• [RPG] Our Island.

    © van de regisseurs; Mark Levin en Jennifer Flackett.
    © van mij als RPGmaker; Romy.




    | Het verhaal. |

    Twee kinderen, een jongen en een meisje, zitten al een paar jaar op een onbewoond eiland na een schipbreuk. Ze voelen zich daar thuis en weten heel goed hoe ze moeten overleven. Beiden hebben ze een dier wat heel gehecht is aan ze en hun altijd helpt. Ze willen geen mensen op dit eiland: maar als dat gebeurd, weten ze echt niet hoe ze hen weg moeten krijgen. En als het eiland dan ook word omgebouwd tot vakantiepark, weten ze het echt niet meer, want hierdoor word hun thuis ook verwoest.

    | Alvast een begin. |

    De toeristen en de zakenmannen en vrouwen zijn nog thuis met een boot, de zaken gaan nog gewoon door en de toeristen zijn hun vakantie aan het plannen. De twee kinderen zijn aan het doen zoals ze normaal doen, zoals nog meer leren zwemmen, jagen, bouwen, ontdekken en soms ook wel op internet aan het kijken.

    | Regels. |

    | Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt het niet gemeld, dan lig je eruit.
    | OOC = Out Of Character, dan moet je met haakjes ( []-()-{}->< ) praten.
    | IC = In Character, dan moet je praten als je persoon zonder haakjes.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Je hoeft Nim’s Island niet per sé gezien te hebben.
    | Als één van de kinderen moet je wel een beetje versleten kleding hebben.
    | Het dier moet wel een zeedier zijn of anders iets dat bijvoorbeeld in tropische gebieden wonen.
    | De verzonnen personen moeten geen bekenden zijn.
    | Als een topic vol is moet je wachten totdat ik er ben.
    | Het liefst geen one-liners.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Ik vertrouw de jongen toe aan een ervaren RPG’er, dus niet vragen als je geen ervaring hebt.
    | Relaties mogen, 16+ niet. Relaties tussen schipbreukelingen en meisjes/jongens. Relaties tussen vrouwen/mannen en zakenmannen/vrouwen. Relaties tussen meisjes/jongens en andere meisjes/jongens van andere families.

    | Rollen. |

    || De schipbreukelingen 2/2. |||

    Nim Rusoe. | NimRusoe.
    Rosco Luke Falley. | xFreedom.

    || Toeristen 7/16. ||

    Familie 2 (Duon).

    Lilly Duon. | MoccaSins.
    Damon Tyler Duon. | CarrotCurls.
    Helena Carissa Duon. | RainbowShine.

    Familie 3 (Siërra).

    Ephyra Jillian Athalia Siërra. | xEques.
    Avelina Farryn Siërra. | Rider.

    Familie 4 (Trende).

    Lexi Hazel Trende. | LEADERLOUIS.
    Jongen. | Gereserveerd door TheRumIsGone

    | Topics. |

    Rollenlijst.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ephyra Jillian Athalia Siërra

    Ik pak mijn koffer in. Boeken, mijn kisten, mijn muziek, kleren en sieraden. Oja, niet vergeten mijn laptop. Zo kan ik op mijn website kijken. Even 200 euro in mijn pocket steken en ik ben klaar. 'Ave!' roep ik. 'Ben je al klaar?' 'Ja!' Mijn toverstok in mijn zak gestoken. Ja, een toverstok van Cedric Diggory!! Mijn favoriete persoon uit Harry Potter. Hij is zoooo sexy. En natuurlijk Draco Malfoy ook, maar niemand kan tippen aan Cedric Diggory. Ik pak mijn zwarte koffer op en sleur hem mee naar beneden. Meer heb ik niet nodig. Haarverf, rood en zwart, mee. Met mijn make-up in mijn beauty-case en mijn haarverf in mijn koffer loop ik naar beneden. Ik pak mijn zwarte enkellaarzen en mijn zwarte lakjas. Met mijn zwarte top en mijn groene rok en zwarte panty ziet het er eng uit. Het logo van Slytherin heb ik op mijn top gezet. Met de Slytherin stropdas erbij. Ja, ik ben echt verslaafd aan Harry Potter.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:51 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Damon

    'Wedden?' grijns ik, en pak de koffer.
    Ik prop heb bij de andere 4 en sluit de kofferbak.
    'Wat zeiu je ook alweer Lills' grijns ik.


    El Diablo.

    Helena Carissa Duon.
    Ik liep weer terug naar buiten , want ik moest wat spullen pakken en ja hoor toen zag ik een auto staan. Correctie, sport auto. 'Waar heb jij die auto vandaan?' Vroeg ik boos. Ik had hem nog nooit gezien. 'Lilly, zet even de koffer in de auto.' Zei ik lief tegen haar en keek weer naar Damon. 'Jouw koffers met alle benodigdheden zitten in de auto.' Ik was best woedend.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ephyra Jillian Athalia Siërra

    Ik zet mijn koffer in de gang en zie Ave op de bank zitten met een croissantje in haar hand. Ik loop naar de keuken en zie de croissantjes liggen en de chocolade broodjes erbij. Ik pak een croissantje en neem een hap. Godsamme wat lekker. Het is nog warm.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Damon

    'Oow gekregen voor kermis, van pap' zeg ik simpel.
    Ik leun tegen de auto en grijns een beetje.

    [ Ik vind het zo leuk om zo'n verwend persoon te spelen XD]


    El Diablo.

    Lilly Duon
    "Uhm mam ik zou wel willen maar Damon heeft mijn koffer gestolen" zeg ik en wijs naar de achterbak van Damon zijn sportauto.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rosco Luke Falley.

    "En, al iets gevangen?" Vraagt Nim plots.
    Ik knik, terwijl ik me terug naar het land werk. "U middageten komt eraan mevrouw" Zeg ik en glimlach even naar haar, waarna ik mijn speer met de daarop geregen vis aan haar laat zien. "Bent u tevreden?" Vraag ik, waarna ik mijn speer even op de grond leg en even een paar keer in haar buik prik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    'Jij wou zelf mee' zeg ik onschuldig.
    Ik kijk van Lilly naar mam, en terug naar mijn geweldige auto.


    El Diablo.

    [Damon's auto btw.]


    El Diablo.

    Lilly Duon
    Ik lach en kijk naar Damon "True" ik pak mijn flesje water uit mijn tas en draai de dop eraf voordat ik een slokje neem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Damon

    'Zie je' grinnik ik, ik draai mijn flesje dr.pepper open en neem een slok.
    Ik kijk onze moeder aan, en tik wat met mijn vingers op het dak van de auto.


    El Diablo.

    Nim Rusoe.

    Ik lach zachtjes wanneer hij in mijn buik prikt en dan knik ik. Ik kijk even naar de vis.
          'Hij's wel heel groot hoor, we gaan hem toch wel delen?' vraag ik en ik glimlach even.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Avelina Farryn Siërra

    Ik kijk even hoe Ephyra de trap afloopt en naar de keuken verdwijnt. Haar katje trippelt achter haar aan naar beneden en neemt alvast plaats op de bank bij mij. Ik krabbel het beestje achter zijn oor.
    'Gaat Solis ook mee?' vraag ik mijn zus.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Wow, de mensen hier zijn echt jong! Ben ik de enige die volgende week 16 is?)


    Happy Birthday my Potter!

    *haha ik moet nog tot volgend jaar wachten tot ik 16 word helaas*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.