• een jongen uit mijn klas heeft mijn quizlet username
    nu ben ik officieel dood
    hij gaat mijn story's lezen *schaam*


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Stel je stories dan zo in dat alleen leden ze kunnen lezen? En verander desnoods je username, misschien weet 'ie niet hoe 'ie je dan moet vinden?
    Wel een beetje dom om dit topic te maken, als die jongen je username heeft, want misschien leest hij dit dan wel..


    “Love is a contradiction.”

    Inactief zetten en op een ander account gooien, of inderdaad alleen beschikbaar stellen voor leden.
    As familie en/of klasgenoten mijn verhalen zouden lezen, zouden ze me waarschijnlijk heel vreemd aankijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Inactief zetten en op een ander account gooien, of inderdaad alleen beschikbaar stellen voor leden.
    As familie en/of klasgenoten mijn verhalen zouden lezen, zouden ze me waarschijnlijk heel vreemd aankijken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mag ik weten hoe hij eraan gekomen is?

    Om antwoord te geven: je stories/profiel zo instellen dat alleen leden van Q het kunnen zien.


    Obviously.

    Zerefu schreef:
    Inactief zetten en op een ander account gooien, of inderdaad alleen beschikbaar stellen voor leden.
    As familie en/of klasgenoten mijn verhalen zouden lezen, zouden ze me waarschijnlijk heel vreemd aankijken.


    26 - 02 - '16

    Username aanpassen, en als je echt zekerheid wilt, even een paar dagen op inactief zetten. Ik begrijp hoe vervelend dat is, want op Quizlet en Deviantart heb ik ook liever niet dat klasgenoten zien wat ik post. Wel vraag ik me dan af hoe hij aan jou username komt..? :8


    ars moriendi

    Ik zou echt je account op inactief zetten en op een andere gaan. Ga ik binnenkort ook doen, iemand heeft me al ontdekt en ik wil niet dat dat verder gaat(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eej, je bent een Potterhead :)
    Gewoon ff afschermen ofzo...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Zerefu schreef:
    Inactief zetten en op een ander account gooien, of inderdaad alleen beschikbaar stellen voor leden.
    As familie en/of klasgenoten mijn verhalen zouden lezen, zouden ze me waarschijnlijk heel vreemd aankijken.


    The odds are néver in our favor.

    ik wil best een ander account maken,ik heberook al een naam voor verzonnen
    maar ik vroeg me af of ik dan ook mijn verhalen kon overgooien
    is dat mogelijk
    en ik heb alles al op alleen voor leden gezet zo slim ben ik wel :)
    hij is alleen van plan om een account aan te maken


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Ik snap soms niet waarom mensen zo gaan stressen als mensen erachter komen dat je op Q zit...alsof dan je leven vergaat...
    Mensen gaan juist kijken als je gaat stressen, omdat ze daardoor het idee hebben dat je iets te verbergen hebt...

    Maar om het even nuttig te houden...het lijkt me dat je ze 1 voor 1 over zult moeten zetten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    @Kanda, nou dit is gewoon de plaatst waar ik dingen op het forum plaats waarvan ik niet altijd wil dat mensen die ik ken het lezen. + ze hoeven niet mijn verhalen en inzendingen en zo te lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jij hoeft hem toch geen verantwoording af te leggen? Als jij graag schrijft, dan doe je dat. En als het online staat, heb je dit risico. Niet ontkennen, maar bekennen! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik flipte wel een beetje te overdreven
    daarom wil hij het waarschijnlijk ook zo graag lezen -.-
    en kanda ik verberg het ook :$
    tenminste voor mijn klasgenoten


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Zerefu schreef:
    Inactief zetten en op een ander account gooien, of inderdaad alleen beschikbaar stellen voor leden.
    As familie en/of klasgenoten mijn verhalen zouden lezen, zouden ze me waarschijnlijk heel vreemd aankijken.

    Dit dus (: Ben ik blij dat ze mij niet kennen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please