudblond toen geloof ik. Mijn zusje heeft haar hele haar rood laten verven voor 12 euro een paar weken geleden. -nu is het lelijk haha-


    Your make-up is terrible