• Definition
    Eeuwen geleden maakte de mensheid voor het eerst kennis met de zendelingen. Geboren uit de natuur, met enkel hun kracht als kwetsbaarheid. De mensen begrepen de zendelingen niet.
    Ze vingen hen en verbrandden hen in grote vuren.
    Honderden jaren later ontwaakte een nieuwe generatie. Een generatie die werd gezonden om wraak te nemen op de mensheid. Ieder met een eigen kracht en verhaal.

    Storyline
    Die komt te staan in het speeltopic.

    Explain
    Het is de bedoeling dat je een karakter bedenkt. Een magisch of niet-magisch wezen dat een bepaalde kracht heeft maar ook een menselijk uiterlijk draagt. Deze magische wezens zijn te herkennen aan hun felle irissen. Deze wezens leven overigens niet allemaal tezamen. Ze zijn vaak geboren uit gewone, menselijke voorouders en hebben bij hun geboorte één van de vele krachten gekregen. Het is de bedoeling dat je een origineel karakter bedenkt met een originele eigenschap -> zo worden hun krachten ook wel omschreven. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier straks de almachtige gaat uithangen. Je pb't mij met het idee voor je karakter, dan keur ik hem en dan kun je het lijstje dat je dan krijgt toegezonden hier neerzetten. Het is de bedoeling dat dit vooral een verhalen rpg gaat worden met minimaal 8 zinnen. Weet je nu al dat je daar moeite mee gaat krijgen? Meld je dan alsjeblieft niet aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:17 ]


    I meant to love you

    Mag ik een meisje reserveren die een van de Zendelingen is. Met dus een kracht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik neem aan dat je hebt gelezen? Er staat dat ik hem eerst wil keuren en dergelijke [: Reserveren is dus niet bepaald een optie voor deze rpg.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:24 ]


    I meant to love you